RETROSPECTIVA 2013 Evoluţia primarului Robu în universul Facebook

RETROSPECTIVA 2013 Evoluţia primarului Robu în universul Facebook

4
DISTRIBUIȚI

robu laptop

Este de departe cel mai activ politician de pe Facebook, pe plan local. Are nu mai puţin de trei conturi, din care două obişnuite şi unul de tip Public figure. Vorbim despre edilul şef Nicolae Robu pentru care comunicarea în mediul virtual a devenit un punct cheie în legătura cu cetăţenii urbei de pe Bega. Sătul să fie criticat de presă,  primarul a decis să extindă comunicarea pe Facebook pentru a se asigura că timişorenii primesc informaţiile nefiltrate.  A început prin anunţarea pritenilor că îşi va închide cele două conturi obişnuite, astfel ca aceştia să dea like paginii de tip Public figure. Zis şi făcut. Apoi, primarul şi-a constituit şi propriul grup denumit Împreună pentru Timişoara, unde fanii săi au acces la cele mai noi informaţii.

Aici, pe pagina sa de tip Public figure primarul  a făcut şi sondaje cu privire la diverse teme de interes pentru oraş, de la problema câinilor vagabonzi până la mutarea Coloanei Fidelităţii în Piaţa Bălcescu.  Timişorenilor care nu au votat la sondaje li s-a promis eliminarea de pe grupul edilului. Susţinând că este cea mai bună metodă de a afla care sunt opiniile timişorenilor, primarul Nicolae Robu a încetat să dea sondajelor sale caracter universal.


Asta până când s-a văzut nevoit să admită că acestea sunt nişte consultări fără caracter ştiinţific.  În continuare primarul postează poze din deplasările sale sau alte informări cu privire la activitatea sa. Spre deosebire de alţi politicieni, primarul se şi implică în discuţiile de pe Facebook,  acolo unde fie oferă explicaţii, fie se contrazice cu cei care reacţionează negativ la mesajele sale.

Şi, fiindcă Facebookul este un loc unde mulţi îşi varsă necazurile primarul  Robu nu face excepţie. Recent, cu ocazia primei ninsori, acesta a mărturisit că înainte de a fi primar se bucura să vadă primii fulgi de nea, în vreme ce acum, venirea zăpezii aduce cu sine coşmarul gestionării deszăpezirii.  Dincolo de plăcerea sa de a naviga pe internet, primarul a încercat să şi legalizeze dezbaterile de pe Facebook. Astfel, le-a cerut aleşilor PNL să se ocupe de acest aspect.  Senatorul Petru Ehegartner a fost cel care a făcut demersurile ca legislaţia să fie modificată. Din păcate, deşi dezbaterile din mediul virtual ar putea ajunge să aibă valoare de act,  modificarea nu include şi consultările de pe Facebook, care spre supărarea primarului vor rămâne la fel de neştiinţifice. Momentan primarul numără nu mai puţin de 5.892 de like-uri pe pagina sa de Facebook. Robu mai are totuşi de muncit până va ajunge să o bată virtual pe Bianca Jurcă vedeta timişoreană care are nu mai puţin de 17.170 de aprecieri  pe pagina sa.

4 COMENTARII

  1. Macar acum in toiul Sarbatorilor de Craciun sa fim mai buni… asa ca mai lasati obsesiile deoparte si sa incercam sa fim mai buni. Sau sunteti in pana de stiri???

  2. Adica daca este perioada Craciunului sa ne facem ca am uitat boacanele primarului?
    Pacat ca nu am tinut o lista – cu buletinul de Timisoara, strada a carei reabilitare a fost inaugurata de 2 ori, jurnalistii cumparati care au ceva cu el, fotografia furata de la Pressalert s.a.m.d.

Răspunde-i lui anonim Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.