Surpriză pentru inspectorii de la Registrul Auto Român, reprezentanța Timiș. O mașină de marfă de 3,5 tone avea o parte din sistemul de frânare prins cu „brățări” de plastic de puntea din spate.
„Atragem frecvent atenția asupra importanței verificării amănunțite a autovehiculelor utilizate, înainte de achiziționare, pentru că anul fabricației sau proveniența nu pot garanta starea tehnică! Să vă explicăm ce vedeți în fotografii: un etrier demontat de pe fuzetă și prins cu «șoricei» de plastic pe puntea spate, cu pistonul blocat cu o bucată de lemn pentru a nu ieși complet din locașul lui și a duce la pierderea lichidului de frână. Eficiența la frânare a roții respective? Zero… Viața conducătorului auto? Pusă serios în pericol…”, a transmis Registrul Auto Român.
„Improvizația” a fost semnalată la RAR Timiș, unde a fost adus, pentru eliberarea cărții de identitate a vehiculului, un Renault Master fabricat în 2015.
„Noul proprietar l-a cumpărat personal din Austria, iar șocul pe care l-a avut când colegii noștri i-au prezentat ce au descoperit ne face să credem că omul a fost un cumpărător de bună-credință.
Ne-a spus că a ajuns noaptea la întâlnirea cu vânzătorul, a inspectat vizual mașina și a decis să o cumpere. Acest autovehicul a fost respins la RAR Timiș, nu a primit CIV și nu va primi documentul până când nu va fi readus în condiții tehnice optime. Ne bucurăm că noul proprietar s-a prezentat la RAR înainte de a circula cu autoutilitara încărcată cu marfă și nu vrem să ne gândim la ce s-ar fi putut întâmpla în cazul unei frânări de urgență. Nu vă puneți viața în pericol!”, mai spune mesajul transmis de Registrul Auto Român.