Viggo by Cătălin Botezatu a inaugurat, la sfârșitul săptămâni trecute, un magazin de 310 mp, în Iulius Mall Timișoara, parte a planului de dezvoltare a brandului premium de modă masculină care a inclus și deschiderea altor două locații în Iulius Mall Cluj-Napoca și Palas Mall Iași.
“Ne-am asumat la nivel național calitatea de jucător important pe piața de fashion pentru bărbați preluând trei locații Louis Purple din țară și una din București. Mișcarea a fost firească în contextul în care eram foarte bine poziționați în capitală. Evoluția naturală presupunea să nu mai împărțim restul teritoriului, ci să construim pe baza relației de lungă durată pe care o aveam cu Louis Purple, un nume cu sonoritate și același respect pentru tradiție și haine de calitate”, a declarat Cătălin Botezatu
Fiecare noua destinație de shopping propune peste 2500 de opțiuni de diversificare a garderobei bărbatului rafinat.
Din dorința de a transforma investiția în haine într-una de lungă durată, se respectă un raport calitate-preț corect. Mai mult, deschiderea noilor locații se sărbătorește prin lansarea ofertei Black Friday pentru a pune la dispoziție viitorilor clienti prețuri cu până la 50% mai accesibile în luna noiembrie. Astfel, un costum deosebit de 1199 lei costa 600 lei, un sacou de 799 lei poate fi achiziționat cu 480 lei, geaca de 469 lei cu doar 329 lei, un palton de 899 lei va costa 630 lei, iar un pardesiul de 759 lei poate fi cumpărat cu 532 lei. Prețuri atractive au și restul articolelor care întregesc garderoba, precum cămașa de 219 lei ajunge la 110 lei, pantofii de 399 lei sunt 320 lei, , iar pantalonii de 345 lei pot fi achiziționați cu 242 lei.
Doamnele și domnișoarele care au dorit să își dovedească abilitățile de stilist în materie de modă pentru bărbați, s-au putut înscrie într-o competiție jurizată de Cătălin Botezatu. Concursul din fiecare locație a constat în premii, în valoare totala de 5000 lei pentru participantele care au acceptat provocarea.