”Biblia pierdută”, cartea timișoreanului Igor Bergler bate record după record. Unde va...

”Biblia pierdută”, cartea timișoreanului Igor Bergler bate record după record. Unde va mai fi lansată

2
DISTRIBUIȚI

igor-bergler-am-scris-romanul-biblia-pierduta-cu-gandul-sa-ajunga-bestseller-in-new-york-times

Nicio carte editată în țara noastră nu a avut, vreodată, un asemenea succes.

”Biblia pierdută”, cartea timișoreanului Igor Bergler bate record după record. Volumul în urmă cu aproape 2 luni s-a vândut deja în peste 30.000 de exemplare, ceea ce face din el cea mai vândută carte din România.
”Biblia pierdută” este din toate punctele de vedere o poveste de succes.


Dincolo de povestea captivantă, atent documentată, cu ingrediente, cartea are o campanie de marketing fără precedent în România, şi o distribuţie excepţională, cu peste 800 de puncte de vânzare. Pe măsură ce oamenii au început să citească romanul lui Igor Bergler, campania a fost întărită de recomandările din ce în ce mai multe şi din ce în ce mai entuziaste ale cititorilor cuceriţi de poveste.

Până la finele anului, editura mizează pe vânzări de 50.000 de exemplare.

Criticul de artă Pavel Șușară a spus, într-un interviu acordat Agerpres, că volumul

”Nu este o carte care flatează literatura de consum, literatura care cultivă misterele de budoar, misterele de frizerie, de cabinet de coafură, așa cum a făcut Dan Brown, de pildă. N-are nici o legătură cu Dan Brown, dimpotrivă, cartea lui este o formă de a destructura tipul acesta de literatură de rețetă”.

Cei care au citit cartea recunosc că odată începută nu o poți lăsa din mână. ”Am început să citesc și nu m-am putut opri. În două zile am terminat-o, apoi mi-a părut rău că era gata”, povestește un timișorean fascinat de ”Biblia pierdută”.

Lansat, pe 29 septembrie, romanul „Biblia pierdută”, de Igor Bergler, este deja tradus în engleză, traducătoarea Jean Harris pregătind versiunea pentru piața americană.

2 COMENTARII

  1. După titlu, exact la Dan Brown mă gândisem și eu.
    Totuși, despre ce-i vorba în carte? Campania de marketing și niște informații oferite, dar neverificate, vor să te ducă cu gândul la ceva gen „ce n-a văzut Parisul”. Oare?!…. De ce este livrată ca un fel de loz în plic?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.