Regionalei CFR Timişoara desfiinţată pentru a fi condusă de la Craiova UPDATE...

Regionalei CFR Timişoara desfiinţată pentru a fi condusă de la Craiova UPDATE 1 Explicaţii oficiale

5
DISTRIBUIȚI

locomotivaSoarta regionalei CFR Timişoara este incertă în acest moment. Primvicepreşedintele PSD Timiş, Sorin Grindeanu, a transmis un comunicat de presă în care afirmă că ” o idee „strălucită” a fostului ministru al Transporturilor, Radu Berceanu, care părea abandonată la un moment dat, a fost pusă în practică de Anca Boagiu: distrugerea Regionalei CFR Timişoara. Ieri, în 1 noiembrie, a fost închis CFR Marfă. Astăzi, 2 noiembrie, s-a pus lacătul pe CFR Călători, iar de mâine, 3 noiembrie, şi CFR Infrastructură va deveni o amintire. De 72 de ore au avut nevoie PDL-iştii pentru a distrugea cea mai veche şi mai dezvoltată Regională CFR din ţară. Efectele acestei măsuri vor produce, la fel ca multe alte iniţiative al actualei guvernări, un adevărat haos. Vor urma reduceri de personal, de trenuri şi, evident, de investiţii, iar actul decizional va fi luat în biouri situate la Craiova, un fief portocaliu. Poarta de intrare a ţării a fost închisă! Nu putem rămâne indiferenţi şi nu putem asista pasivi la uciderea CFR-ului”.

Niciunul dintre purtătorii de cuvânt de la CFR Marfă sau CFR Călători nu a putut da un răspuns clar la întrebarea dacă regioanala CFR Timişoara a fost desfiinţată, susţinând că „dacă ne trimiteţi un mail cu solicitarea vă vom da un răspuns, după ce discut cu domnul director”. Ioan Boloş, liderul regional al Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă, a confirmat pentru PRESSALERT.ro că ” de ieri, regionala CFR Marfă timişoara nu mai există.


În urma şedinţei AGA din 29 octombrie s-a decis reorganizarea din punct de vedere teritotorial, din opt regionale rămânând doar patru. A apărut regionala Banat Craiova cu sediul la Craiova, Timişoara rămânând un minuscul centru comercial. Ciudat este că au fost comasate două dintre cele mai puternice regionale din punct de vedere economic, dar au rămas unele net inferioare ca rezultate. În următoarel zile urmează şi CFR Călărori şi CFR Infrastructă să dispară ca regională la Timişoara”.

UPDATE 1 SNTFM CFR Marfă SA a transmis oficial că desfiinţarea regionalei de la Timişoara a fost determinată „de volumul prestaţiilor şi de modul în care sunt localizate pieţele de transport. De asemenea, s-a avut în vedere şi criteriul de reprezentare teritorială. Noua structură organizatorică nu presupune disponibilizări de personal, iar din punct de vedere al investiţiilor, acestea îşi vor urma cursul firesc”. CFR Călători SA a anunţat că „nu are ca obiectiv o reorganizare structurală a companiei care să implice şi transformarea organizaţională a actualei structuri teritoriale a Regionalei de Transport Feroviar de Călători Timişoara, iar în „Programul de restructurare şi redresare economico – financiară a CFR Călători” prezentat conducerii ministerului nu este cuprins acest aspect”.

5 COMENTARII

  1. Asta cam este pe principiul: sa moara si capra vecinului.
    Ca in Banat au fost primele cai ferate de pe teritoriul actualei Romanii este o chestie stiuta de cand lumea. Bun, meritul a fost al administratiei austriece care a stiut sa faca investitii in infrastructura intr-o zona ce avea potential din punct d vedere economic.
    Tot acum s-a inchis si prima cale ferata montana din Romania ce era considerata monument istoric si banuiesc ca urmeaza a fi demonta si data la fier vechi. Ceausescu’ a incercat formarea omului de tip nou si nu prea a reusit in 25 de ani, dar basescu a reusit in cinci ani formarea pedelistului de tip nou. Neste „laturi si zoaie” care rad totul in calea lor ca si lacustele hamesite care pentru a-si ascunde incompetenta distrug si ceea ce merge pentru a nu exista termene de comparatie. Dupa ce au pus pe butuci prima armata a tarii acum reusesc sa puna pe butuci si a doua armata, care de bine de rau inca supravietuia.
    Io cred ca a venit vremea sa concesionam la nemti toate serviciile publice, de la presedintele tarii pana la presedinti de consilii judetene si primari. Poate daca aducem vreo suta de mii de fonctionari nemti reusim sa scoatem tara din criza.

  2. Timisoara pol de crestere regional; Timisoara nod de transport intermodal (proiect stabilit prin strategia de dezvoltare a sectorului transporturi), Banat – prima cale ferata din romania (zona Oravita – Anina), Timisoara, nod de transport feroviar, Timisoara volum de transport feroviar major pentru marfuri si pasageri, Timisoara – complex sistem de transporturi de bunuri si pasageri (naval, aerian, rutier, feroviar. Pe de alta parte: Timisoara – oras cucerit si pradat de olteni si moldoveni de 90 de ani incoace. Auzi … Timisoara fara regionala si fara aeroport … ha ha ha … astia cu politica lor au baut gaz lampant! Le-o luat Dumnezeu mintile. Poate muta si centru Universitar la Filiasi sau la Pecica. Bai … dar nu-i doare capul cand se gandesc la prostii din astea? ALOOOOOO … bucurestiul? …. ce aveti … v-i s-a urat cu romania? Chiar vreti sa separati Banatul de … romania? Tembeli … !

  3. DEPUTATII SI SENATORII DE TIMIS CE FAC? REPREZENTANTII BANATENI IN ADMINISTRATIA CENTRALA CE FAC? CEEE FACEEETI BAI NETREBNICILOR? NU VEDETI CA ROMANII NE DESFIINTEAZA REGIUNEA? NU VEDETI CA TIMISUL COTIZEAZA DE IL IA DRACU DE TOT LA BUCURESTENI, OLTENI SI MOLDOVENI? CEEEE FACEEETI IN BUCURESTI? VA IMBUIBATI? TRAITI BINE? NU VA FIE FRICA … VETI TRAI BINE DOAR INCA UN PIC … MAXIM PINA LA ALEGERI… DUPA AIA … PA SI PU … LA REVEDERE! NEGHIOBI NETREBNICI SI IMBUIBATI. EU PROPUN SA SUPUNEM BANATUL DE TOT LA ARAD SAU CRAIOVA SI SA PUNEM „BULIBASA” PE FALCA, SAU IGAS, SAU BERCEA MONDIALU SAU PONTA SAU ORICARE POLITICIAN DIN CRAIOVA SAU ARAD (SAU PECICA, FILIASI, STREHAIA … ). ATI BATJOCORIT BANATUL DE 90 DE ANI SI ACUM TOT ASTA FACETI. NERUSINATILOR … AM UITAT CA MAI AVEM SI PREFECTI IN BANAT … PENTRU CE? CA SA NE DESFIINTEZE MAI EFICIENT? BLESTEMATII… NATURAL BORNED … SUCKERS! RUSINE!

  4. ruta istorica oravita-anina nu se desfiinteaza. nici regionala cfr marfa timisoara. verificati site-urile oficiale – cel al ministerului transporturilor si al cfr marfa, si pe urma veniti cu comentarii de minti primitive ca banatu oltenia vezi doamne oltenii bucurestenii si mai stiu eu ce. Maturizati-va in pXXX mea de rromâni prosti!

  5. @agarici mitica banateanu
    Mai papagale, tu traiesti in alta lume. Se vede de la o posta ca esti un c…t portocaliu. Cer scuze celor ce citesc acest comentariu. Dar tampenia si mai ales idiotenia unora ma scot din sarite.
    Bai, acesta. In conditiile in care pe toate posturile de televiziune si in toate ziarele se striga ca se desfinteaza patru regionale, cum poti tu sa spui ca nu se desfinteaza? Traiesti in Bantustan si primesti doar memo-uri de pe Modrogan si Cotroceni?
    Peste tot se spune de desfintarea liniei de cale ferata Oravita – Anina si faptul ca acum cateva zile au venit neste oficiali de la Cultura care se chinuie sa gaseasca o solutie pentru existenta in continuare a liniei, doar la tine in tartacuta ajunge doar cantecul de sirena de vapor cantat de chioru’. Ial frate cu tine in Bantustan si bateti-va pe burta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.