Până când cei de la Ikea vor deschide primul magazin fizic lângă Timişoara, compania suedeză a decis să le ofere fanilor acestei mărci o nouă modalitate de a intra în posesia produselor suedezilor. În prima jumătate a lunii iulie, IKEA va deschide primele două Puncte de colectare a comenzilor online din România pentru a sprijini cumpărăturile online din Timişoara şi Braşov. Un al treilea punct de Colectare Ikea pentru Cluj-Napoca este în curs de dezvoltare și va fi deschis la sfârșitul lunii iulie.
Clienții vor putea face cumpărăturile online pe www.ikea.ro sau prin telefon cu ajutorul angajaților din call-center – și vor putea opta pentru livrarea produselor la punctului de colectare din Timișoara și Brașov.
În acest fel, vor putea să ridice personal produsele, în ziua și la ora la care doresc. Costul transportului este mai mic decât cel de livrare la domiciliu şi va fi numai 29 lei pentru pachete mici (sub 30 kg pe comandă) și 49 lei pentru coletele Cargo (peste 30 kg pe comandă), indiferent de dimensiunea și valoarea comenzii.
Clienții care doresc să beneficieze de livrarea la domiciliu vor putea face în continuare acest lucru, prețurile aferente serviciului de livrare rămânând neschimbate. În noile locaţii clienții nu vor găsi niciun produs al mărcii suedeze expus sau disponibil pentru a fi cumpărat direct, acestea fiind destinate exclusiv ridicării comenzilor.
Punctele de colectare vor fi situate în spații ușor de accesat cu mașina sau mijloacele de transport public, pentru a fi cât mai convenabile pentru clienți. La Timişoara acesta va fi funcţional în incinta Centrului Comercial Euro 2, Bulevardul Antenei nr. 4 – în Timișoara, cu orarul de funcționare: 10:00 – 19:00, șapte zile pe săptămână.timisoara