
La sediul Autoklass Timișoara a avut loc evenimentul „Universul PERSEEA by Autoklass”, o prezentare de modă exclusivă care a marcat debutul brandului timișorean de fashion PERSEEA, fondat de designerul Ana Maria Percea.
Evenimentul a reunit peste 200 de invitați și a îmbinat elemente de artă, modă și design contemporan. Invitatul special al serii a fost conf. univ. dr. Gabriel Kelemen, care a susținut o intervenție despre viziunea artistică și semnificația culturală a proiectului PERSEEA.
Colecția prezentată a inclus 25 de creații unice, realizate din țesături rafinate provenite din Italia și finisate manual în laboratorul propriu al brandului. Cele 15 modele care au defilat au ilustrat filosofia PERSEEA – o combinație între stilul contemporan și rafinamentul artizanal. De asemenea, acesta a fost prezentată în premieră la Timișoara, urmând ca în perioada următoare să fie prezentată și la Milano.
Potrivit fondatoarei Ana Maria Percea, PERSEEA își propune să aducă în prim-plan un concept de modă care pune accent pe identitate, calitate și expresie culturală, cu ambiția de a poziționa Timișoara pe harta internațională a fashionului.
Directorul sucursalei Autoklass Timișoara, Leonard Mazilu, a vorbit în deschiderea evenimentului despre activitatea companiei și despre comunitatea formată în jurul Partidul Autoklass Caffe – un concept informal prin care pasionații de automobile se întâlnesc săptămânal la „Cafeaua cu povești auto”.
„Autoklass Timișoara este mai mult decât un dealer de autorulate premium. Este un loc unde oamenii se întâlnesc, discută, leagă prietenii și dezvoltă idei. Totul a pornit dintr-o dorință simplă: relaxare cu sens și spirit de business”, a precizat Leonard Mazilu.
Autoklass este unul dintre principalii dealeri de autorulate premium din vestul țării, oferind mărci precum Mercedes-Benz, Porsche, BMW, Audi și altele.





































