Primarul Nicolae Robu face un nou sondaj pe Facebook. Vă place sau...

Primarul Nicolae Robu face un nou sondaj pe Facebook. Vă place sau nu cum vor arăta tramvaiele, după ce vor fi reabilitate UPDATE Robu s-a răzgândit. Nu-l mai interesează părerea timișorenilor FOTO

7
DISTRIBUIȚI

tramvaie reabilitate

Două tramvaie vechi care circulau pe străzile Timișoarei sunt reabilitate, în acest moment, în două fabrici din țară, cu aproape un milion de euro. Astăzi, primarul Nicolae Robu a postat câteva fotografii în care timișorenii pot vedea cum vor arăta cele două tramvaie, în urma reabilității, iar imaginile sunt spectaculoase.

“În pozele ataşate, puteţi vedea cum vor arăta tramvaiele Timişoarei în urma reabilitării aflată în derulare. Prima poză reprezintă o vedere a părţii din faţă, a doua o vedere a părţii din spate şi a treia o vedere a tramvaiului în ansamblul său, în privire de pe mediatoarea sa”, a scris primarul Timișoarei pe Facebook.

Nicolae Robu anunță că a lansat și un nou sondaj pe grupul “Împreună pentru Timișoara”, sondajul cu numărul 31, iar tema este “aspectul exterior al tramvaielor reabilitate”. “Dacă vă place, clicuiţi Like. Dacă nu vă place, postaţi textul Dislike”, îi încurajează primarul Robu pe internauți.

UPDATE Deși a lansat un sondaj pe Facebook, în această dimineață, cu tema “aspectul exterior al tramvaielor reabilitate”, Nicolae Robu nu ține cont de punctul de vedere al timișorenilor.


Edilul șef a anunțat, în cadrul unei conferințe de presă, că “am comunicat deja directorului RATT să transmită mai departe firmelor care au câștigat licitația pentru a reabilita tramvaiele că acesta este modelul pe care-l agreăm”. Primarul Robu a mai precizat că speră ca primele două tramvaie reabilitate să circule pe străzile Timișoarei chiar în acest an. “Tramvaiele vor avea climatizare, încălzire sub fiecare scaun, supraveghere video, internet Wireless gratuit. Va fi și un dispozitiv care să faciliteze urcarea persoanelor vârstnice sau a celor cu dizabilități”, a explicat Nicolae Robu.

În cazul în care reprezentanții municipalității vor fi mulțumiți de modul în care au fost reabilitate primele două tramvaie, în total, la Timișoara vor fi modernizate 30. Celelalte 28 de tramvaie vor fi modernizate mult mai rapid, adică cel puțin unul pe lună, dă asigurări primarul Robu.

7 COMENTARII

  1. Naivitatea lui Robu NU ARE MARGINI! Aceate tranvaie seamana cu niste CHINEZISME! Acum ne explicam scopul vizitelor prin ASIA! Se vor canta melodiile lui Robu sau manele?

  2. Dl. primar nu s-a razgandit, ci este doar sincer, deoarece parerea timisorenilor nu l-a intreresat niciodata, poate nici in ziua in care a fost votat, in respectivele circumstante fiind sigur de victorie. Daca l-ar interesa catusi de putin, ar tine cont si de parerea oamenilor, nu doar formal, sa-i intrebe ce culoare sa aiba tramvaiele.

    Daca ar avea si un pic de simt gospodaresc, dl. primar ar vedea ca modernizarea a 30 de tramvaie cu vreo 15 milioane de euro, inseamna peste 26 milioane de bilete vandute doar pentru acoperirea costului acestei modernizari cosmetice, deoarece structurile lor – deci si viteza de melc si uruitul demn de o capitala culturala europeana – raman aceleasi. Probabil se cunoaste macar aproximativ volumul incasarilor medii zilnice aferent RATT, daca nu si chiar pentru tramvaie, pentru a se vedea cat de nejustificata este cheltuiala. In plus, cum circulatia tramvaielor, fie ele si cosmetizate, presupune si alte costuri, va rezulta necesitatea majorarii pretului biletelor de calatorie, ceea ce, neidoielnic, cei mai multi timisoareni asteapta cu mare „nerabdare”.

    Gandul ca le face altora un cadou de 15 milioane de euro din banii timisoarenilor nu i-a venit primarului si oricum nu il deranjeaza, deoarece daca asa a hotarat domnia sa, atunci asa va trebui sa fie, indiferent de cat de paguboasa e actiunea. Oare de la ce valoare a sumelor cheltuite s-ar impune validarea acestora in mod real de catre platitorii de taxe, nu prin asa-zise sondaje pe facebook?

    Poate vom gasi o ancheta de presa serioasa si documentata asupra acestei probleme, ca si asupra altora, cu date si cifre exacte, eventual cu prezentarea opiniilor unor oameni avizati – daca exista si vor avea curajul sa le expuna. Noi, ca simpli platitori de taxe, putem doar sa facem haz de necaz si sa spunem ca noile – de fapt, vechile – tramvaie vor deveni rentabile doar daca peste liniile de tramvai se vor suprapune si pistele pentru biciclete, o alta obsesie a dlui. primar, deoarece frecventa circulatiei biciclistilor este similara cu a tramvaielor.

  3. Multumim pentru ocazia de a ne exprima opinia 🙂
    Culoarea mov ma incanta, intr-adevar. Despre design, ofer un feedback pozitiv, desi nu sunt experta si nu am studii deloc in sfera artistica, ar prefera un model mai retro, daca exista posibilitatea…

  4. Ideea este foarte buna. Aceste tramvaie sunt foarte zgomotoase, ori doar o cozmetizare nu rezolva confortul. Se pot gasi si alte solutii, sunt de principiul: mai bine mai putin, dar de calitate. Bani exisita, dar trebuie bine gestionati si , daca tot dorim sa fim o capitala europeana culturala, de ce nu putem avea si noi asemenea mijloace de transport cum sunt cele din Viena, ultrasilentioase si confortabile. Desing-ul este placut.

    • Tocmai asta e problema: ca raman aceleasi hodoroage, doar ca pe dinafara e vopsit „gardul”. In privinta design-ului „placut”, depinde de cine este placut: de exemplu legat de culoare, unora le place, altora le aminteste de cumparatoarea „matura” a rochiei pentru care nu se putea decide asupra culorii: brun – prea batranesc, rosu – prea tineresc, mov – prea curvesc etc. In final aceasta renunta la un material uni si opteaza pentru un material al rochiei multicolor, in carouri, cu conditia sa fie in compozitie si ceva mov…

  5. NU imi place solutia aleasa pt ca se pastreaza solutia PODELEI INALTE, tramvaiul NU o sa fie cu PODEA JOASA. in rest tramvaiul o sa fie ca nou, totul este nou in afara de sasiu (este facut din fier masiv si nu se uzeaza indiferent de vechime), caroseria este noua (de imperio adaptata), motoare, etc. eficienta energetica o sa fie actuala. Este un lego – tetris din componente furnizate de furnizori consacrati.

    podea joasa la un tramvai este importanta pt ca inseamna timp redus de iesire-intrare in tramvai si implicit timp redus de stationare in statie, ceea ce duce, daca tramvaiul nu ar sta aiurea la semafoare, la cresterea vitezei medii si implicit a numarului de persoane transportat de un tramvai, adica spre deosebire de tramvaiele vechi este nevoie de mai putine tramvaie cu podea joasa pt a transporta acelasi numar de persoane.

Dă-i un răspuns lui Adriana Potra Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.