EXCLUSIV Sămărtinean, Ostaficiuc şi Popoviciu, interceptaţi, din 2011, pe mandat de siguranţă...

EXCLUSIV Sămărtinean, Ostaficiuc şi Popoviciu, interceptaţi, din 2011, pe mandat de siguranţă naţională în dosarul DNA pentru spaţiile de la aeroportul Timişoara

29
DISTRIBUIȚI

cornel samartineam gat

Liderul PDL Timiş, Constantin Ostaficiuc, şi cei doi deputaţi democrat – liberali, Alin Popoviciu şi Cornel Sămărtinean, au fost monitorizaţi de anchetatori încă din 2011, când lucrau din greu pentru a pune mâna pe spaţiile comerciale din aeroportul „Traian Vuia” din Timişoara. Toată operaţiunea a început la scurt timp după ce Sămărtinean a fost numit director cu sprijinul lui Ostaficiuc . Avocaţii celor trei suspecţi, care au fost puşi sub acuzare de DNA pentru abuz în serviciu sau instigare la această infracţiune, au consultat, ieri, o parte din probele strânse de anchetatori.


Din documente a reieşit că ancheta DNA a fost declanşată după ce primele indicii au apărut în urma monitorizării lui Sămărtinean de către SRI pe un mandat de siguranţă naţională, care a fost declasificat şi acum se află la dosar.

După ce au existat primele date că directorul aeroportului din perioada respectivă lucrează de zor ca să-i dea afară cât mai repede din spaţii pe chiriaşii cărora le expirau contractele pentru ca să ajungă la firma Trinvest Bakery, unde oficial apărea ca administrator Cristian Iga, vărul deputatului Alin Popoviciu, anchetatorii au continuat să le intercepteze convorbirile telefonice. Conform avocaţilor, cei trei au vorbit în clar între ei, în repetate rânduri, despre cum să acţioneze pentru ca spaţiile să fie cât mai rapid eliberate şi să fie ocupate de firma de casă. Practic, suspecţii, ca şi în cazul lui Mircea Băsescu, s-au autoincriminat prin discuţiile purtate şi interceptate de către investigatorii anticorupţie. Apărătorii au anunţat că vor face cereri pentru ca în dosar să fie realizată o expertiză, ei susţinând că prejudiciul invocat de DNA, 239.570,3 lei,  nu ar fi unul real 

29 COMENTARII

  1. si prosti si hoti .este revoltator ca noi imbecilii votam asemenea oameni ,niste corupti care-si vad doar de interesele lor ,neavand nicio treaba cu tara asta .nivelul coruptiei in Romania este extrem de ridicat ,din punctul meu de vedere 80% din cei care lucreaza la stat sunt corupti.din aceasta cauza nu avem spitale ,scoli ,drumuri ,samd ,aproape fiecare la locul lui de munca FURA .noi tampitii stam si ne uitam .

  2. Tot in 2011 tot Iga C. asta a inchiriat de la regionala CFR Timisoara condusa de aghiotantul Trica V. 3 (trei) spatii comerciale pentru SC Rapido Gusto SRL cu contractele nr. 1, 2 si 3 din 04.01.2011. Din primele zile ale anului baietii s-au pus pe furaciune. Baietii de la DNA pot face un desant si la regionala CFR unde pute nu numai la Clubul CFR din centru, da si la gara.

  3. Mihai Gâdea: Doamnelor şi domnilor, urmăriţi „Sinteza zilei”. V- am promis pe ultima parte a emisiunii un subiect ce mi se pare de maxim interes. Ne plângem permanent că în România nu sunt bani, că avem probleme, că nu reuşim să aducem fonduri europene, bani europeni şi în permanenţă acesta este un veşnic motiv care pe mine a început să mă plictisească. În seara asta vreau să vorbim punctual despre un caz. E o anchetă pe care am vrea să vi-l prezentă m în această seară. România riscă sancţiuni de sute de milioane de euro în scandalul ajutoarelor de stat acordate de aeroporturi internaţionale din ţară operatorilor privaţi, cum ar fi operatorul privat Low Cost wizz Air. Un raport preliminar din 2011 al CE arată că operatorul din Ungaria a primit un contract preferenţial şi tarife speciale de la autorităţile române. Asta deş i Aeroportul Timişoara nu înregistra profit ca să-şi permită reduceri tarifare. În raportul CE veţi vedea, spune că pentru că există suspiciunea încălcării tratatului de aderare la UE pe tema concurenţ ei, oficialii de la Bruxelles au decis declanşarea unei anchete. O verificare a fost făcută şi în 2010 de Corpul de control al Ministerului Transporturilor, care arată modalitatea prin care Aeroportul Traian Vuia, condus de directorul Daniel Idolu, a încheiat un contract dezavantajos pentru stat cu Wizz Air. Să vedem materialul.

    România riscă sancţiuni de sute de milioane de euro în scandalul ajutoarelor de stat acordate de aeroporturi internaţionale din ţară operatorului privat Low Cost Wizz Air. Un raport preliminar din 2011 al CE arată că operatorul din Ungaria a primit un contract preferenţial şi tarife speciale de la autorităţile române. Asta deşi aeroportul din Timişoara nu înregistra profit ca să-şi permită reduceri tarifare. Pentru că există suspiciunea încălc ării tratatului de aderare la UE pe teama concurenţei, oficialii de la Bruxelles au decis declanşarea unei anchete. O verificare f ăcută şi în 2010 de Corpul de control al Ministerului Transporturilor arat ă modalitatea prin care Aeroportul Traian Vuia, condus ş i atunci, ş i acum, de Daniel Idolu, a încheiat un contract dezavantajos pentru stat cu Wizz Air. În august 2008, conducerea aeroportului a decis să-şi facă reclamă timp de trei ani şi în revista şi pe pagina de internet ale operatorului aerian, sperând să-şi mărească numărul de pasageri. În schimbul serviciilor de publicitate, Wizz Air plătea taxe de aeroport ridicol de mici. Cu alte cuvinte, facturile emise de cele două părţi se compensau. Rezultatele Corpului de control al ministrului Transporturilor, derulat în 2010, arată că nu exista o fundamentare reală a încheierii contractului de

    marketing între aeroport şi Wizz Air. Asta întrucât atât înainte de încheierea contractului, cât şi după, s-au derulat şi alte contracte cu acelaşi obiect. În plus, nici înregistrarea facturilor în contabilitate nu a fost făcută cu respectarea prevederilor legale. Şi mai ciudat este faptul că, deşi face obiectul unei anchete la nivel european pentru practici anticoncurenţ iale şi management defectuos, Daniel Idolu a fost lăsat la conducerea aeroportului din Timişoara după o pauză de nici 2 ani. Evită însă orice comentariu despre cazul Wizz Air.

    Daniel Idolu: Nu vreau să intru în contradicţie cu ordinul ministrului. Aş putea să răspund la întrebările dumneavoastră şi sigur aş lămuri 100% toate semnele de întrebare. Nu pot să fac nicio afirmaţie fără să am mandat de la Biroul relaţii publice al ministrului Transporturilor. Vă asigur că sunteţi într-o eroare.
    Deşi se află în funcţie de aproape un an, reprezentanţii Ministerului Transporturilor întârzie explicaţiile pentru această situaţie care poate prejudicia grav statul. Dar spun că, în curând, Daniel Idolu va fi schimbat din funcţie cu un manager privat. Nu se ştie însă şi data exact ă când va fi înlocuit. Cert este că acest caz a ajuns şi în instanţele româneşti şi, culmea, tot statul e bun de plată. Magistraţii Curţ ii de Apel Piteşti au decis la începutul lunii că reprezentanţii aeroportului din Timi şoara trebuie să achite operatorului aerian Low Cost Wizz Air peste 2,5 milioane euro în urma contractului de marketing încheiat în 2008. Asta deoarece angajaţii aeroportului nu au înregistrat facturile emise către Wizz Air în contabilitate. Despre situaţ ia de la Aeroportul Timi şoara au fost înştiinţaţ i şi procurorii DNA în octombrie 2012. Angajaţii aeroportului au semnat plângerea prin care reclamă faptul că toate contractele încheiate de conducere bagă în faliment instituţia.

    Intervievat: A fost înaintat la DNA în mai 2010, colegii mei de pe aeroport au făcut demersurile necesare să afle care-i stadiul cercetărilor.
    Reporter: Deci ce contracte au fost aprobate de membrii CA?
    Intervievat: Corpul de control spune că trebuie prezentate la CA, bănuiesc că aceste contracte au fost mai puţin arătate la CA. Domnul Idolu este legea în aeroport. El face ce doreşte în aeroport.
    De cealaltă parte, reprezentanţii Wizz Air pozează în victime.
    Daniel de Carvalho: Anumite acuzaţii false, făcute de o linie aeriană mică, regională, care are o contribuţie mică în Timişoara, operând zboruri de transfer, cu aeronave mici sau vechi, nu pot acoperi două decizii separate, conform cărora atât aeroportul, cât şi Wizz Air trebuie să-şi plătească reciproc aceeaşi sumă de bani.
    Dacă statul român, prin reprezentantul aeroportului din Timi şoara, va fi găsit vinovat de către CE, ţara noastră va fi amendată, pe lângă riscul de a pierde 150 milioane euro, bani pentru dezvoltarea infrastructurii.

    Leonard Orban: Dacă se constată că ajutorul de stat este incompatibil, el trebuie returnat. Nu-i exclus ca să fie situaţii în care CE să ceară inclusiv penalizări sau dobânzi la sumele acordate. Ancheta UE afectează şi dezvoltarea aeroportului. Atâta timp cât este sub investigaţie, instituţia nu poate atrage fonduri europene. Asta în condi ţiile în care pista are nevoie urgentă de reparaţii, lucrări care ar fi putut fi acoperite măcar par ţial, dacă aeroportul ar fi încasat taxe la valoarea reală de la operatorul Low Cost. Un raport ascuns de actualul director Daniel Idolu şi f ăcut de experţii aeroportului arată că pista este într-o stare precară şi periculoasă pentru siguranţa pasagerilor. Pornind de la acest caz, CE a declanşat o anchetă complexă la toate aeroporturile regionale din

    România. Primele date arată că acestea înregistrează în general pierderi şi că ele sunt acoperite anual de către stat. Mai mult, utilizarea de către compania Wizz a unor aeronave care depăşesc capacitatea şi rezistenţa pistei a contribuit la degradarea căii de rulare. Afacerea de la Timişoara se pare că are copii la indigou şi pe alte aeroporturi din Transilvania.

    Mihai Gâdea: Vedeţi cum unii se îmbogăţesc suspect? Că sunt operatori privaţi…

    ei sunt privaţi, dar pare că sunt ajutaţi substanţial de stat. Statul nu-i ajută pe cei pe care i-aţi văzut mai devreme, în serile anterioare, pe cei din sectorul 2, copiii de-acolo. Îi ajută pe ăştia.
    Mugur Ciuvică: Îi ajută, dar aţi văzut că afacerea de bişniţă pură… au avut inspiraţie, că pe vremea lui Mitrea era… se fă cea reclamă la Portul Constanţa la TV. Era o chestie ca să finanţeze o televiziune pe care şi-o făcuseră ei acolo. Dar pierdem bani cu toţ ii. Nu-i doar o bişniţă, sunt fondurile europene de care vorbea Oana Stancu. După ce că nu le luăm, facem şi diverse golănii ca s ă ne mai şi amendeze ăia. Adică asta mi se pare criminal. Că altminteri e partea asta de bişniţă românească ridicolă. Să faci reclamă la aeroportul din Timişoara?
    Adrian Ursu: În revista de se pune în buzunăraş…
    Mugur Ciuvică: Dacă eu am treabă în Timişoara şi mă uit să văd are aeroport…

    dar nici nu mă uit, întreb, pot să ajung cu avionul în Timişoara? Îmi spune da. Că e aeroport. Cum să faci reclamă la un aeroport din Timişoara? De parcă ar fi 10 şi faci reclamă unuia.
    Oana Stancu: Nu-i vorba de bişniţă. E vorba de mulţi bani pierduţi. O să vedeţi ce tratament diferit chiar faţă de compania statului român. În cazul Wizz Air veniturile din taxele de operare erau de 19 milioane lei noi în 2011. Citez din raportul Gă rzii Financiare făcut la eroport. Discount-ul în cazul Wizz Air din 19 milioane a fost de 12 milioane. În cazul Tarom, veniturile erau de 8,3 milioane, discountul de 695.000. În cazul celuilalt operator veniturile erau de 10 milioane lei, discountul zero. Deci nu-i o bişniţă. E hoţie în toată regula.

    Mugur Ciuvică: Pentru 12 milioane, adică nici 3 milioane euro, e posibil să plătească statul român câteva sute de milioane de euro.
    Adrian Ursu: Pe lângă cifrele pe care le citea Oana Stancu mai devreme este una din explicaţiile pentru care Tarom a pierdut destinaţii, curse, a fost împinsă în afara tabloului de joc de astfel de cetăţeni care reprezentau statul român. Şi uite-aşa compania Tarom ajunge în dificultate şi o companie din Ungaria, prietenă vechii guvernări, pentru că să nu uităm toate lucrurile astea s-au întâmplat pe când păstor peste ţară era domnul Traian Bă sescu, prieten cu Ungaria… a că pătat tot felul de beneficii. Situaţia de la Timişoara nu-i unică. Ea se repetă şi la Cluj. Se repetă într-o formă care merită discutată şi la aeroportul din Târgul Mureş. Aceste discounturi oferite pe care în mod corect CE le-a sesizat drept ajutor de stat sunt forma de dezavantajare a unor companii în relaţia cu altele. Printre ele fiind Tarom. Dincolo de asta se întâmplă ca pe lângă prăduiala pe care o constatăm de fiecare dată s ă se comită şi gesturi aproape criminale. Felul în care pista aeroportului din Timişoara a fost lăsat ă ani de zile fără s ă se efectueze reparaţii la suprafaţa de rulare, deş i există un raport oficial care constată asta, există şi la Ministerul Transporturilor această documentaţie, punea în pericol siguranţa zborurilor, a pasagerilor. Faptul că Wizz Air opera cu avioane mari contribuia la degradarea continuă a pistei. Sunt

    lucruri grave care se petreceau, dincolo de ciupeală, de şpaga mică. Mai mult, toate aceste lucruri sunt acum investigate la nivel european. Aşa ni se întâmplă nouă. Nu reuşim aici în ţară să ducem la final o anchetă , să găsim vinovaţi, să recuperăm prejudicii, vine UE, face anchetă şi în timp ce UE face anchetă pentru management defectuos, noi îl luăm pe ăla care- i anchetat şi-l punem din nou director acolo. Vă da ţi seama cum funcţionează sistemul ăsta, ce pile tari trebuie să aibă cineva care a făcut astfel de operaţiuni şi care probabil nu le-a făcut de unul singur?

    Oana Stancu: Deci a fost schimbat cel de la PDL…
    Adrian Ursu: Era chiloţar. El venise de la o fabrică care făcea lenjerie intimă. Oana Stancu: Şi care a făcut toate hoţiile pământului acolo cu spaţiile
    aeroportului… împreună cu Alin Popoviciu de la PDL. L-au adus pe Idolu de la PSD, în condiţiile în care fusese dat afară în urma unui raport fă cut de Corpul de control al Ministerului Transporturilor pentru lucruri pentru care vă cruciţi. În mandatul acestui domn Idolu, s-au făcut următoarele: a decontat pentru toată lumea, toţi angajaţii, chipurile, numai că n-au găsit nicio hârtie, servicii de masaj ş i saună. Mii de euro. Niciun document care să arate că vreun pilot a fost trimis la relaxare pe banii aeroportului. Bilete de fotbal la Londra. Conducerea a făcut o vizită la Londra, motiv pentru care au decontat şi biletele de fotbal şi turul oraşului. La Paris acelaşi lucru, în Portugalia bonus o croazieră.

    Mihai Gâdea: E bine.
    Oana Stancu: Deci pentru astea îl demiţ i pe Idolu şi azi îl pui la loc? Şi ăia de la CE ce să zică? Mă, vă furaţi voi între voi, treaba voastră.
    Adrian Ursu: Înseamnă că şi giraţi.
    Oana Stancu: Corect.
    Adrian Ursu: Toată povestea asta cu compensarea … Că ei cum făceau? Pe baza contractului de marketing, de promovare a aeroportului din Timişoara sau a celui din Cluj ei nu plăteau taxe aeroportuare, deci taxele alea care pot reprezenta cam 25% din costul unui bilet. Care pot face diferenţa între o companie mare şi una low cost. Ei nu plăteau acele taxe, că ziceau că dau barter în revistă şi pe site-ul lor de promovare. Acum s-au gândit să facă o compensare şi pe teme judiciare. Adică există două procese. Aeroportul are de recuperat bani de la Wizz AIr pentru ce n-a achitat, ei au dat în judecată aeroportul şi cer nişte bani. Şi-au zis, dom’ne, hai să ne compensă m şi pe justiţie. Adică… vă daţi seama cât de mult s-au învăţat domnii de la Wizz Air, cu ajutorul domnilor de la aeroport, cu compensările? Şi după ce-a ieşit toată tărăşenia asta publică, inclusiv când colegii noştri au făcut ancheta şi s-au interesat, domnul ăsta Idolu a fă cut o conferinţă de presă şi a anunţat triumfal că peticeşte pista. Asta se întâmpla ieri, fix după ce începuseră colegii noştri să pună întrebări.

    Mihai Gâdea: Vom continua. Nu vă bucuraţi cei care faceţi şmenerii, că vom continua. Urmează „”În gura presei” cu Mircea Badea.

  4. Naşul de la firmă şi finul de la aeroport au făcut afaceri cu echipamente pentru pistă

    Citeste mai mult: adevarul.ro/locale/timisoara/nasul-firma-finul-aeroport-facut-afaceri-echipamente-pista-1_50ad6ef97c42d5a66395106e/index.html

  5. Este foarte interesant cum Jurnalistul face rost de aceasta informatie stiinduse ca avocatii celor 3 nu au facut public/nu au facut nici o declaratie desre aceste informatii.
    Sa fie informat Jurnalistul de cineva din afara celor 3 sau el insusi este membru al unui Serviciu de Informatii.
    Deci: Intrebare.
    Dragos Bota este ofiter SRI sau SIE?

  6. “Este cel mai mare profit obtinut de aeroportul Traian Vuia in ultimii ani. Aceasta s-a datorat, in principal, unei schimbari a modului de abordare a managementului societatii, dar si a relatiilor comerciale cu partenerii de afaceri” spune directorul general AIT, Cornel Samartinean.

    „Numarul de miscari al aeronavelor reprezinta pentru noi un indicator foarte important, deoarece acesta ofera o imagine clara asupra activitatii desfasurate pe aeroport. Cu cat numarul de miscari al aeronavelor este mai mare cu atat veniturile noastre cresc” adauga Cornel Samartinean.

    „Rezultate pe primul trimestru arata ca aeroportul Timisoara nu a fost afectat de criza economica, facem in continuare eforturi pentru mentinerea tendintei de crestere, si nu in ultimul rand pentru asigurarea unui grad cat mai inalt de siguranta si confort pentru pasageri. In prezent, aeroportul international Traian Vuia Timisoara este legat aerian cu 26 de destinatii externe si 9 interne”, precizeaza directorul AIT Cornel Samartinean.
    Profit de un 1 milion de euro la Aeroportul Timisoara
    Au tras linie si au adunat castigul din primele 3 luni ale anului la Aeroportul International Traian Vuia Timisoara. Iar, potrivit cifrelor, criza a cam ocolit poarta aeriana.
    Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, Aeroportul a cunoscut o crestere a profitului cu 19,4%, ceea ce inseamna aproape 1 milion de euro. Potrivit reprezentantilor aeroportului, veniturile totale au crescut cu 11,17% iar cifra de afaceri cu 17%. Astfel veniturile totale inregistrate au ajuns la aproape 3 milioane de euro. Cheltuielile au inregistrat o crestere de doar 7,17%, in conditiile in care o mare parte din suma a fost alocata investitiilor.
    In acelasi timp, comparativ cu primul trimestru al anului 2009, in acest an, numarul de miscari al aeronavelor (n.r.aterizari si decolari) a crescut de la 5.458 la 5.742.

    http://www.agenda.ro/profit-de-un-1-milion-de-euro-la-aeroportul-timisoara/163510

  7. Andrei, da tu chiar ai dreptate, oare unde e CORUPTIA mai mare : La inchirierea unui spatiu in aeroport SAU SCURGEREA de INFORMATII din un dosar penal ?

  8. Baliverne aeroportuare

    Și mostrele de management oferite de pesedistul Dan Idolu nu se opresc la SC Cargo Globe SRL, întrucât, la data de 23 ianuarie 2013, directorul AIT anunță cu surle și trâmbițe, în MASS-MEDIA de casă, pe care o întreține cu contracte din bani publici, că Aeroportul Internațional „Traian Vuia” Timișoara ” are două autospeciale noi-nouțe, care vor acționa în caz de incendiu. Acestea pot interveni în mai puțin de trei minute.Cele două autospeciale PSI, specifice activității aeronautice, având tracțiune integrală 6×6, sunt dotate cu echipamente de descarcerare și au un sistem de intervenție rapidă, pe furtunuri de înaltă presiune, având în același timp două tunuri de refulare a apei și a spumei.Mașinile sunt atât de performante, încât, indiferent de intervenția necesară, aceasta se poate face în mai puțin de trei minute, ceea ce creste de la 7 la 8 categoria de protecție PSI a celui mai important aeroport regional din țară. În acest moment, parcul de intervenție rapidă numără cinci asemenea mașini. Creșterea la 8 a categoriei de protecție PSI nu înseamnă doar un grad mai mare de siguranță a pasagerilor și a aeronavelor, ci permite, conform reglementărilor internaționale, și aterizarea cu regularitate a avioanelor cu gabarit mai mare”. Cu ce nu se laudă, însă, Dan Idolu este că faptul că, atât de bine a fost întocmit caietul de sarcini pentru licitație, încât la start s-a prezentant o singură companie căreia, atât descrierea autoutilitarelor cât și capacitățile tehnice, i-au venit ca o mănușă: SC Compania Stingeri și Intervenții SA București! Cu atât mai mult cu cât vorbim de bani europeni, prețul contractului de închirere a celor două mașini de pompieri – cu volan pe dreapta – a fost omis, în declarația publică, de Dan Idolu. E de înțeles, atâta timp cît vorbim de o sumă fabuloasă de 2.700.000 RON, adică undeva în jur de 17.000 euro pe lună! Evident, cuantum în care statul român, recte AIT, ar fi putut lejer să cumpere două mașini similare și, cu siguranță, ratele de leasing ar fi fost mult mai mici. Unde mai pui că, la finalul ratelor, ”Traian Vuia” ar fi devenit proprietarul autoutilitarelor, nu doar un simplu chiriaș, care aruncă cu 600.000 euro pe fereastră!!!

  9. Ar fi necesar/moral/corect/adevarat, un raspuns din partea jurnalistului de unde si cum a cules aceste informatii, sau sa puna la dispozitie discutia avuta cu avocatii in care sa se confirme ca cei 3 au fost monitorizati de SRI din anul 2011.
    Altfel putem considera ca Jurnalistul este cartita sistemului de informatii Intern/Extern.
    Conform Codului de Procedura Penala: Art. 94, Consultarea dosarului
    (5) În cursul urmăririi penale, avocatul are obligaţia de a păstra confidenţialitatea sau secretul datelor şi actelor de care a luat cunoştinţa cu ocazia consultării dosarului.

    Atunci:Intrebare?
    Jurnalistul este:
    1.Procuror
    2.Judecator
    3.Avocat
    4.Subiect procesual principal
    5.Inculpat
    6.Soldat,Gradat,Subofiter,Maistru militar,Ofițer,General al SRI/SIE
    Ar incalca avocatii Art. 94 ?

    Conform Codului de Procedura Penala: Art. 94
    Consultarea dosarului

    (1) Avocatul părţilor şi al subiecţilor procesuali principali are dreptul de a solicita consultarea dosarului pe tot parcursul procesului penal. Acest drept nu poate fi exercitat, nici restrâns în mod abuziv.

    (2) Consultarea dosarului presupune dreptul de a studia actele acestuia, dreptul de a nota date sau informaţii din dosar, precum şi de a obţine fotocopii pe cheltuiala clientului.

    (3) În cursul urmăririi penale, procurorul stabileşte data şi durata consultării într-un termen rezonabil. Acest drept poate fi delegat organului de cercetare penală.

    (4) În cursul urmăririi penale, procurorul poate restricţiona motivat consultarea dosarului, dacă prin aceasta s-ar putea aduce atingere bunei desfăşurări a urmăririi penale. După punerea în mişcare a acţiunii penale, restricţionarea se poate dispune pentru cel mult 10 zile.

    (5) În cursul urmăririi penale, avocatul are obligaţia de a păstra confidenţialitatea sau secretul datelor şi actelor de care a luat cunoştinţa cu ocazia consultării dosarului.

    (6) În toate cazurile, avocatului nu îi poate fi restricţionat dreptul de a consulta declaraţiile părţii sau ale subiectului procesual principal pe care îl asistă ori îl reprezintă.

    (7) În vederea pregătirii apărării, avocatul inculpatului are dreptul de a lua cunoştinţă de întreg materialul dosarului de urmărire penală în procedurile desfăşurate în faţa judecătorului de drepturi şi libertăţi privind măsurile privative sau restrictive de drepturi, la care avocatul participă.

    (8) Dispoziţiile prezentului articol se aplică în mod corespunzător cu privire la dreptul părţilor şi al subiecţilor procesuali principali de a consulta dosarul.

  10. Povești nemuritoare

    Acum, că tot vorbim de două mașini de pompieri ”nou-nouțe” – nu-i așa? – închiriate de o firmă de București către Aeroportul Internațional Timișoara, pe rate lunare de circa 17.000 euro, așezați-vă bine în fotolii, strângeți-vă bine centurile de siguranță, că urmează să vă spicuim dintr-un referat de securitate, întocmit chiar de angajații AIT, chiar înainte de preluarea mega-mașinilor de pompieri. Practic, prima inspecție tehnică a celor doi mamuți, intutulați mai ceva ca-n filmele Olimpului Antic, recte Titan 1 și Titan 2, a avut loc la data de 18 ianuarie 2013, adică cu 5 zile înainte de marele anunț pe mass-media, făcut de directorul Dan Idolu. Așadar, la verificarea Titan 1, cu nr de înmatriculare B-08-KKA, s-au constatat următoarele deficiențe: ”anvelopa roata 1 punte dreapta spate – uzură maximă până la limitatorul de uzură, lipsă capac ieșire apă dreapta, halogen Hella nr. 2 stânga – suport rupt, anvelopa roata 1 punte stânga spate – uzură maximă până la limitatorul de uzură, halogen lateral stânga sus numărul 1 – lipsă bec și sticlă, halogen lateral stânga sus nr 1,2,3 – lipsă plasă metalică de protecție, tapițerie tavan cabină auto – deteriorată, tapițerie scaune 1 și 3 cabună – deteriorată, suporți tuburi de oxigen la scaunele 1,2,3 cabină – lipsă, lipsă 1 buc. furtun de absorbție tip B (3 din 4) și lipsă scări”. Mai departe, la autospeciala de pompieri, cunoscută ca Titan 2 și înmatriculată cu numărul B-08-FCV, specialistii PSI ai AIT au constatat, în scris, următoarele probleme: ”cablu hidraulic tun suplimentar frontal – deteriorat, lamă ștergător 1 stânga – lipsă,3 halogene frontale – nefuncționale – posibil bec ars, lampă albastră cabina, dreapta sus – 2 becuri arse, geam cabină ușa dreapta – fisurat, parbriz fisurat în partea stangă: una fisură centrală mare și 6 fisuri ramificate, lipsă scări, țeavă autoprotecție cabină – ruptă în partea stângă, anvelopa roata 2 stânga spate – uzură peste limitatorul de uzură, semnalizator lateral stânga spate – rupt, lispă halogen mobil de cabină – 1 buc din două, anvelopa roata 2 dreapta spate – uzură peste limitatorul de uzură, lipsă mufă contact la halogen mobil de cabină și bloc lumini poziție/frână dreapta spate – 3 becuri arse”. Și, cum spuneam, 2 mașini noi-nouțe, nu?!?

  11. Poate ne spun „avocatii” cum a inchiriat Ministru Oancea toate spatiile din aeroport inca din 2003 si cum nu era loc pentru nimeni , fiinca dl ministru era coios. Oancea a vinit timpul sa zici si tu ceva. Toate contractele tale sint false si matrasite. Cati bani ai decartat la Idolu? Poate DNA sint curiosi?

  12. POstacii PDL-isti!!!! Nu se ocupa de afacerile dubioase si ilegale facute de tripleta PDL-ista. La asta se refera articolul!!!!! Au fost interceptati ca fraierii!!!! Postacii se leaga de Idolu, care insa nu e subiectul acestui articol!!!!! Mai bine pregatiti-va apararea ca nu scapati!!! La..brutarie!!!

  13. Ar fi necesar/moral/corect/adevarat, un raspuns din partea jurnalistului de unde si cum a cules aceste informatii, sau sa puna la dispozitie discutia avuta cu avocatii in care sa se confirme ca cei 3 au fost monitorizati de SRI din anul 2011.
    Altfel putem considera ca Jurnalistul este cartita sistemului de informatii Intern/Extern.
    Conform Codului de Procedura Penala: Art. 94, Consultarea dosarului
    (5) În cursul urmăririi penale, avocatul are obligaţia de a păstra confidenţialitatea sau secretul datelor şi actelor de care a luat cunoştinţa cu ocazia consultării dosarului.

    Atunci:Intrebare?
    Jurnalistul este:
    1.Procuror
    2.Judecator
    3.Avocat
    4.Subiect procesual principal
    5.Inculpat
    6.Soldat,Gradat,Subofiter,Maistru militar,Ofițer,General al SRI/SIE
    Ar incalca avocatii Art. 94 ?

    Conform Codului de Procedura Penala: Art. 94
    Consultarea dosarului

    (1) Avocatul părţilor şi al subiecţilor procesuali principali are dreptul de a solicita consultarea dosarului pe tot parcursul procesului penal. Acest drept nu poate fi exercitat, nici restrâns în mod abuziv.

    (2) Consultarea dosarului presupune dreptul de a studia actele acestuia, dreptul de a nota date sau informaţii din dosar, precum şi de a obţine fotocopii pe cheltuiala clientului.

    (3) În cursul urmăririi penale, procurorul stabileşte data şi durata consultării într-un termen rezonabil. Acest drept poate fi delegat organului de cercetare penală.

    (4) În cursul urmăririi penale, procurorul poate restricţiona motivat consultarea dosarului, dacă prin aceasta s-ar putea aduce atingere bunei desfăşurări a urmăririi penale. După punerea în mişcare a acţiunii penale, restricţionarea se poate dispune pentru cel mult 10 zile.

    (5) În cursul urmăririi penale, avocatul are obligaţia de a păstra confidenţialitatea sau secretul datelor şi actelor de care a luat cunoştinţa cu ocazia consultării dosarului.

    (6) În toate cazurile, avocatului nu îi poate fi restricţionat dreptul de a consulta declaraţiile părţii sau ale subiectului procesual principal pe care îl asistă ori îl reprezintă.

    (7) În vederea pregătirii apărării, avocatul inculpatului are dreptul de a lua cunoştinţă de întreg materialul dosarului de urmărire penală în procedurile desfăşurate în faţa judecătorului de drepturi şi libertăţi privind măsurile privative sau restrictive de drepturi, la care avocatul participă.

    (8) Dispoziţiile prezentului articol se aplică în mod corespunzător cu privire la dreptul părţilor şi al subiecţilor procesuali principali de a consulta dosarul.

  14. Ar fi necesar/moral/corect/adevarat, un raspuns din partea jurnalistului de unde si cum a cules aceste informatii, sau sa puna la dispozitie discutia avuta cu avocatii in care sa se confirme ca cei 3 au fost monitorizati de SRI din anul 2011.
    Altfel putem considera ca Jurnalistul este cartita sistemului de informatii Intern/Extern.
    Conform Codului de Procedura Penala: Art. 94, Consultarea dosarului
    (5) În cursul urmăririi penale, avocatul are obligaţia de a păstra confidenţialitatea sau secretul datelor şi actelor de care a luat cunoştinţa cu ocazia consultării dosarului.

    Atunci:Intrebare?
    Jurnalistul este:
    1.Procuror
    2.Judecator
    3.Avocat
    4.Subiect procesual principal
    5.Inculpat
    6.Soldat,Gradat,Subofiter,Maistru militar,Ofițer,General al SRI/SIE
    Ar incalca avocatii Art. 94

  15. EXCLUSIV Procurorii DNA „aterizează” la Aeroportul din Timișoara pentru o anchetă penală. Ministerul acuză nereguli grave

    Ministerul Transporturilor a sesizat DNA după ce Corpul de Control a depistat la Aeroportul din Timișoara o serie de nereguli de natură economică, administrativă și organizatorică. Controlul a început în primăvara anului trecut, când ministru era Relu Fenechiu, și a fost finalizat în mandatul Ramonei Mănescu. Directorul Aeroportului, Dan Idolu, susține că acuzele Ministerului Transporturilor sunt nereale, raportul de control fiind întocmit cu lipsă de profesionalism.
    O verificare a Corpului de Control al Ministerului Transporturilor la Aeroportul din Timișoara a scos la iveală mai multe nereguli economică, administrativă și organizatorică. Printre acestea, sunt o serie de lucrări și contracte despre care reprezentanții Ministerului Transporturilor susțin că au fost încălcate cu încălcarea legii. Acesta este și motivul pentru care, la finalizarea controlului s-a întocmit un raport prin care s-au dispus o serie de măsuri. „Pentru deficiențele de natură economică, administrativă și organizatorică, prin capitolul “Măsuri” al Raportului, s-a dispus membrilor Consiliului de Administrație și conducerii executive a AIT să ia anumite măsuri de remediere. Pentru aspectele care constituie indicii relativ la șăvârșirea unor infracțiuni, s-au sesizat organele abilitate ale statului”, se arată în documentul amintit.

    Firma care se ocupă de siteul aeroportului are probleme cu siteul propriu

    Potrivit raportului de control, printre neregulile invocate se numără mai multe contracte. Unul dintre ele se referă la asistarea pasagerilor cu dizabilități sau cu mobilitate redusă. De asemenea, Ministerul acuză nereguli în contractul de întreținere a spațiilor verzi de la aeroport, dar și într-un contract de furnizare a tichetelor magnetice de parcare, pentru care aeroportul a plătit, fără licitație, 13.680 de euro fără TVA. Un alt contract invocat în raportul de control se referă la servicii și consultanță pentru afaceri și management. În raportul de control, reprezentanții Ministerului au invocat și contractul cu o firmă care asigură mentenanța și pagina web a aeroportului. De precizat aici că firma cu care aeroportul a încheiat un contract pentru întreținerea și dezvoltarea paginii web, nu are un site propriu pentru că „websiteul este în construcție”. Alte constatări ale Corpului de Control vizează contractele pentru asigurarea unor servicii medicale pentru pasageri și angajații aeroportului, dar și unele deplasări în străinătate.

    Directorul aeroportului contestă neregulile din raportul de control

    Managerul Aeroportului Traian Vuia din Timișoara, Dan Idolu, contestă în instanță raportul întocmit de Corpul de Control, cerând anularea acestuia pe motiv că „raportul conține date nereale, contrar legislației române, concluzii subiective emise în baza propriilor opinii, neținând cont de documentele prezentate”. Mai mult decât atât, Dan Idolu a declarat că inspectorii care au întocmit raportul au dat dovadă de lipsă de profesionalism, unii dintre ei părăsind Ministerul. „Consider că multe din aspectele precizate nu erau conforme cu realitatea. În multe dintre subiecte s-a dovedit că a fost o eroare în ceea ce au sesizat cu neprofesionalism acele persoane. Între timp, directoarea Direcției de Control din Minister și acele persoane nu mai lucrează acolo. Adăugarea unor documente semnate de unele persoane, pe lângă care au semnat alte persoane face și în formă acest document cel puțin suspect”, a declarat Dan Idolu. Referitor la ancheta penală declanșată după controlul Ministerului Transporturilor, Dan Idolu a spus că nu știe nimic, și că Justiția va lămuri această problemă.

  16. Nu se aproba de catre administrator mesajele. Ce se intampla? Vi se intampla si voua?

    TITLUL II
    Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale

    CAPITOLUL I
    Dispoziţii comune

    ARTICOLUL 30
    (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

  17. Este nevoie de un raspuns cat mai urgent din partea Jurnalistului pentru a clarifica aceasta enigma de unde a luat informartiile.
    Ori/sau sa puna la dispozitie discutia avuta cu completul de avocati din care sa rezulte ca acestia iau transmis prin scris sau prin alta modalitate informatia ca SRI ii monitorizeaza pe cei 3.
    Altfel, apar niste intrebari, intrebari care sunt in dezacord cu Codul de Procedura Penal. Este nepermis sa aiba loc scurgeri de informatii daca interceptarile, din 2011 si pana acum fac parte din categoria -siguranta nationala-
    Conform Art. 94, Consultarea dosarului:
    (5) În cursul urmăririi penale, avocatul are obligaţia de a păstra confidenţialitatea sau secretul datelor şi actelor de care a luat cunoştinţa cu ocazia consultării dosarului.

    Poate incalca avocatul/ii acest articol. Nu cred

    Atunci:
    JURNALISTUL este?

    1.Procuror
    2.Avocat
    3.Subiect procesul
    4.Inculpat
    5.Martor
    6.Judacator
    7.Cartita SRI/SIE
    8.Soldat, Gradat, Subofiter, Maistru Militar, Ofiter, General al SRI sau SIE

    Conform Codului de Procedura Penala / va puteti intreba
    Consultarea dosarului
    (1) Avocatul părţilor şi al subiecţilor procesuali principali are dreptul de a solicita consultarea dosarului pe tot parcursul procesului penal. Acest drept nu poate fi exercitat, nici restrâns în mod abuziv.
    (2) Consultarea dosarului presupune dreptul de a studia actele acestuia, dreptul de a nota date sau informaţii din dosar, precum şi de a obţine fotocopii pe cheltuiala clientului.
    (3) În cursul urmăririi penale, procurorul stabileşte data şi durata consultării într-un termen rezonabil. Acest drept poate fi delegat organului de cercetare penală.
    (4) În cursul urmăririi penale, procurorul poate restricţiona motivat consultarea dosarului, dacă prin aceasta s-ar putea aduce atingere bunei desfăşurări a urmăririi penale. După punerea în mişcare a acţiunii penale, restricţionarea se poate dispune pentru cel mult 10 zile.
    (5) În cursul urmăririi penale, avocatul are obligaţia de a păstra confidenţialitatea sau secretul datelor şi actelor de care a luat cunoştinţa cu ocazia consultării dosarului.
    (6) În toate cazurile, avocatului nu îi poate fi restricţionat dreptul de a consulta declaraţiile părţii sau ale subiectului procesual principal pe care îl asistă ori îl reprezintă.
    (7) În vederea pregătirii apărării, avocatul inculpatului are dreptul de a lua cunoştinţă de întreg materialul dosarului de urmărire penală în procedurile desfăşurate în faţa judecătorului de drepturi şi libertăţi privind măsurile privative sau restrictive de drepturi, la care avocatul participă.
    (8) Dispoziţiile prezentului articol se aplică în mod corespunzător cu privire la dreptul părţilor şi al subiecţilor procesuali principali de a consulta dosarul.

  18. Nu se aproba de catre administrator mesajele. Ce se intampla? Vi se intampla si voua?
    TITLUL II
    Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale
    CAPITOLUL I
    Dispoziţii comune
    ARTICOLUL 30
    (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

  19. FRĂŢIA CONTRACTELOR
    Mai multe contracte au fost încheiate cu firmele fraţilor Cristian şi Adrian Chebuţiu, acesta din urmă fiind naşul fostului director Dan Idolu şi director al UCM Reşiţa. Astfel, contractul pentru deszăpezire nu era semnat la 7 decembrie 2009, fiind ţinut „sub preş”, cu dedicaţie pentru firma SAERO SRL, controlată de Adrian Chebuţiu, director general al UCM Reşiţa, care este naşul fostului director, Daniel Idolu.

    La fel de controversată este şi semnarea unor contracte pentru diverse lucrări şi servicii tehnice, de securitate şi control cu UTI Group, firma omului de afaceri Tiberiu Urdăreanu. Terminalul non-Schengen, care este încă în construcţie, a fost deja achitat integral, deşi lucrarea e departe de a fi recepţionată. Contractul este cu o firmă de construcţii din Arad.

    Tot de numele naşului lui Dan Idolu se leagă şi un contract extrem de important care se referă la siguranţa aeroportului. Între 2004 şi 2009, firma Saero, patronată de Cristian Chebuţiu, şi UCM Reşita, reprezentată prin naşul Adrian Chebuţiu, au primit nu mai puţin de 17 contracte de investiţii, de la construcţii, echipamente, achiziţii de soluţie de degivrare şi până la contractul de service pentru uşile automate ale clădirilor.

    În 2005 au apărut primele zvonuri despre contractele suspecte, când a fost organizată licitaţia pentru achiziţionarea a două unităţi autopropulsante pentru degivrarea, protecţia aeronavelor la givrare, patru tractoare pentru tractarea trenului de bagaje, un tractor pentru tractarea trenului de bagaje a aeronavelor. Din două firme, licitaţia a câştigat-o firma Saero SRL, cu o ofertă de 1.536.491,6 euro din care 1.192.660 euro plus 343.831,6 euro cheltuieli de finanţare a fost declarată câştigătoare.

    Prin contract, aeroportul garanta pentru câştigător un credit prin care firma să poată cumpăra utilajele, pentru ca, ulterior, acestea să fie vândute celor de la „Traian Vuia”. Pentru a demara, între Aeroportul Internaţional Timişoara, Saero SRL şi BRD au fost semnate mai multe contracte. Una dintre clauzele contractuale este aproape incredibilă, pentru că stipula că, pe lângă utilaje, Aeroportul Timişoara a garantat creditul de 5.294.340 lei cu „gaj pe sume de bani viitoare provenind din incasările viitoare ale AIT în valoare de 1.400.000 euro, reprezentând taxa de securitate de 7 euro pe pasager la un volum estimat de 200.000 de pasageri pentru 2006”.

    Mai mult, banca îşi rezerva dreptul de a retrage sumele din contul respectiv, dacă nu s-ar fi achitat ratele. Or, taxa de securitate poate fi folosită exclusiv pentru asigurarea măsurilor de siguranţă, fiind interzisă orice altă destinaţie, conform normativelor Ministerului Transporturilor.

  20. În România, Cavalerii de Malta îşi fac ritualurile în biserici ortodoxe

    In Romania activeaza ca si pe lan international , doua aripi” ale Cavalerilor de Malta: „Ordinul Suveran Militar de Malta”, reînfiinţat în 1990 şi „Ordinul Suveran Sfântul Ioan de Ierusalim, Cavaleri de Malta” adus în ţară în 2003 de omul de afaceri Constantin Buzatu şi orientat mai mult spre Rusia.

    În fruntea listei de cavaleri de Malta din România se află nimeni altul decât Adrian Năstase.

    Dan Idolu – directorul aeroportului Traian Vuia din Timişoara.

    Doru Trompea – preşedintele Organizaţiei Municipale a PSD Iaşi, fost şef de campanie electorală a primarului Iaşului Gheorghe Nichita, decan şi fondator al Universităţii Petre Andrei din Iaşi.

    După cum vedem, o serie din actorii care au jucat roluri principale în imensa înscenare privind MISA din martie 2004 sunt Cavaleri de Malta. Printre ei îi regăsim pe Adrian Năstase, Ilie Botoş, mentorul Ziua, Constantin Bălăceanu Stolnici. Postul Realitatea TV le transmite în direct ceremoniile timp de ore în şir, iar ziarul Gardianul publică ample reportaje elogioase la adresa lor, sub semnătura aceloraşi autori care apoi scriu împotriva MISA. La Arad, locul în care i s-a înscenat în 2004 lui Gregorian Bivolaru trecerea frauduloasă a frontierei, există un important fief al Cavalerilor de Malta. Tot acolo ei au importante conexiuni cu poliţia locală şi cu firmele de pază. Şi acestea sunt doar câteva din concluziile aspectelor dezvăluite de acest articol, vă lăsăm să le descoperiţi singuri pe celelalte.

  21. Semne de întrebare

    Ce nu spune, însă, pesedistul Dan Idolu este faptul că, odată cu (re)antamarea celor de la IPTANA SA, care au concluzionat că starea tehnică a pistei de pe AIT s-a îmbunătățit, deși în ultimii șase ani nu au existat reparații capitatale la calea de rulare, societatea de expertizare tehnică s-a ales, aproape în același timp, și cu alte contracte interesante pe ”Traian Vuia”, evident, fără nicio legătură… cu cei 42 PCN: expertiză tehnică, studiu geotehnic, proiect tehnic reparații pistă, servicii evaluare oferte, studiu fezabilitate, servicii asistență și câte și mai câte. Până la urmă, ca să o vorbim direct, nu IPTANA SA e baiul cel mai mare pe Aeroportul Internațional Timișoara, ci maniera în care pesedistul Dan Idolu aruncă cu contracte halucinante înspre firme de partid, înspre parteneri de vânătoare, înspre rudele de gradul întâi ale unor înalți functionari din Consiliul Județean Timiș, înspre mass-media de casă, înspre fântâni, spații verzi și zeci de mii de panseluțe colorate și, nu în ultimul rând, toacă banul public pe servicii juridice, pe training de personal, pe evaluări psihologice și multe altele! Așa cum veti vedea în numărul viitor, toate firmele private, care sunt abonate la banii AIT, sunt lipite direct sau indirect de PSD Timiș sau de membri acestei formatiuni politice, fie fac parte din cercul relational sau de loasir al directorului Dan Idolu. Și atunci, nu are dreptate consilierul Ciprian Jichici, membru in CA al AIT, cand spune ca aeroportul ”Traian Vuia” nu are parte de un management potrivit, pentru ca banii se scurg cu prea multa usurință printre degete?!?

  22. AIT, trend descendent

    În data de 4 iulie 2013, directorul Aeroportului Timișoara, pesedistul Dan Idolu, acceptă un punct de vedere ”privind oportunitatea încheierii unui acord de stingere al creanțelor datorate de CARPATAIT către AIT” și recunoaște că, în ultimele 12 luni de activitate, unitate pe care o conduce și o manageriază, ”se confruntă cu trend descendent al încasărilor”, în special cele venite dinspre compania moldovenească. Se constată, în același document intern, faptul că ”soldul facturilor neincasate de la CARPATAIR este de 3.226.500 RON și 1.891.264 euro”. Mai mult decât atât, directorul AIT afirmă că ”datorită încetinirii în mod accentuat a plăților pe care CARPATAIR le face catre Aeroportul Timișoara, s-a creat un deficit de lichidități, care poate afecta grav capacitatea de plată a AIT”. Cert e că, în acestă situație, adică în speța privind CARPATAIR, managementul Aeroportului Timișoara și-a făcut treaba ca la carte: a deschis proces pentru recuperarea datoriilor și, după câștigarea litigiului de la Curtea de Arbitraj de pe lângă Camera de Comerț Timiș, a somat CARPATAIR la plata debitului! Mai mult, chiar și în această situație, cu sentința în mână, AIT a mai dat o mână de ajutor companiei CARPATAIR, în sensul că a acceptat, în ciuda ”deficitului grav de lichidități”, plata esalonată și în rate, motivând ”…că este benefică asigurarea unui flux constant de numerar, a diminuarii creanțelor restante și evitarea unor noi acțiuni în instanță”. Astfel că, în aceeași zi, Aeroportul Timișoara încheie un acord de mediere cu CARPATAIR si stabilieste ca, în mod esalonat, până în luna mai 2016, compania aeriană sa-si achite datoriile restante fata de Aeroportul Timișoara. Toate bune si frumoase, doar că în situația celor de la WIZZ, conducerea Aerportului Timișoara nu a miscat un deget si nu a făcut nicio minima diligență pentru recuperera pagubelor, nici măcar una la masa verde, chiar dacă are o sentință în mână!

  23. eu am fost cercetata de IGPF din cauza numitului Idolu, a avut tupeul sa ma reclame ca ~am dat informatii false si neadevarate~ ( a facut limba romana cu femeia de serviciu) despre aeroportul Timisoara in timp ce idiotul a desfiintat serviciu informatii audio al aeroportului, suntem de rasul lumii, pana si garile au anunturi de treburi care vin si pleaca numai aeroportul are anunturi facute de companiile aeriene doar la plecarea aeronavelor ca de venit nu mai vin…. un infractor liber…. poate nu stiti despre procesul cu Carpatair prin care idiotul a pierdut banii statului… sunt multe de spus la adresa lui, chiar as vrea sa citeasca ce scriu si sa ma dea in judecata sa-i pot demonstra acestui monstru cat este de prost manager… sunt alaturi de tine si campania ta, daca pot sa-ti fiu de folos datele din profil sunt reale pot fi contactata la orice ora…. cu stima, un aliat de incredere…

  24. Am convingerea ca multa lume ma cunoaste,atata timp cat am lucrat pe aeroportul Timisoara timp de 37 de ani.Nu vreau sa cobor pe trapta pe care sta directorul Idolu.Ar fi injositor pentru mine.Stie el despre ce vorbesc si,daca are nelamuriri,il astept la o discutie barbateasca,oriunde si in prezenta cui doreste el.Legat de subiect,am o singura intrebare pentru Idolu:ce a facut el,cum a reusit sa convinga consiliul de administratie si autoritatile locale,pentru ca aeroportul Timisoara,al doilea aeroport din tara,sa aibe curse interne si externe si pasageri din toata Europa?!De cand am iesit eu la pensie si de cand Idolu a revenit la conducerea aeroportului,au plecat companii europene recunoscute,sau si-au diminuat mult frecventa.Idolu nu a invatat nimic ,nici de la acei oameni,care au condus aeroportul, cu trup si suflet, aviatori adevarati, nici de la oamenii care si-au vazut de treaba si carora aeroportul le-a fost o a doua casa.Am foarte multe de spus,ma opresc aici,din dorinta de a nu crea impresia ca,odata plecat de pe aeroport,m-a cuprins curajul sa vorbesc.Cine ma cunoaste ,stie ca nu este asa.La mine in familie,aviatia a fost si este o traditie,o mandrie a noastra.

  25. ” Normal” ca nu!!! Nu ati observat ca pe AIT-TV, legea o face doar un singur om? Se si vad rezultatele!!! CARPATAIR – plecat, … AUSTRIAN AIRLINES – plecat! E pustiu aeroportul! Daca in 2010-2011 era plin de pasageri, aproape nu aveai loc sa „arunci un ac” fara sa deranjezi pe cineva, … acum… doar amintiri! Tot la categoria amintirilor , stau si dividendele angajatilor, care de bine de rau, in anii anterior mentionati, s-au dat la angajati si chiar au constat in sume consistente. In 2013? – nici macar 100 RON! De primele prevazute in CCM nici nu mai vorbim! Majoritatea din angajatii AIT (si aici ma refer la „palmasul” de rand, nu la „birocrati”) tac de frica sa nu-si piarda locul de munca.

  26. Fie un colaborator „nelinistit” al procurorului, / SRI / SIE
    A fi nelinistit incalcand legea si/sau mintind ca avotatii si – au dezvaluit supararile nu face decat sa confirme ca esti colaborator al serviciilor secrete.
    Avocatii nu au avut nici o declaratie pe aceasta tema.
    Legal nu se poate divulga aceste date deoarece Legea nr. 51 din 29 iulie 1991 privind securitatea naţională a României, Republicată în Monitorul Oficial nr. 190 din 18 martie 2014 nu permite acest lucru.

    CAPITOLUL. IV
    Sancţiuni
    Art. 26
    (1) Desfăşurarea, fără autorizare, a activităţilor specifice culegerii de informaţii supuse autorizării în condiţiile prezentei legi sau cu depăşirea autorizării acordate se pedepseşte cu închisoare de la 2 la 7 ani, dacă fapta nu constituie o infracţiune mai gravă.
    (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează şi fapta funcţionarului care divulgă, refuză sau împiedică, în orice mod, ducerea la îndeplinire a mandatului eliberat în condiţiile prezentei legi.
    (3) Tentativa se pedepseşte.

  27. Aeroportul Timisoara si alte 13 companii cu mari datorii la stat din Timis ar putea da faliment, prevesteste directorul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Timis, Lucian Ovidiu Heius!
    Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Timis a dat publicitatii lista celor mai mari datornici la bugetul de stat din zona de vest a tarii, respectiv judetele Arad, Caras-Severin, Hunedoara si Timis, a caror datorie publica se ridica la aproape 100 de milioane de euro. Printre cele 50 de companii private si societati de stat cu mari obligatii de plata la bugetul general consolidat se afla si 14 firma din Timis, a caror datorie cumulata “bate” spre 20 de milioane de euro. Cea mai mare parte din acest debit catre buget de stat, respectiv 30,4 milioane de lei, va trebui recuperat de la SC Rentex SRL, care ocupa un neonorabil loc IV pe lista rusinii fiscale, dupa care apare SC Bitea Construct SRL, cu o datorie de 15,9 milioane de lei, Tender S.A., cu 10,8 milioane de lei, Aeroportul International “Traian Vuia” Timisoara, cu 3,6 milioane de lei, dar si UMT, cu 2,5 milioane de lei, Metropolitan 2000, cu 1,1 milioane de lei, sau, paradoxal, Athena Hospital S.A. cu o datorie la stat de 1,06 milioane de lei. Primul loc al listei datornicilor din zona de vest a tarii este detinut de Compania Nationala a Cuprului, Aurului si Fierului “Minvest” S.A. Hunedoara, companie de stat care a acumulat datorii de 67,5 milioane de lei.

    “Nu se mai face executare silita impotriva acestei companii din anul 2006! Are un regim mai special, mai cu seama ca e parte in afacerea aurului in care e implicata Rosia Montana Gold Corporation”, a precizat directorul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Timis, Lucian Heius.

    Referindu-se la companiile din Timis care datoreaza bugetului de stat aproape 20 de milioane de euro, dar si la celelalte unitati economice cu probleme provocate de criza economica, finantistul sef n-a ezitat sa faca prevestiri sumbre.

    “Soarta acestor 50 de companii cu datorii la stat este insolventa, inclusiv falimentul! Executarea silita nu este o solutie, cata vreme majoritatea sunt decapitalizate”, prevesteste Lucian Heius.
    In aceste conditii, daca in pasivul Aeroportului International “Traian Vuia” Timisoara apare o datorie de aproape un milion de dolari la bugetul de stat, plus alte creante in valoare de 7,3 milioane de lei la banci si institutii de leasing, apare cat se poate de fireasca reticenta autoritatilor locale si judetene de a intra in actionariatul acestei afaceri in prag de colaps, pe care ar trebui sa o salveze de la faliment. Chestionat asupra acestei probleme, directorul a respins toate prevestirile funeste, dezvaluind ca AIT are de incasat peste 10 milioane de euro de la mai multi operatori aerieni, printre care si Carpatair, de la care are de primit nu mai putin de 3,2 milioane de ron. Adica, aproape datoria pe care o are de achitat la bugetul statului…

Dă-i un răspuns lui Andrei Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.