Magazinele Lidl, sub lupa inspectorilor de la Protecția Consumatorilor, în toată țara....

Magazinele Lidl, sub lupa inspectorilor de la Protecția Consumatorilor, în toată țara. Ce abateri au fost constatate în Timiș UPDATE 1 Reacția Lidl

2
DISTRIBUIȚI

În cursul lunii august 2022 (1 – 23 august), Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a realizat o serie de controale, pentru a verifica modul în care este respectată legislația în vigoare, în domeniu, în magazinele lanțului de supermarketuri Lidl, la nivelul întregii țări.

La nivelul județului Timiș au fost controlate cinci unități, iar pentru neregulile constatate comisarii timișeni au aplicat următoarele sancțiuni:

• nouă amenzi contravenționale în valoare totală de 103.000 de lei;
• un avertisment;
• oprirea definitivă de la comercializare a produselor alimentare neconforme, în valore de aproximativ 2.000 lei;
• oprirea temporară a prestării de servicii, până la remedierea deficiențelor, pentru raionul patiserie/panificație din trei unități (două din Timișoara și una din Dumbrăvița).

Abaterile de la legislație constatate de comisarii CJPC Timiș, în timpul controalelor s-au referit la:

• comercializarea unor produse alimentare cu data limită de consum depășită;
• comercializarea unor produse de patiserie care prezentau, pe suprafață, insecte;
• comercializarea unor legume și fructe necurățate corespunzător, depreciate calitativ, cu mucegai, modificate organoleptic;
• comercializarea unor produse de brutărie-patiserie cu informare incompletă privind mențiunea “produse din produse congelate”, cu ambalaj deteriorat;
• utilizarea unor vitrine de expunere la comercializare, a produselor de panificație-patiserie, insalubre;
• utilizarea unor cuptoare, la raioanele de panificație-patiserie, neigienizate corespunzător și a unor tăvi arse;
• existența unor insecte vii în spațiul de preparare și coacere;
• folosirea unor condiții de păstrare a produselor alimentare necorespunzătoare din punct de vedere igienico-sanitar;
• utilizarea unor vitrine frigorifice neigienizate corespunzător, cu chedere murdare, strat de praf, mâzgă, cu scurgeri de lichide și rugină și a unor lăzi frigorifice cu acumulări masive, excesive de gheață, praf, impurități, resturi alimentare și păr;
• comercializarea unor băuturi răcoritoare cu ambalajul deformat, deteriorate;
• comercializarea unor produse alimentare cu ambalajele deteriorate;
• folosirea unui spațiu de depozitare neigienizat corespunzător, cu pavement deteriorate;
• existența pavimentului neigienizat și a unor rafturi murdare, în zona de comercializare;
• nerespectarea regimului de temperatură de păstrare a produselor alimentare recomandat de producători.

UPDATE 1 Lidl România a reacționat , anunțând  ”Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobișnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România.


Aceste acțiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din rețea. Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situații având în vedere că, în relația cu autoritățile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere și pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătățim constant pentru a ne păstra locul în inima clienților noștri”. 

2 COMENTARII

  1. tovarasu reporter de cacao, poate veti constata in final ca lidl si kauflaund sunt unul si acelasi actionar, cu conducere romaneasca la nivel de tara iar prostia pe care o descrieti nu are a face cu realitatea ci cu divergentele intre cei care conduc aceste marci in Romania, va dau un pont, angajatul lidl are cu 30% mai mult la salar fata de kaufland

Dă-i un răspuns lui Schmidt Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.