Războiul FALT – E.On continuă

Războiul FALT – E.On continuă

0
DISTRIBUIȚI

Federaţia Asociaţiilor de Locatari Timişoara continuă războiul cu cei de la E.On Gaz. După ce ieri a fost „atacată” problema noilor factura gazcontracte, astăzi a venit rândul facturilor emise de furnizorul de gaz. „Apelăm la toţi consumatorii care nu primesc facturile în termen de 7 zile de la data emiterii să se adreseze în scris la E.ON GAZ Timişoara cu o sesizare după care să ne trimită o copie de pe sesizare astfel încât să putem să arătăm celor de la ANRE şi E.ON GAZ  ce se întâmplă pentru a lua măsurile necesare”, se arată în comunicatul FALT.


Întrucât cei de la E.ON GAZ nu recunosc că există mari probleme în privinţa ajungerii facturii la consumatori, considerând că sunt doar cazuri izolate, FALT a decis să dovedească cum stau lucrurile.reprezentanţii federaţiei au solicitat ca „ăentru a putea să ajutăm consumatorii în a avea facturile la timp, apelăm la toţi consumatorii care nu primesc facturile în termen de 7 zile de la data emiterii să se adreseze în scris la E.ON GAZ Timişoara cu o sesizare după care să ne trimită o copie de pe sesizare astfel încât să putem să arătăm celor de la ANRE şi E.ON GAZ  ce se întâmplă pentru a lua măsurile necesare. Vă rugăm să procedaţi la fel în orice problemă pe care o aveţi cu E.ON GAZ. În cazul în care se refuză de către E.ON GAZ primirea sesizărilor, aşa cum s-a întâmplat în data de 9 decembrie 2010, vă recomandăm să solicitaţi să se scrie pe solicitare numele persoanei care refuză şi semnătura acesteia după care să vă adresaţi Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş şi cu o copie la FALT”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.