Se vor face noi angajări la Consiliul Județean Timiș. Asta după ce a fost aprobată noua organigramă a instituției, care prevede, printre altele, înființarea unei direcții noi, a unui nou serviciu, dar și angajarea unui administrator public.
“După o activitate de aproximativ un an și jumătate în funcția de președinte al Consiliului Județean Timiș, am venit în fața colegilor din cadrul instituției pentru a face o propunere de îmbunătățire a activității, de flexibilitate și de fluidizare a ceea ce înseamnă activitatea la nivelul CJ Timiș, o propunere pentru ceea ce înseamnă o nouă organigramă, care consider că va acoperi și aspectele legislative apărute în noua legislație privind administrația publică, dar și raportul societății care a făcut o analiză la nivelul CJT și care a venit cu propuneri de îmbunătățire a activității. Cred că după implementarea acestei noi organigrame, după ce ne dăm posibilitatea și de aducere a unor oameni noi în cadrul consiliului județean alături de cei cu experiență prezenți la momentul ăsta, vom reuși în continuare să marșăm pe prioritatea numărul zero a instituției, și anume atragerea de fonduri europene.
Dar toate aceste aspecte țin și de ceea ce înseamnă procedurile, managementul documentelor, de fapt este o activitate complexă”, a explicat Călin Dobra.
Președintele CJ Timiș a detaliat că noua organigramă va fi implementată din această lună, fiind înființată o Direcție de control intern managerial și un Serviciu de avizare și consultanță juridică.
“Structura este, la momentul acesta, definită prin aprobarea în plenul CJ Timiș, din luna septembrie vom intra în implementarea acestei noi organigrame prin fișa postului, prin proceduri, prin circuitul documentelor. La sfârșitul lunii septembrie vom aproba, sper comisia specială să își facă în totalitate treaba, regulamentul de organizare și funcționare și astfel vom avea toată activitatea aprobată, cu organigrama, cu documente, cu proceduri. Avem și direcție nouă, de Control intern managerial, foarte important pentru ceea ce înseamnă procedurile. Avem și un Serviciu de avizare și consultanță juridică, care va fi responsabil cu fiecare direcție de specialitate în parte, un jurist desemnat la fiecare specialitate, astfel încât acel jurist să se specializeze pe domeniul respectiv. Această organigramă vine și în urma unei expertize a unor profesioniști și în urma discuțiilor avute cu cei din aparatul de specialitate și bineînțeles și cu consilierii județeni. Se rotesc oamenii din instituție, dar discutăm și posibilitatea de a aduce oameni profesioniști”, a afirmat Călin Dobra.
Potrivit șefului CJ Timiș, în perioada următoare va fi angajat și un administrator public, această funcție urmând a fi scoasă la concurs. Călin Dobra nu a precizat câte persoane noi vor fi angajate.