Universitatea de Vest din Timișoara, premiu important pentru Minds Hub, laboratorul ca-n...

Universitatea de Vest din Timișoara, premiu important pentru Minds Hub, laboratorul ca-n filmele SF realizat de studenți

0
DISTRIBUIȚI
remus radvan
Universitatea de Vest din Timișoara, premiată pentru Minds Hub.

Universitatea de Vest din Timișoara a fost premiată, în această săptămână, pentru cel mai bun parteneriat dintre companii și instituțiile academice. Astfel, instituția de învățământ superior a fost distinsă cu premiul „University Business Cooperation of the Year”, acordat pentru proiectul Minds Hub, laboratorul ca-n filmele SF realizat de studenți doar din donații și sponsorizări, care-i ajută să se dezvolte.

Studentul Remus Rădvan, fondatorul Minds Hub

Premiul a fost acordat în cadrul galei „Romanian Outsourcing Awards for Excellence 2016”, desfășurată la București. „În numele echipei Minds Hub, mă bucură nespus distincția primită alături de universitate. Mai mult decât atât, suntem mândri de faptul că apropierea strategică dintre mediul de afaceri și mediul universitar s-a realizat la inițiativa studenților, pornită din nevoia de competențe cât mai practice resimțită de aceștia în momentul angajării. Notorietatea pe care o primește Minds Hub arată cât de necesar a fost un astfel de proiect în ecosistemul educațional local. Ne dorim ca în anii ce urmează și alte campusuri universitare din România să construiască astfel de HUB-uri educaționale”, spune Remus Rădvan, fondatorul Minds Hub, cel care a și ridicat premiul oferit UVT.

De altfel, Remus Rădvan, masterand la Sisteme Internaționale pentru Afaceri din cadrul Universității de Vest din Timișoara, a fost inclus, în acest an, de revista Forbes în topul celor mai de succes 30 de tineri sub 30 de ani din România.

12910411_10204138770589092_871605748_n

Minds Hub este un nou concept educațional, inovativ, bazat pe colaborarea dintre companii și mediul academic, care permite dezvoltarea de oportunități și proiecte între studenți, angajatori, profesori și ONG-uri.


Inițiatorii proiectului estimează un număr de minim 15-20 proiecte noi în fiecare an, peste 300 de evenimente și își propun să reducă durata medie de inserție pe piața muncii a absolvenților cu până la 30%, iar companiile partenere pot avea reduceri de costuri financiare asociate programelor de induction de minim 15-20% anual.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.