Pasaj spectaculos pe strada Baader, anunțat din nou de primarul Robu. CFR-ul...

Pasaj spectaculos pe strada Baader, anunțat din nou de primarul Robu. CFR-ul va construi din fonduri europene o giraţie suspendată

1
DISTRIBUIȚI

Proiectul cu finanţare europeană prin care Căile Ferate Române îşi modernizează şi extinde calea ferată actuală va aduce şi câteva investiţii benefice Timişoarei. Nicolae Robu a vorbit azi despre împărţirea sarcinilor cu CFR în ceea ce priveşte viitoarele pasaje din de pe raza oraşului. Edilul șef a adus din nou în discuție pasajul suprateran plănuit pentru intesecţia străzii Enric Baader cu linia de cale ferată.

„Tot ce am convenit cu CFR, SNCFR, acum doi-trei ani a rămas valabil. Totul este în portofoliul de proiecte… vor fi multe pasaje”, a explicat edilul-şef în videoconferinţa de azi.

CFR are un proiect cu finanţare europeană de modernizare şi extindere a liniei ferate actuale, la nivel național.


„Se mai face încă una pe lângă ea, traseul se extinde mai bine zis. S-a optat tot pentru tehnologia actuală, lărgirea movilei şi va apărea o nouă cale ferată. Am convenit să realizăm un număr mare de pasaje pe toată raza municipiului Timişoara şi am şi stabilit responsabilităţile”, a adăugat Robu.

CFR-ul va face un pasaj la limita de exterior în nord-vestul oraşului. Primăria Timişoara şi-a asumat pasajul Solventul, precum şi un pod peste Bega pentru ca traseul să treacă apoi peste pasajele renovate (Jiul şi Popa Şapcă). În continuare vor urma însă construcţii noi. „La strada Baader, unde strada intersectează calea ferată, acolo se va face un pasaj suprateran, la înălţime mare, zece metri deasupra căii ferate, şi acolo va fi un sens giratoriu, vor fi trei rampe de acces la acea giraţie suspendată, asta e în sarcina CFR-ului şi sigur proiectul îşi urmează cursul. E un angajament care va ajunge la finalitate, altfel cineva va trebui să răspundă. Suma nu ştiu cât este, e mare, pe fonduri europene… apoi zona UMT, va fi un nou pasaj suprateran pe care tot CFR-ul îl va face. Mai la Est în pădure mai e un pasaj care a rămas mai degrabă în sarcina noastră. El nu este trecut în proiect. Noi am insistat să-l facă tot CFR-ului, ei au obiectat, specialiştii lor susţin că e prea aproape de altă trecere şi nu s-ar justifica…”, a precizat Nicolae Robu.

1 COMENTARIU

Dă-i un răspuns lui victoraggio Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.