CLT, ping-pong cu interdicţia de staţionare impusă vehiculelor cu greutate de peste...

CLT, ping-pong cu interdicţia de staţionare impusă vehiculelor cu greutate de peste 1900 kg. Ce probleme cauzează HCL-ul şi cum va fi corectat

1
DISTRIBUIȚI

tir_in_oras

Debandadă în Timişoara din cauza hotărării de consiliu local care interzice parcarea maşinilor cu o greutate de peste 1900 kg în zonele rezidenţiale. Se pare că măsura menită să decongestioneze traficul şi să ajute la eliberarea străzilor a sfârşit prin a cauza şi mai multe probleme.

Consilierul local Sandu Ştefan de la PNL a scris pe Facebook că „în luna iulie s-a adus o modificare regulamentului de constatare și sancționare a contravențiilor în ceea ce privește parcarea unor mijloace de transport în Timișoara. Plecând de la necesitatea de a găsi o modalitate pentru a stopa parcarea unor autovehicule de mare tonaj în zonă rezidențială s-a găsit o formulă care restricționează chiar și mașini personale prin limitarea greutății autorizate la max.


1900 kg. În urmă adoptării HCL s-a pornit o adevărată vânătoare a microbuzelor staționate în oraș, foarte mulți cetățeni fiind total nemulţumiţi de această prevedere. Consider că actuală reglementare și modul de aplicare este total neproductivă afectând atât firmele mici și mijlocii, dar și producători agricoli care au în proprietate asrmenea mijloace de transport”

Pentru a corecta situaţia, Sandu spune că e nevoie de modificarea HCL-ului. Astfel, după ce va fi modificată hotărârea se va aplica, promite consilierul, numai „pentru vehiculele cu masă totală autorizata mai mare de 3,5t. În spațiile limitate din zonele de blocuri propun montarea unor indicatoare de limitarea a accesului la vehicule cu masă max. 2,7 t rezultând implicit și imposibilitatea de a staționa”.

1 COMENTARIU

  1. in bucuresti s-a rezolvat simplu parcarea riveranilor. in fiecare ianuarie locatarii se bat pe cele citeva locuri de parcare care sint culmea si platite cu o suma nu foarte mare, circa 100 de lei pentru un an. in acest mod se opreste si accesul dubelor de firma, pentru ca acei soferi nu pot sa prezinte un talon cu adresa unde doresc sa „concesioneze” locul de parcare. locurile de parcare sint rezervate si in cazul cind parcheaza altcineva, se poate suna la politia locala. evident mai exista si locuri de parcare publice pe care ramin sa se certe restul de locatari, vizitatori si soferi care merg cu duba de serviciu acasa.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.