ASU Politehnica și-a prelungit parteneriatul cu cel mai sonor sponsor. Semnale promițătoare...

ASU Politehnica și-a prelungit parteneriatul cu cel mai sonor sponsor. Semnale promițătoare primite de echipa suporterilor pentru viitor FOTO

2
DISTRIBUIȚI
ASU Politehnica și Alexandrion Group și-au prelungit parteneriatul

Semnat în vara trecută, parteneriatul dintre ASU Politehnica și Alexandrion Group a fost prelungit oficial, în aceiași termeni, pentru încă un an de zile. Gruparea timișoreană din Liga a II-a a primit totodată semnale că puternicul sponsor e dispus să-și regândească angajamentul în cazul în care echipa va ajunge în viitor pe prima scenă.

La fel ca în vara trecută înțelegerea a fost parafată printr-o petrecere. ”E o seară specială, sărbătorim prelungirea parteneriatului cu ASU Politehnica pe încă un an de zile… A devenit un model de reconstrucție pentru mai multe echipe de tradiție din fotbalul românesc. E dorința noastră ca un angajament ferm de a fi lângă echipă să fie când vor reveni cel puțin acolo unde le e locul, în Liga I. Acest oraș merită o poveste de succes”, a declarat Răzvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.

Din informațiile noastre cunoscutul producător de băuturi spirtoase nu este deocamdată nici cel mai mare contribuitor dintre sponsori la bugetul echipei. Totuși, parteneriatul cu Alexandrion a însemnat din vara trecută și o mică lovitură de imagine, precum și o cale pentru ASU Poli de a intra într-un cadru mai vizibil pe piață. Întrebat ce presupune parteneriatul, reprezentantul companiei a refuzat să vorbească de partea financiară, dar a dat de înțeles că această componentă se poate îmbunătăți în funcție de performanțele clubului. ”Acest parteneriat înseamnă stabilitate, o continuare a parteneriatului de anul trecut. În funcție de nevoile echipei suntem aproape de ei. Nevoia trebuie să plece de la echipă, dacă ne cer ajutor suntem dispuși să ne repoziționăm parteneriatul. În toate înțelegerile nu ne-am implicat în organizarea internă a echipelor, federațiilor pe care le-am susținut… Noi credem în specializarea în muncă. Noi am dovedit că suntem buni în ceea ce facem. Din punct de vedere economic compania e pregătită pentru performanță”, a fost o altă precizare interesantă a directorului comercial Răzvan Vasile.

”Ne onorează și ne obligă să ne ridicăm la standardele celor pe care-i reprezentăm.


Le mulțumim și celorlalți sponsori pentru că sunt importanți și ei. La noi e ca în vorba mic cu mic se face mare. Ce reprezentăm noi în fotbalul românesc e ceva aparte. A venit momentul în care nu mai vorbim de evitarea retrogradării. Eu am spus că obiectivul era evitarea retrogradării, așa era normal. Domnul director mă întreba care sunt perspectivele de viitor. Noi ne dorim ca într-un viitor nu foarte apropiat performanțele noastre să crească chiar în Liga I. Muncim pentru asta”, a spus și Marius Cociu, managerul sportiv al lui ASU Politehnica.

”În Liga a II-a nu prea ai garanția zilei de mâine, noi o avem. Toți sponsorii și partenerii contribuie la această siguranță. Încă de când eram în Liga a V-a, de când suporterii fac sacrificii ca nouă să ne fie bine. Suporterii au gândit bine fiecare pas”, a conchis Cristian Gălan, căpitanul ”Băieților în ghete”.

”Voi ați dat tonul”

Nicolae Costea, directorul de vânzări al companiei a precizat că Alexandrion Group mai e alături de alte două grupări ”repornite” de fani: Petrolul Ploiești și Universitatea Cluj-Napoca. Ambele aflate acum în Liga a IV-a. ”Voi ați dat tonul și pentru Petrolul, U Cluj, echipe de tradiție pe care le susținem. Suntem implicați și în Liga I la Craiova, Iași și în 20 alte sporturi, Timișoara e un trend setter, un exemplu de urmat. Ne-am îndreptat astfel atenția către Timișoara, așa cum o vom face când vom găsi asemenea proiecte pe baze sănătoase cum e aici la Timișoara”, a punctat Valentin Popescu, directorul de marketing sportiv de la Alexandrion.

2 COMENTARII

Dă-i un răspuns lui ++ Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.