Administratorul special al Colterm, Cristian Amza, a declarat la Radio Timișoara că facturile pentru luna ianuarie au fost calculate raportat la căldura care a fost livrată.
Astfel, dacă s-ar fi livrat căldură la parametri normali, facturile ar fi fost și mai mari.
Cristian Amza a dat asigurări că abonații Colterm care nu își permit să plătească facturile nu vor fi debranșați, fiind păsuiți „în limita posibilităților”.
„În momentul în care un client al Colterm, fie că este persoană fizică, juridică, agent economic, instituție publică apreciază că are niște obiecțiuni cu privire la valoarea facturii poate lua legătura oricând cu Centrul de relații cu clienții.
Urmează să îi fie analizată factura, documentele de consum, citirile de consum și se vine cu o opinie pe chestia aceasta, deci nu este o problemă că gata, s-a emis factura și cetățenii sunt puși în fața faptului împlinit. Dacă sesizează că pot să fie niște neconcordanțe în factură, noi sunt deschiși să clarificăm aceste aspecte”, a declarat, joi, la Radio Timișoara, administratorul special al Colterm, Cristian Amza.
Cei care doresc sa se debranseze unde trebuie sa depună cererea?
Legea prevede amenzi pentru cei care nu au repartitoare.Solutia este sa consumam atat cat ne permitem.