Întârziere-record pe ruta Timișoara – București. Trenul CFR Călători a parcurs traseul...

Întârziere-record pe ruta Timișoara – București. Trenul CFR Călători a parcurs traseul într-un timp de două ori mai mare decât cel prevăzut

0
DISTRIBUIȚI

Trenul care a plecat din Gara de Nord din capitală duminică seara și ar fi trebuit să ajungă în Timișoara luni dimineața înainte de ora 7.00 a reușit să atingă destinația finală într-un timp de aproape două ori mai mare decât cel prevăzut, transmite Digi24.

Garnitura care ar fi trebuit să pornească la 21.20 de la București, s-a poticnit din start, cu o întârziere de 20 de minute, iar după doar câțiva kilometri s-a oprit și a rămas imobilă până la 2.30 noaptea.


Mai târziu, în județul Olt, trenul s-a orpit din nou pentru trei ore, iar o altă oprire de durată a fost după Caransebeș, când locomotiva s-a stricat.

„În cursul nopții a avut o întârziere de 289 de minute, generată de vijelia care a avut loc pe zona București-Videle. Au fost liniile închise și trenul a trebuit să aștepte redeschiderea liniei. În cursul nopții și pe furtună nu putea nimeni să ajungă la tren. Trenul a fost prins de ruperea de fire de contact în zona calamitată”, a spus Adrian Vlaicu, purtător de cuvant SNCFR, conform sursei citate.

Teoretic legea obligă CFR la plata de despăgubiri pentru întârzieri. Compensaţiile acordate sunt de 25% din preţul biletelor, pentru întârzieri între 60 şi 119 minute, şi de 50%, pentru întârzieri de peste 120 minute. Puţini sunt însă cei dispuşi să lupte cu birocraţia pentru obţinerea lor. Cumulate, întârzierile garniturilor CFR Călători ajung la 2 milioane de minute pe an, conform sursei citate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.