După ce moş Crăciun şi-a golit sacul de cadouri, poporul cumpărător s-a revărsat pe scările rulante ale molului. Ca un tsunami, gospodinele îmbrăcate în hainele de sărbătoare, cocalarii cu table de aur cât o cărticică agăţate la gât, puşti înnebuniţi după decorurile cu urşi polari mişcători au ocupat fiecare colţişor.
Te gândeşti că după o primă zi de înfulecat sarmale, cozonaci. şorici şi alte bunătăţi de sezon, nu mai are lumea energie pentru bântuit prin magazine. Greşeală. Românul s-a scobit prin buzunare şi a continuat vânătoarea de reduceri prin magazine. Asta între două reprize de stat la cafea. Locul cel mai aglomerat a fost la cinematografe. Dar vorba unui cârcotaş „filmele-s rezumate nereuşite ale vieţii. Dă o tură de mol şi te convingi”.
Dragă Dragoş. Sunt un cititor constant al blogului tău. Permite-mi să nu fiu atât de drastic la adresa poporului nostru. Am citit că pe 26 decembrie a fost zi de reduceri la retailerii britanici. Oamenii s-au călcat în picioare, la propriu, pentru haine, televizoare, aspiratoare şi eugenii la reducere. Cică s-au făcut vânzări de echivalentul a 3 miliarde de euro. Deci, şi ăia sunt ca noi. Sau noi am devenit ca ei? That’s the question.
Mult noroc şi spor la muncă!
@LEVI Corect, dar numai teoretic. Pentru ca la noi nu sunt reducerile de la britanici
Concluzia este că amândoi avem dreptate. Ce frumos este, uneori, pe blog:D