Administraţa locală are planuri mari legate de modernizarea infrastructurii din Timişoara. În cadrul conferinţei săptămânale de presă de la Primăria Timişoara, edilul şef Nicolae Robu a comentat că „a fost depusă documentaţia de extindere la patru benzi de circulaţie a străzii Podeanu Am parcurs studiul de licitaţie, vom scoate la licitaţie proiectul(…) Nu mă aştept ca el să apară pe SEAP anul acesta, va apărea în luna ianuarie dacă licitaţie va merge bine, în cel mult trei luni va fi semnat contractul de execuţie de lucări şi vom putea începe imediat”.
Edilul a mai spus şi că momentan este în curs un alt proiect care prevede amenajarea unui drum care ar descongestiona o zonă foarte aglomerată. „Avem în plan amenajarea unui drum de legătură între Calea Moșniței și DC 14.
Am atribuit contractul de servicii de proiectare pentru acest proiect. Dorim să asigurăm o legătură bună între zona respectivă a municipiului Timișoara și comuna Moșnița Nouă partea de Moșnița Veche. Lucrările cuprind amenajarea unui carosabil cu două benzi de circulație, amenajarea unor trotuare și piste de biciclete pe ambele părți. Nu este o investiție mare, lungimea acestui drum este de 1.5 kilometri. Este o lucrare care va fi foarte utilă și va elibera Calea Buziaşului fiind o alternativă de trafic pentru destul de multă lume”, a declarat Robu. Lucările vor fi executate cu fonduri de la bugetul local.
Bine ca nu vor lipsi pistele pentru biciclete. Chiar nu vede nimeni cum se arunca banii pe aceste „piste false” pe care nu circula aproape nimeni”
„Pistele pentru biciclete” nu sunt piste pentru biciclete, fiindcă sunt doar niște desene pe asfalt. Se ia un trotuar, se desenează la mijloc o linie și gata!, avem „pistă de biciclete”. Pe ce se „aruncă banii”? Aa, pe vospeaua aia verde, probabil. Mare cheltuială, într-adevăr. Dacă s-ar face adevărate piste de biciclete, ca în Occident, atunci poate că am vedea mai mulți bicicliști pe ele și mai puțini printre mașini.