Dacă te plimbi pe străzile Timişoarei, ai surpriza să te trezeşti că şeful pedeliştilor timişoreni, Ovidiu Ciuhandu, te priveşte de sus. Din mash-urile imense care au apărut pe clădirile din zonele aglomerate, de unde Ciuhandu promovează, în varianta oficială, pâinea Bavareză, produsă de una dintre firmele unde este acţionar. „O pâine ca o poveste de iubire” este mesajul semnat, desigur, Ovidiu Ciuhandu.
Mesajele cu chipul şi numele pedelistului apar cu câteva luni înainte de campania electorală pentru locale. Profitându-se şi de coincidenţa de nume cu actualul primar Gheorghe Ciuhandu, pedelistul Ovidiu Ciuhandu este văzut ca şi candidatul care ar putea să mai aducă nişte voturi în plus, acesta încercând acum să-şi crească vizibilitatea. De altfel, coincidenţa de nume a fost speculată de pedelişti şi la ultimele alegeri prezidenţiale când în Timişoara a apărut un banner pe care stătea scris că „Ciuhandu îl susţine pe Băsescu”. La protestele lui Gheorghe Ciuhandu, pedeliştii au replicat că era vorba de…Ovidiu Ciuhandu, care-l susţinea pe preşedinte. Ovidiu Ciuhandu a negat că ar fi vorba de o promovare a imaginii sale înaintea campaniei oficiale pentru locale şi a declarat râzând că „eu promovez pâinea pe care o facem. Cine a spus că eu o să fiu candidatul? Mai este până atunci”.
E un caz clar de „Conflict de interese” !
Niciunde in lume, nici un politician nu-si face propaganda pentru propria firma.Ca politician nu e permis asa ceva. Dar in Timisoara (mai ales) e orice posibil !!!!!!!
Da’io cu cine votez, cand vad ditamai afishu’ cu pita bavareza ? Cu PEDELISTU’ Ovidiu ?!? Sau cu brandul CIUHANDU ? Nici una nu mai suna bine la timisoreni. Anti-marketing curat ! Parerea mea !
MĂ, BOȚA TU CE FACULTATE AI?
SA INTELEG CA DACA VOI MANCA DE LA SCALINI POATE AVEA CA EFECT SECUNDAR CALVITIA? SI MAI RAU VOI DEVENI UN MIC BASESCU? DOMNULUI CIUHANDU SA STITI CA LA TIMISOARA PENTRU A CASTIGA VOTURI NU ESTE SUFICIENT SA DATI PAINE SI CIRC,MA REFER LA CIRCUL PERSONAL AL CELOR DIN PDL………………