Un timișorean, solicitare NEOBIȘNUITĂ după ce susține că a fost pus la...

Un timișorean, solicitare NEOBIȘNUITĂ după ce susține că a fost pus la cheltuieli INUTILE de către primărie. Vezi ce le cere primarului și funcționarilor

3
DISTRIBUIȚI

directia-fiscala-pmt-ghiseu-functionari

Solicitare neobișnuită a unui timișorean care consideră că a fost pus la cheltuieli inutile de către primărie. Acesta are de gând să își recupereze banii pe care i-a cheltuit pentru obținerea unor acte, de care s-a dovedit, până la urmă, nu era nevoie. Un timișorean cere primarului să îi restituie suma de 69 de lei pe care a cheltuit-o fără rost, din lipsa de profesionalism a funcționarilor publici ai Primăriei. Bărbatul a fost adus la exasperare de funcționarii primăriei Timișoara care, dovedește el, nu își cunosc atribuțiile de serviciu și pun oamenii pe drumuri fără nicio noimă. Ba îi mai fac să cheltuie bani aiurea.

Screen Shot 2014-09-26 at 11.38.04

Cristian L. a depus la primăria Timișoara o solicitare ”pentru restituirea sumei de 69 de lei, cheltuită de mine fără rost, datorată îndeplinirii incorecte a atribuțiilor de serviciu din partea angajaților dumneavoastră.


Defalcarea sumei este următoarea: 45 RON pentru emiterea unui certficat constatator la ONRC Timiș, 20 RON pentru emiterea unui extras CF de informare, 4 RON – contravaloarea a două călătorii cu RATT.

Ce s-a întâmplat de fapt? ”În data de 18.09.2014 m-am prezentat la sediul Primăriei Timișoara cu toate documentele ( original + copii) menționate pe site-ul Primăriei. Având în vedere că domiciliul actual este într-un spațiu închiriat de la o societate comercială, dosarul mi-a fost răspuns de doamna de la ghișeul nr.5 pe motiv că nu aveam Certificatul de Înregistrare al societății ( original + copie), deși aveam contractul de închiriere asupra mea. Ieri, 25.09.2014, m-am prezentat la sediul Primăriei având asupra mea și actele menționate (obținute în baza unor taxe suplimentare), iar domnul Marinescu ( ghișeul nr.1 – ghișeul ”piloșilor”) mi-a preluat dosarul fără aceste acte, spunându-mi că nu are nevoie de ele”, relatează cetățeanul nemulțumit în solicitarea adresată edilului-șef Nicolae Robu.

Timișoreanul explică și felul în care se desfășoară ”relațiile cu publicul” și preluarea de solicitări de la populație. ”La ghișeele 1 și 2 intrau numai persoane care nu respectau numerele de ordine emise. Metoda folosită e simplă – persoana care distribuie numerele de ordine  păstrează  câteva numere exact pentru cetățenii de Rang I”, relatează Cristian L. Așa se face că în timp ce s-au emis 102 numere de ordine și lumea așteaptă pe holul Șitmăriei de mai bine de o oră, cei cu ”relații” primesc ”numere mici” ș intră în față. Timișoreanul îi cere lui Nicolae Robu să ia măsuri deîndată. ”Știu că  la înălțimea funcției pe care o aveți puțin vă pasă de nemulțumirile cetățenilor inferiori. Știu că sunt șanse mari să ignorați această solicitare. (…) nu îmi imaginez că pot schimba ceva prin demersul meu. Vreau doar să cred că măcar jumătate din angajații dumneavoastră , în ciuda salariilor mic și a condițiilor de lucru, nu sunt încântați de batjocura la care sunteți cetățenii obișnuiți” – îi transmite primarului Nicolae Robu, în finalul solicitării, timișoreanul Cristian L.

3 COMENTARII

  1. Bravo, D-le Cristian L!!!!!! …..Va doresc multa bafta cu solicitarea Dvs. La primarie trebuie facuta de urgenta o selectare printre angajati,sunt o gramada de angajari facute pe” nepotisme” ,habar nu au sa-si faca datoria si ocupa niste posturi care pot fii ocupate de niste oameni care chiar sunt capabili si merita sa ocupe acele posturi….

  2. In primul rand multumesc pentru publicare. Poate la adresa asta chiar primesc raspuns, spre deosebire de altele trimise in trecut.

    Singura clarificare pe care trebuie sa o fac este ca adresa a fost trimisa directorului Directiei de Evidenta a Populatiei. De la dumnealui astept in primul rand raspuns.
    dl. Primar si comisia Consiliului Local care administreaza activitatea Directiei sunt trecuti in CC. Pentru impulsionare.

    autorul.

Lasă un răspuns la Cristian L Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.