După ce a organizat o dezbatere publică pe marginea taxelor și impozitelor, municipalitatea vrea acum să afle părerea timișorenilor despre înființarea unui nou serviciu pentru administrarea parcărilor din oraș.
Astfel, Primăria Timișoara va organiza dezbatere publică privind „Studiul de fundamentare privind înființarea serviciului public pentru administrarea, întreținerea și exploatarea parcărilor din municipiul Timișoara, precum și stabilirea formei de administrare a gestiunii serviciului, în vederea înființării serviciului public prin hotărâre a consiliul local, conform prevederilor art.
9 alin. 2 din O.G. nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local”.
Dezbaterea va avea loc în Sala de Consiliu a Primăriei Timișoara, Bd. C.D. Loga nr. 1, vineri, 1 octombrie, de la ora 16:00. Studiul poate fi consultat AICI.
Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la documentul supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris cabinetului viceprimarului Ruben Lațcău sau în format electronic la adresa cabinet.viceprimar1@primariatm.ro până în data de 29 septembrie, ora 12:00.