Podurile, cea mai mare provocare a lucrării de extindere la patru benzi...

Podurile, cea mai mare provocare a lucrării de extindere la patru benzi a drumului Timișoara – Moșnița

0
DISTRIBUIȚI
<


div class="press-in-article" style="margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: center; margin-top: 5px; margin-bottom: 5px; " id="press-1665495096">

Ministrul Dezvoltării, Attila Cseke, a vizitat azi șantierul drumului Timișoara-Moșnița Nouă, unde se lucrează la extinderea la patru benzi pe o lungime de 4,2 kilometri. Investiția se ridică la 26 de milioane de lei și banii provin atât din bugetul CJT cât și din cel al Programului Național de Dezvoltare Locală (PNDL).

Drumul va beneficia și de sistem de iluminat public conectat la sistemul inteligent al comunei Moșnița Nouă. Lucrările ar trebui să fie gata la începutul lunii iulie, deși termenul inițial era 6 iunie.

„Se vede deja că fluența traficului este mai bună. Înainte erau cozi interminabile aici, mai ales dimineața și seara”, a spus președintele Consiliului Județean Timiș, Alin Nica.

Potrivit constructorilor, cea mai mare provocare la această lucrare o reprezintă extinderea podurilor.

„Am vizitat șantierul Timișoara – Mosnita Nouă. Am constatat că lucrările sunt aproape de finalizare. Această investiție, mai mult că sigur în această vară, într-o lună, o lună și jumătate poate fi predată Consiliului Județean Timiș”, a afirmat Cseke Attila, ministrul Dezvoltării.

Ministrul a vizitat și Stadionul „Dan Păltinișanu”. Acesta a precizat că pentru noua construcție există studiul de prefezabilitate și se lucrează la studiul de fezabilitate.

Alin Nica a precizat că administrația județeană va demara demolarea arenei construită în anul 1964 cu 32.851 de locuri în momentul în care va avea finanțarea asigurată de la bugetul de stat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.