De ce se tărăgănează lansarea noului clip de promovare a Timișoarei

De ce se tărăgănează lansarea noului clip de promovare a Timișoarei

0
DISTRIBUIȚI

TIMISOARA01

Realizarea videoclipului de prezentare a oraşului începe să devină un proces demn de filmele de Oscar. La debutul lunii septembrie, edilul şef Nicolae Robu anunaţa nemulţumit după ce presa atenţionase că una din piesele de pe coloana sonoră a fost practic preluată fără modificări şi fără plata drepturilor de autor, că videoclipul va fi refăcut. „Spre exemplu, trebuie evidențiat faptul că Timișoara este un puternic centru universitar, trebuie să se evidențieze faptul că avem un muzeu, că Timișoara este orașul Revoluției, trebuie să evidențieze mai bine decât o face activitatea culturală și artistică din Timișoara și sigur că fără a ieși din extensia de trei minute.


Asta înseamnă că anumite secvențe vor trebui scurtate din cele anterioare. Nicio clipă nu am realizat ca acesta este filmul final. Va fi editat din nou, se va face o varianta pe aceeași gândire ca și aceasta, dar cu toate completările și modificările pe care le-am enumerat” , atenţiona Robu la acea dată.

La finele lunii septembrie, viceprimarul Dan Diaconu dădea asigurări că filmul va fi gata în cel mult două trei săptămâni. Astăzi, contactat telefonic, secundul lui Robu a menţionat că filmul nu este momentan gata şi că probabil procesul de realizare va mai dura alte câteva săptămâni. Diaconu spune că îi vine greu să estimeze cât poate dura un proces de creaţie şi că tot ceea ce ştie este că, momentan, nu au fost filmate toate scenele şi nici nu s-a stabilit modul în care acestea vor fi integrate pentru a realiza un produs cu care municipalitatea să se mândrească.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.