Primarul Timişoarei, Nicolae Robu, a anunţat, astăzi, că odată cu noua organigram ava fi înfiinţat un birou al cărui scop este promovarea Timişoarei în ţară şi străinătate. „Candidatura la capitala culturala europeană poate avea şanse doar dacă ne promovăm mult mai bine ca până acum. Ne promovam numai în cadrul evenimentelor până acum. Credem că toţi ştiu tot despre Timişoara, şi nu e aşa.
Numărul turiştilor e foarte mic prin percepţia pe care o avem. Dacă te duci în Sibiu, Bucureşti, auzi limbi străine!! Aici numai angajaţii multinaţionalelor vorbesc alte limbi pe stradă”, a explicat Robu. Conform planului său, biroul va avea cinci angajaţi care nu vor fi specialişti în comunicare şi marketing, ci angajaţi actuali ai Primăriei Timişoara care vor fi mutaţi la noul birou. Nicolae Robu a explicat că trebuie să recurgă la această metodă pentru că angajările sunt blocate, în să a dat asigurări că „o să găsesc, în primă fază, doi – trei care să facă faţă exigenţelor”. Primarul a anunţat că va fi alocat un buget pentru promovarea imaginii Timişoarei, iar un spaţiu va fi amenajat special în centrul municipiului pe strada Alba Iulia.
Numărul turiştilor e foarte mic prin percepţia pe care o avem. Dacă te duci în Sibiu, Bucureşti, auzi limbi străine!! Aici numai angajaţii multinaţionalelor vorbesc alte limbi pe stradă”, a explicat Robu. Conform planului său, biroul va avea cinci angajaţi care nu vor fi specialişti în comunicare şi marketing, ci angajaţi actuali ai Primăriei Timişoara care vor fi mutaţi la noul birou. Nicolae Robu a explicat că trebuie să recurgă la această metodă pentru că angajările sunt blocate, în să a dat asigurări că „o să găsesc, în primă fază, doi – trei care să facă faţă exigenţelor”. Primarul a anunţat că va fi alocat un buget pentru promovarea imaginii Timişoarei, iar un spaţiu va fi amenajat special în centrul municipiului pe strada Alba Iulia.
Este pe str. Alba-Iulia un spatiu de mult timp, cu promovarea sta mai rau primaria. Noroc cu cei care promoveaza pe Facebook