Agenții de pază ai unui supermarket au băgat în spital un client...

Agenții de pază ai unui supermarket au băgat în spital un client nemulțumit. Cum s-a petrecut incidentul UPDATE 1 La ce firme lucrează agenţii

9
DISTRIBUIȚI

ambulanta-urgenta1-700x523-640x478

Violențele se țin lanț la Timișoara. După ce duminică patru adolescenți au fost bătuți de agenții unei firme de pază, la concertul Cargo, unul fiind de-a dreptul călcat pe cap cu bocancii, în seara aceasta un alt tânăr a ajuns la spital, agresat tot de agenți de pază.

Agenții de pază de la Penny Market-ul din Calea Aradului au băgat în spital un client nemulțumit. Bărbatul, în vârstă de 24 de ani, se află în acest moment la Spitalul Clinic Municipal, unde i se acordă îngrijiri medicale.


Altercația ar fi izbucnit în momentul în care tânărul a reclamat în gura mare faptul că așteaptă de prea mult timp la casă, după care a fost preluat de doi agenți de pază ai magazinului, care i-au aplicat o ”corecție”.

”Un bărbat de 24 de ani a sesizat poliția că a fost agresat de agenții de pază ai unui magazin. Colegii mei s-au deplasat la fața locului, au constatat că bărbatul prezenta pe corp urme ale loviturilor. Polițiștii au deschis dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de loviri și alte violențe și efectuează cercetări  pentru a stabili exact ce s-a întâmplat”, a declarat Ancuța Morariu, ofițerul de presă al Poliției Timiș.

UPDATE 1 Din primele investigaţii ale poliţiştilor s-a stabilit că bărbatul a fost lovit de agenţii de la două firme de pază – cel care asigura paza în magazin era de la Swat Force, iar cel de al doilea care a venit la intervenţie era de la SBK Security. Primul agent a fost audiat, iar cel de al doilea a fost identificat, urmând să fie şi el chemat să dea declaraţii.

9 COMENTARII

  1. Astfel de articolee fac bine sarlatanilor si hotilor…tb vazut si modul cum s-au manifestat cei batuti. Va tb sa scriem si despre agentii de paza bagati in spital de tot felul de persoane cu comportament extrem de violent. Sunt sigur ca cel batut la Paltinisan. ?era un tip de treaba..care nu deranja pe nimeni…pur si simplu agentii de paza au avut ceva cu el…hai sa fim seriosi…m-am saturat sa fiu deranjat la orice manifestare din orasul asta de persoane in stare de ebrietate sau golani de cartier….

  2. Si ce ramificatii si legaturi sant intre diferitele firme de paza si batut clientii nemultumiti, cu denumiri pompoase ca ,,Swat Force, iar cel de al doilea care a venit la intervenţie era de la SBK Security. In curând ne bat astia doar ca ne uitam urat la ei. Cred ca e cazul sa se reglementeze si statutul acestor golanasi si batausi cu patalama de pretinsa autoritate

  3. Eu nu mai intru in astfel de gunoaie de superrehaturi pt ca am constatat ca astia isi bat joc de noi .pai daca nu ati inteles ca am devenit bataia de joc a super kkat-urilor astea …ce sa va fac? voi nu vedeti ca unele supermarketuri au 15-20 de case si lucreaza cu doar 3,4 sau 5? tinand lumea la cozi?voi nu va dati seama ca astia ne vand marfa la suprapreturi?, calitatea fiind jalnica !comparati preturile din complexul EURO cu pretul astora din supermarketuri si va veti da seama de diferenta . BOICOTUL este cel mai bun mod de ai penaliza pe astia .dar cine sa faca un asemenea gest ? ROMANUL? …,care-i rabdator ,se lasa calcat in picioare ?

  4. Buna Ziua. Lucrez de 3 ani in paza si in fiecare zi intra in magazin tot felul de oameni dar ca anul acesta sa se intample atatea evenimente nu am m-ai intalnit de la bande de mafioti care vin la furat cu masini luxoase si cu numere la masina diferite fata- spate si cei ce striga in magazin sant aia care nu au putut face ceva si vor sa iasa mai repede din magazin si a doua zi vin iarasi. Eu sant o fire mai calma dar altii nu stiu cum mai rezista .

  5. Buna ziua,
    Am reclamat deja in scris la Receptie Clienti, Iasi, Carrefour Era. Revin si cu email, intrucat la rece pot detalia mai bine evenimentul intamplat astazi. Reclamatia scrisa in magazin e lapidara și incoerenta, cred.
    Sunt client fidel și vin saptamanal in acest magazin cu familia – 2 adulti si un copil de 5 ani.
    Incerc sa intru in magazin, trecand inainte pe la domnul de la paza pentru a-mi infolia bagajul de mana, ca de obicei – un rucsac de oras cu lucruri personale, strict necesare unui copil mic: batiste, servetele umede, sticla cu apa, caciulita, jucarioara preferata uzata + in cazul de fata – picaturi nazale și un alt spray, intrucat copilul era racit. Domunul paznic, scoate o geanta speciala pentru a introduce rucsacul meu, geanta care se sigileaza – situatia in care nu mai poti folosi nimic in timpul cumparaturilor 1-3 ore!
    Am refuzat, spunandu-i ca e doar un bagaj de mana, cu lucruri personale – agenda, portofel, telefon, chei și lucrurile copilului, enumerate anterior. Domnul paznic imi spune ca asa e regulamentul bla-bla –bla. Ii spun ca nu se poate sa merg sa fac cumparaturi cu telefonul , agenda de lucru, portofelul, sticla de apa a copilului, servetelele uscate și umede, jucarioara, caciulita pentru raioanele reci, picaturile și sprayul de nas in maini și buzunare – E UN BAGAJ DE MANA! NU SE POATE SA INTRI LA CUMPARATURI CU UN COPIL MIC FARA SA AI UN BAGAJ DE MANA – NU SE POATE!
    Femeile au voie cu poseta – deci , eu – barbat-tată- ca sa pot intra cu lucrurile personale in magazin, trebuie sa iau poseta sotiei?
    Ce sa fac?
    Sa las sa-mi sigileze bagajul cu lucruri personale si sa nu ma pot folosi in interes de servici de datele din agenta atunci cand sunt la cumparaturi 1-3 ore?
    Sa nu pot sa-mi verific suma de bani din portofel, pentru a estima cat pot sa cumpar?
    Sa las copilul insetat și cu mucii in gura, pentru ca nu pot sa-i dau apa si sa-i sterg nasul?
    Sa-l las cu capul descoperit prin raioanele cu frig, racit fiind? Sa renunt la cumparaturi?
    De ce clientii sunt considerati, inca inainte de a intra in magazin, potential hoți?
    Cu bagaje de mana si in avion e permis, in Carrefoue nu!
    Cand era cu infolierea bagajelor, daca aveam nevoie de ceva, rupeam folia…acum cu geanta, nu se mai poate!
    Una peste alta, explicandu-i paznicului, acesta imi tranteste, in fata copilului, afirmatia cum ca as fi beat, ca am baut! EXTRAORDINAR, CATA NESIMTIRE!
    I-am spus sa-l cheme pe seful pazei. Acesta vine și – evident, nici nu ma asteptam la altceva, pentru o tara ca ROMANIA – in loc sa-si ceara scuze, sa ma asculte, sa ma inteleaga, nu – ii tinea partea subordonatului, ba chiar se rățoiau amandoi la mine, facand copilul sa planga. Nu i-a facut observatii omului de la paza, nu scuze pentru afirmatia cu ,, dumneata cred ca a-i baut ceva,, -nimic.
    Ii explic sefului pazei situatia prezenta anterior + ca nu trebuie considerati clientii, inainte de a intra in magazin – hoti. Raspunsul lui: ,, Da dom’le , fiecare client e considerat hot.,, și ca ,, Daca nu-mi convine regula sa plec sa cumpar din alte magazine,,. NU SE POATE ASA CEVA! NU-MI VINE SA CRED! Isi bateau joc de mine și atunci cand le reprosam vocabularul si politica lor de a comunica cu clientii, cu un tată în fața copilului sau, imi spuneau sa TAC DIN GURA!!!!! Evident, pentru a nu auzi ceilalti clienti reprosurile pe care le faceam, cu referire la vocabularul și atitudinea lor. Nu stiam ca astfel de lucruri se comunica in soapta, la ureche!
    Nu mai spun ca copilul incepuse sa planga de se uitau toti ceilalti clienti, spunand printre plansete ca ,,…nu vrea sa vina politia,, S-a speriat rau micutul cand i-a vazut pe astia ca vorbeau prin statie și ca tonul discutie lua amploare.
    Am cerut doamnelor de la Receptie clienti sa contacteze un sef al magazinului – a venit unul, s-a prezentat , nu stiu cum il cheama . Apropo nu pot sa dau nume, doar daca verificati turele din data de 14-02-2015, ora 14,30-14,55. NIMENI NU ARE ECUSON! –nici la paza, nici sefi –nu stiu cu cine am vorbit.
    Unul din sefii magazinului care a vorbit cu mine, a fost OK, m-a ascultat, m-a inteles și cred ca mi-a dat dreptate ca bagajul de mana, cu lucruri personale,ca nu poate fi ambalat.
    Paza sa-si faca treaba cu oameni in civil prin magazine, prin monitoare, camere, fara a considera clientii hoti inca de la intrare – sigiland fiecare gentuta, in cazul barbatilor…la doamne nu!
    Ce mai urmeaza: sa ne coaseti buzunarele la intrare, sa ne obligati sa mergem cu mainile in buzunare, sa nu mai intram cu copii etc. ?
    Am tinut sa scriu o reclamatie la ERA, probabil incoerenta, tremurand tot si cu copilul foarte speriat, care plangea si striga incontinuu, pana am terminat de scris reclamatia – ,,,…sa mergem …sa nu ne ia politia…etc.,,- A FOST TERORIZAT!
    Ulterior, dupa ce am intrat in magazin, copilul nu mai voia sa ma astepte cu carutul la capatul culoarelor reci dintre rafturi, de frica! – Dorea sa stea numai langa mine. Of-Of!
    Doamnele de la Receptie clienti au fost dragute și cat am scris au incercat sa-l linistesca cu o bomboana, cu un muțulache, bravo lor!
    Seful pazei, cu o nesimtire golaneasca, sosotea cu paznicul… apoi a venit la acel sef de magazin caruia i-a spus ca ,,Îl stiu pe domnul…,, A MAI FACUT SCANDAL SI ALTA DATA! ,,
    EXTRAORDINAR!!! ASA CEVA… Nu stiu, cred ca incerca la modul securistic sa ma provoace , sa-i fac ceva, pentru a ma târî pe jos, sa-mi puna catusele in fata copilului care urla deja. Doamne fereste! Cat tupeu? Nu l-am mai vazut in viata mea!
    Apoi, seful pazei continua, spunandu-mi , de fata cu acel sef de magazin, ca de ce am vorbit nu stiu cum, la per tu cu subordonatul sau ,, ca nu am facut facultatea cu el (paznicul!),,. ASTA ERA PROBLEMA LUI! Ei pot sa se comporte ca niste marlani si sa jigneasca clientii, sa sperie si sa faca copii sa planga, dar – Doamne fereste! – sa i te adresezi unui paznic fara sa folosesti pronumele personal de politete. Desi nu-mi sta in reflexul vorbirii, e posibil sa ma fi adresat folosind persoana a 2-a. Cat despre batranelul-paznic – care in mod sigur nu avea facultate, dar nu asta conteaza! – acesta și-a permis sa ma jigneasca în fata copilului, de parca ar fi facut facultatea, masterful si doctoratul cu mine! DA eu chiar le-am facut, dar nici un coleg de-al meu nu si-ar permite sa ma jigneasca si , mai mult, in fata copilului!
    Degeba instruiti oamenii din magazine sa vorbeasca cu clientii, daca inca de la intrarea in magazine paznicii te jignesc, iti fac copilul sa planga, iti sigileaza bagajul mai ceva ca pe aeroportul Kennedy – nu e correct! – si in avion ai voie cu bagaj de mana!
    Înteleg ca e criza, dar cu asa firma de paza mai bine nu. IEFTIN! Decât sa platesti mai multi oameni la supraveghere in magazine si la monitoare, mai bine le sigilam gentile la toti si ne scoatem cu 3 oameni la paza in tot magazinul! Unde e respectul fată de client?
    Saptamana care vine fac iarasi cumparaturi in Carrefour ERA IASI și peste doua saptamani iarași, si tot asa. Tot cu copilul, același bagaj, sper sa fiu inteles macar, daca regulile nu se schimba – nu voi schimba magazinul pentru ca asa mi-a sugerat seful pazei (poate Carrefour-ul il va schimba pe el!), dar in functie de cum evolueaza lucrurile (vin cu martori, voi filma tot), voi face plangere la politie, chem televiziunile, scriu in Franta etc., pentru ca sunt foarte suparat și foarte pornit. Iar daca copilul imi mai este facut sa planga in magazin, datorita ,,gorilelor,, sau a oricarui alt lucrator , indiferent de motiv, pot sa fiu eu de vina, maica-sa, Sfantul Duh, nu stiu – dar voi face tot ce pot pentru a va intoarce lacrimile lui. Nu se poate sa vin ca client, sa cheltui bani in magazinul DVS și sa fiu insultat, iar copillul facut sa planga – INDIFERENT DE MOTIV – nu trebuie sa se intample asa ceva.
    Cu respect,
    Petru C., client cu facultate, masterat și doctorat +copil de 5 ani si 4 luni care in fiecare sambata vine pentru a viziona un film, a se juca in kidsland și a face cumparaturi cu parintii in Carrefour ERA, Iasi.

  6. Buna ziua,
    Am reclamat deja in scris la Receptie Clienti, Iasi, Carrefour Era. Revin si cu email, intrucat la rece pot detalia mai bine evenimentul intamplat astazi. Reclamatia scrisa in magazin e lapidara și incoerenta, cred.
    Sunt client fidel și vin saptamanal in acest magazin cu familia – 2 adulti si un copil de 5 ani.
    Incerc sa intru in magazin, trecand inainte pe la domnul de la paza pentru a-mi infolia bagajul de mana, ca de obicei – un rucsac de oras cu lucruri personale, strict necesare unui copil mic: batiste, servetele umede, sticla cu apa, caciulita, jucarioara preferata uzata + in cazul de fata – picaturi nazale și un alt spray, intrucat copilul era racit. Domunul paznic, scoate o geanta speciala pentru a introduce rucsacul meu, geanta care se sigileaza – situatia in care nu mai poti folosi nimic in timpul cumparaturilor 1-3 ore!
    Am refuzat, spunandu-i ca e doar un bagaj de mana, cu lucruri personale – agenda, portofel, telefon, chei și lucrurile copilului, enumerate anterior. Domnul paznic imi spune ca asa e regulamentul bla-bla –bla. Ii spun ca nu se poate sa merg sa fac cumparaturi cu telefonul , agenda de lucru, portofelul, sticla de apa a copilului, servetelele uscate și umede, jucarioara, caciulita pentru raioanele reci, picaturile și sprayul de nas in maini și buzunare – E UN BAGAJ DE MANA! NU SE POATE SA INTRI LA CUMPARATURI CU UN COPIL MIC FARA SA AI UN BAGAJ DE MANA – NU SE POATE!
    Femeile au voie cu poseta – deci , eu – barbat-tată- ca sa pot intra cu lucrurile personale in magazin, trebuie sa iau poseta sotiei?
    Ce sa fac?
    Sa las sa-mi sigileze bagajul cu lucruri personale si sa nu ma pot folosi in interes de servici de datele din agenta atunci cand sunt la cumparaturi 1-3 ore?
    Sa nu pot sa-mi verific suma de bani din portofel, pentru a estima cat pot sa cumpar?
    Sa las copilul insetat și cu mucii in gura, pentru ca nu pot sa-i dau apa si sa-i sterg nasul?
    Sa-l las cu capul descoperit prin raioanele cu frig, racit fiind? Sa renunt la cumparaturi?
    De ce clientii sunt considerati, inca inainte de a intra in magazin, potential hoți?
    Cu bagaje de mana si in avion e permis, in Carrefoue nu!
    Cand era cu infolierea bagajelor, daca aveam nevoie de ceva, rupeam folia…acum cu geanta, nu se mai poate!
    Una peste alta, explicandu-i paznicului, acesta imi tranteste, in fata copilului, afirmatia cum ca as fi beat, ca am baut! EXTRAORDINAR, CATA NESIMTIRE!
    I-am spus sa-l cheme pe seful pazei. Acesta vine și – evident, nici nu ma asteptam la altceva, pentru o tara ca ROMANIA – in loc sa-si ceara scuze, sa ma asculte, sa ma inteleaga, nu – ii tinea partea subordonatului, ba chiar se rățoiau amandoi la mine, facand copilul sa planga. Nu i-a facut observatii omului de la paza, nu scuze pentru afirmatia cu ,, dumneata cred ca a-i baut ceva,, -nimic.
    Ii explic sefului pazei situatia prezenta anterior + ca nu trebuie considerati clientii, inainte de a intra in magazin – hoti. Raspunsul lui: ,, Da dom’le , fiecare client e considerat hot.,, și ca ,, Daca nu-mi convine regula sa plec sa cumpar din alte magazine,,. NU SE POATE ASA CEVA! NU-MI VINE SA CRED! Isi bateau joc de mine și atunci cand le reprosam vocabularul si politica lor de a comunica cu clientii, cu un tată în fața copilului sau, imi spuneau sa TAC DIN GURA!!!!! Evident, pentru a nu auzi ceilalti clienti reprosurile pe care le faceam, cu referire la vocabularul și atitudinea lor. Nu stiam ca astfel de lucruri se comunica in soapta, la ureche!
    Nu mai spun ca copilul incepuse sa planga de se uitau toti ceilalti clienti, spunand printre plansete ca ,,…nu vrea sa vina politia,, S-a speriat rau micutul cand i-a vazut pe astia ca vorbeau prin statie și ca tonul discutie lua amploare.
    Am cerut doamnelor de la Receptie clienti sa contacteze un sef al magazinului – a venit unul, s-a prezentat , nu stiu cum il cheama . Apropo nu pot sa dau nume, doar daca verificati turele din data de 14-02-2015, ora 14,30-14,55. NIMENI NU ARE ECUSON! –nici la paza, nici sefi –nu stiu cu cine am vorbit.
    Unul din sefii magazinului care a vorbit cu mine, a fost OK, m-a ascultat, m-a inteles și cred ca mi-a dat dreptate ca bagajul de mana, cu lucruri personale,ca nu poate fi ambalat.
    Paza sa-si faca treaba cu oameni in civil prin magazine, prin monitoare, camere, fara a considera clientii hoti inca de la intrare – sigiland fiecare gentuta, in cazul barbatilor…la doamne nu!
    Ce mai urmeaza: sa ne coaseti buzunarele la intrare, sa ne obligati sa mergem cu mainile in buzunare, sa nu mai intram cu copii etc. ?
    Am tinut sa scriu o reclamatie la ERA, probabil incoerenta, tremurand tot si cu copilul foarte speriat, care plangea si striga incontinuu, pana am terminat de scris reclamatia – ,,,…sa mergem …sa nu ne ia politia…etc.,,- A FOST TERORIZAT!
    Ulterior, dupa ce am intrat in magazin, copilul nu mai voia sa ma astepte cu carutul la capatul culoarelor reci dintre rafturi, de frica! – Dorea sa stea numai langa mine. Of-Of!
    Doamnele de la Receptie clienti au fost dragute și cat am scris au incercat sa-l linistesca cu o bomboana, cu un muțulache, bravo lor!
    Seful pazei, cu o nesimtire golaneasca, sosotea cu paznicul… apoi a venit la acel sef de magazin caruia i-a spus ca ,,Îl stiu pe domnul…,, A MAI FACUT SCANDAL SI ALTA DATA! ,,
    EXTRAORDINAR!!! ASA CEVA… Nu stiu, cred ca incerca la modul securistic sa ma provoace , sa-i fac ceva, pentru a ma târî pe jos, sa-mi puna catusele in fata copilului care urla deja. Doamne fereste! Cat tupeu? Nu l-am mai vazut in viata mea!
    Apoi, seful pazei continua, spunandu-mi , de fata cu acel sef de magazin, ca de ce am vorbit nu stiu cum, la per tu cu subordonatul sau ,, ca nu am facut facultatea cu el (paznicul!),,. ASTA ERA PROBLEMA LUI! Ei pot sa se comporte ca niste marlani si sa jigneasca clientii, sa sperie si sa faca copii sa planga, dar – Doamne fereste! – sa i te adresezi unui paznic fara sa folosesti pronumele personal de politete. Desi nu-mi sta in reflexul vorbirii, e posibil sa ma fi adresat folosind persoana a 2-a. Cat despre batranelul-paznic – care in mod sigur nu avea facultate, dar nu asta conteaza! – acesta și-a permis sa ma jigneasca în fata copilului, de parca ar fi facut facultatea, masterful si doctoratul cu mine! DA eu chiar le-am facut, dar nici un coleg de-al meu nu si-ar permite sa ma jigneasca si , mai mult, in fata copilului!
    Degeba instruiti oamenii din magazine sa vorbeasca cu clientii, daca inca de la intrarea in magazine paznicii te jignesc, iti fac copilul sa planga, iti sigileaza bagajul mai ceva ca pe aeroportul Kennedy – nu e correct! – si in avion ai voie cu bagaj de mana!
    Înteleg ca e criza, dar cu asa firma de paza mai bine nu. IEFTIN! Decât sa platesti mai multi oameni la supraveghere in magazine si la monitoare, mai bine le sigilam gentile la toti si ne scoatem cu 3 oameni la paza in tot magazinul! Unde e respectul fată de client?
    Saptamana care vine fac iarasi cumparaturi in Carrefour ERA IASI și peste doua saptamani iarași, si tot asa. Tot cu copilul, același bagaj, sper sa fiu inteles macar, daca regulile nu se schimba – nu voi schimba magazinul pentru ca asa mi-a sugerat seful pazei (poate Carrefour-ul il va schimba pe el!), dar in functie de cum evolueaza lucrurile (vin cu martori, voi filma tot), voi face plangere la politie, chem televiziunile, scriu in Franta etc., pentru ca sunt foarte suparat și foarte pornit. Iar daca copilul imi mai este facut sa planga in magazin, datorita ,,gorilelor,, sau a oricarui alt lucrator , indiferent de motiv, pot sa fiu eu de vina, maica-sa, Sfantul Duh, nu stiu – dar voi face tot ce pot pentru a va intoarce lacrimile lui. Nu se poate sa vin ca client, sa cheltui bani in magazinul DVS și sa fiu insultat, iar copillul facut sa planga – INDIFERENT DE MOTIV – nu trebuie sa se intample asa ceva.
    Cu respect,
    Petru C, client cu facultate, masterat și doctorat +copil de 5 ani si 4 luni care in fiecare sambata vine pentru a viziona un film, a se juca in kidsland și a face cumparaturi cu parintii in Carrefour ERA, Iasi.

Lasă un răspuns la petru Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.