Un lugojean a cumpărat un pui rotisat de la un hypermarket, dar...

Un lugojean a cumpărat un pui rotisat de la un hypermarket, dar ce a descoperit când a deschis punga l-a ÎNGROZIT. Ce replică a avut conducerea magazinului FOTO

5
DISTRIBUIȚI

pui-rotisor-carrefour-lugoj-client-nemultumit-foto-redesteptarea-martie-2015-2

Un bărbat care a cumpărat un pui la rotisor de la supermarketul Carrefour din Lugoj a făcut o descoperire neplăcută când a încercat să îl servească la cină. În momentul în care cumpărătorul a desfăcut ambalajul, a constatat că puiul nu era bun de consumat, acesta prezentând, susţine clientul, urme de stricăciune şi emanând un miros neplăcut. Supărat, omul s-a reîntors la magazin să ceară explicaţii, nu înainte de a suna la Protecţia Consumatorului pentru a depune o plângere, scrie redespteptarea.ro

„ Am sunat şi la Bucureşti, uitaţi cum arată, am sunat direct la Direcţia Veterinară. Am fost ieri, am cumpărat puiul, mă duc acasă să-l mănânc, am pierdut bonul. Am venit şi am luat jumătatea asta, care e din acelaşi pui, am luat bonul, am tot, acesta nici măcar nu l-am desigilat. Şefa de magazin mi-a zis că nu are ce să facă, că nu e vina ei, că sunt fetele din spate, că îmi dă banii înapoi. Nu îmi trebuie banii înapoi, eu vreau să îi execut că au pus în vânzare mortăciunea asta”, a declarat Cornel Toma,pentru sursa citată.

Contactaţi de Redeşteptarea, reprezentanţii magazinului spun că nu contestă cele prezentate de client, dar că acesta trebuia să contacteze imediat ce a descoperit puiul alterat conducerea magazinului şi să explice situaţia, pentru a putea fi remediată. „Din punctul meu de vedere, nu cred că sunt produse alterate.


Poate puiul acela să fi avut ceva, dar în rest produsele noastre sunt proaspete. Sunt bune, le puteţi vedea în spate, nu am avut alte sesizări, mai ales că am avut controale de la siguranţa alimentelor şi nu a fost nicio problemă. Nu contest, poate produsul prezenta ceva probleme, dar putea să vină să îl schimbăm, că în secunda doi îl aruncam şi primea produs proaspăt”, a declarat pentru redesteptarea.ro şeful de magazin de la Carrefour”.

Lugojeanul nu are de gând să se oprească aici. El spune că a trimis probe la un laborator de specialitate care să verifice dacă puiul rotisat este periculos pentru consum.

FOTO: Redesteptarea.ro

5 COMENTARII

  1. Inteleg ca magazinul vrea sa isi spele pacatele si inlocuieste produsul. Dar cu timpul omului, banii dati pentru transport si mai ales daunele morale suferite ce se intampla? Acelea sunt total ignorate?

  2. Din pacate asta inseamna aceste lanturi numite hypermarket. Sunt niste pacaleli pt consumatori, marfa deloc proaspata, deloc crescuta, cultivata normal. Totul e un marketing pentru jegmanirea clientului sub denumirea cosmetizata de societate de consum. O mizerie totala pentru care platim cu sanatatea noastra. Sigur ca nu e vinovat doar Carefourul, desi trebuie sa isi verifice marfa dar mai ales daca a sesizat o asemenea mizerie ar trebui sa sesizeze organele abilitate si sa se mearga pana la producator, iar amenzile existente ar trebui inzecite sau insutite.

  3. Este incredibil ce poate sa faca „personalul” acelui magazin pentru profit maxim!Mai scandalos este ca nici nu-si cer scuze, sau macar sa faca un gest de regret…inca Ei acuza cumparatorul?
    Sper sa aiba castig de cauza interventia celor de la Protectia Cumparatorului!

  4. Daniel, aici nu timpul omului este problema, ci riscul la care s-ar fi supus dacă l-ar fi consumat fără să observe că este alterat. Sau mai grav, dacă ar fi mâncat-o un copil. De aceea în asemenea cazuri se impun sancțiuni drastice, nu lasă că dacă fraierul observă i-l schimbăm și pe ăsta îl vindem următorului fraier, că poate ăla nu vede.

Dă-i un răspuns lui Bobek Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.