În timp ce Primăria Timişoara vrea să ia credite de milioane de euro pentru a asigura investiţiile din 2010, consilierii locali au votat fără nici o grijă bugetele regiilor şi societăţilor aflate în subordinea municipalităţii. Deşi toţi se plâng că nu au bani, în majoritatea cazurilor sumele pentru protocol, sponsorizări sau reclamă şi publicitate pentru 2010 au crescut faţă de anul trecut. ADP-ul a mărit , pentru 2010 fondul de protocol cu 25% , de la 14.000 lei la 17.500 lei. Cu acelaşi procent au crescut şi cheltuielile pentru publicitatea pe care societatea şi-o va face la ridicatul de maşini şi abonamentele Telpark. Chiar dacă au alocată modesta sumă de 5600 lei, sposorizările au crescut cu 24,4% faţă de anul anterior.
La fel de „harnici” sunt cei de la Pieţe SA, care au pentru criza din 2010 cheltuieli de protocol mai mari cu 33%, adică 16.000 lei, pentru reclama la mesele ocupate de ţărani fiind alocaţi 20.000 lei, cu un sfert mai mult decât în 2009. Sponsorizările făcute de cei de la Pieţe SA vor creşte cu doar 19% în 2010, ajungând la 25.000 lei. Drumurile Municipale SA şi-a alocat cu doar 1.000 lei în plus la protocol, rotunjind bugetul la 20.000 lei, cheltuielile de reclamă au rămas la 5000 lei, iar sponsorizările au scăzut de la 19.000 lei în 2009 la 10.000 în 2010. Cei de la Horticultura SA par cei mai afectaţi de criză, micşorând buhetul de protocol de la 2.500 lei la 2.000 lei şi alocând aceleaşi sume pentru publicitate şi sponsorizări ca-n 2009, adică 1.000 lei şi respectiv 300 lei. RATT nu a comunicat până la ora redactării acestui material sumele alocate pentru cheltuielile menţionate anterior.