City-managerul Robert Kristof anunţă că „în Timișoara se circulă cu mașina mai...

City-managerul Robert Kristof anunţă că „în Timișoara se circulă cu mașina mai bine decât în Cluj-Napoca, Iași sau București!” Cu ce dovezi vine

2
DISTRIBUIȚI

aglomeratie masini trafic

În Timişoara se circulă mult mai bine decât în oraşe precum Cluj-Napoca, Iaşi sau Bucureşti, dă asigurări noul city-manager al capitalei Banatului, Robert Kristof. Recent, acesta a primit sarcină din partea primarului Nicolae Robu să analizeze graficele de trafic ale RATT pentru a găsi o modalitate pentru îmbunătăţirea transportului în comun din Timişoara. Concret, Robu a cerut ca RATT să crească numărul vehiculelor de pe teren, dar şi ca timpii de aşteptare în staţii să fie reduşi. Deocamdată nu se ştie dacă şi cum s-a achitat Kristof de sarcina trasată de primar, însă un lucru este cert: acesta este de acord cu şeful său, că viaţa şoferilor din Timişoara nu este prea grea.


Mai mult, Kristof are şi probe.

„În Timișoara se circulă cu mașina mai bine decât în Cluj Napoca, Iași sau București! Întrucât am tot auzit șoferi spunând că în Timișoara se circulă cel mai prost din România, am decis să fac un mic studiu privind acest aspect. Folosind ca punct de referință indicele de trafic TCI al website-ului trafficindex.org, care reflectă cât de fluent este traficul din diverse orașe (modul de calcul al indicelui este explicat aici), am comparat traficul din Timișoara cu cel al orașelor din România cu peste 300.000 locuitori și anume: București, Iași și Cluj Napoca. Astfel, dacă ne uităm pe graficele din ultima lună, Timișoara stă cel mai bine ca și trafic dintre orașele amintite mai sus. Sunt convins că oricum, și privind acest aspect, traficul din oraș nu mulțumește pe toată lumea însă aveți răbdare, că treptat, traficul din Timișoara se va îmbunătăți semnificativ, după optimizarea 100% a parametrilor sistemului de trafic management și finalizarea lucrărilor de lărgire a pasajelor Jiul și Popa Șapcă”, a scris acesta pe Facebook.

Deși sistemul de trafic management a devenit 100% funcţional de la 1 noiembrie, unda verde nu va fi optimizată pe unele trasee până în luna februarie a anului viitor.

2 COMENTARII

  1. Si cu RATT-ul cum ramane? E normal sa stai in statie jumatate de ora pana vine trambaiul 9? E normal ca acesta sa stea la cap de linie cu vagolul prin ochi cu calatori, pentru a i se face instructajul aspirantului la meseria de vatman? E normal sa opreasca de zeci de ori la semafoarele aflate intre statii si sa iroseasca timpul calatorilor si mai mult, ca oricum chestiile alea care circula pe linii de le zice tramvaie, nu sunt decat niste harburi care abia se taraie?

  2. Unda verde este in capul lor.Sunt atâtea semafoare pentru pietoni care modifica unda ca nu o sa fie in veci verde ,doar verde intrerupt.Am reușit probabil ca si multi alții sa prind mai multe semafoare pe roșu unul după altul si atunci cum este unda?Rosie! De aia câștiga roșii in toată țara.

Dă-i un răspuns lui Coco Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.