Viceprimarul Traian Stoia dezvăluie „schema” prin care Rosign a primit monopol pe...

Viceprimarul Traian Stoia dezvăluie „schema” prin care Rosign a primit monopol pe semnele rutiere. Cum se va rezilia contractul

3
DISTRIBUIȚI

stefan sandu si simion mosiu06

Viceprimarul Traian Stoia a povestit astăzi, în cadrul unei conferinţe de presă, cum a fost dusă la sapă de lemn Societatea de Drumuri Municipale (SDM), asociere a CLT şi a Primăriei Timişoara, şi cum a ajuns Rosign să pună monopol pe contractele de semnalizare din oraş, oferind soluţia pentru rezilierea contractului. „O să puteţi urmări cum de la extaz la agonie este un drum cât se poate de scurt. În anii 1998 – 1999, prin hotărâri succesive de CL societatea CL şi a primăriei, SDM, trece să realizeze un centru de semnalizări rutiere. Oraşul avea nevoie de aceste semne la preţuri normale.


Până în anii 2000 primăria încredinţează direct un contract SDM Timişoara. Contractul se referea la montarea semnalizărilor rutiere pentru 36 de intersecţii vreo 12.000 semne de circulaţie, stâlpişori, calmatoare. Înainte de anul 2001, şi lucrul acest este confirmat şi de Curtea de Conturi, există un grup de domni care premeditează o anume devalizare a SDM şi înlocuirea societăţii primăriei printr-o societate privată care în 2001 va prelua contractul cu Rosign. Toate lucrurile s-au făcut în deplină legalitate, decizii AGA.  În momentul în care firma Rosign primea acest contract, abia peste 14 zile firma era înregistrată la RECOM.  Din 2001 se intră în plin cu lucrările de semnalizare. În zece ani, au încasat 20.000.000 euro de la primăria municipiului Timişoara şi au avut profit de cinci milioane de euro de la primărie. (…)Am ajuns în gura lumii că Timişoara este oraşul cu cea mai densitate de semne rutiere pe metru pătrat.  Am auzit afirmaţii cum că Robu se teme să rezilieze contractul,  nu există motive”, a povestit vicele. În final, Stoia a promis că în luna aprilie contractul va fi anulat printr-o hotărâre de consiliu local. Cât despre numărul impresionant de semne, Stoia spune că trei din patru semne trebuie scoase din pământ şi păstrate pentru străzi noi. Municipalitatea a primit şi o ofertă avantajoasă din partea unei firme din Bucureşti, Vesta, care ar dori să se ocupe de semnalizare.

3 COMENTARII

  1. Dati banii bucurestenilor.Patronul firmei din Bucuresti,binecunoscutul domn Spirea este prietenul lui Marius Cristescu, mentorul lui mos Stoia.Nimic nu este intamplator.

  2. va dau motiv pt amendat rosign: la intersectia dinu lipatti cu intrarea zenit s-a montat de multe luni un semn de drum infundat. problema este ca rosign nici macar nu a studiat o harta a zonei, l-a montat pe portiunea de intrarea zenit care ajunge in gh. lazar, nu pe portiunea care se infunda in apropiere de str. gh. cucu.

    ps: de ani de zile in vest s-a constatat ca excesul de semne de circulatie dauneaza circulatiei, daca sint prea multe soferii nu mai sesizeaza semnele importante.

Dă-i un răspuns lui ramsey Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.