Pedelistul Sămărtinean s-a hotărât „să încerc şi eu fenomenul politic şi să...

Pedelistul Sămărtinean s-a hotărât „să încerc şi eu fenomenul politic şi să văd, în primul rând, dacă am ce face acolo”

31
DISTRIBUIȚI

Pedelistul Cornel Sămărtinean, fostul director al Aeroportului Internaţional „Traia Vuia” Timişoara a venit, astăzi, în faţa presei să anunţe că va candida în colegiul 1 de deputaţi din partea ARD pentru că „m-am hotărât să încerc şi eu fenomenul politic şi să văd, în primul rând, dacă am ce face acolo”. În plus, în luptă l-a împins şi dorinţa de a fi pentru fiul său „un bun exemplu aspiraţional”, dar şi de a fi un parlamentar cunoscut alegătorilor din colegiu „un deputat cu faţă umană, a cărui existenţă este cunoscută”.


În avalanşa de promisiuni, Sămărtinean s-a angajat şi că „niciodată nu voi vota o tăiere de salar (sic!), pensie sau alt tip de venit”, explicând că deciziile guvernului Boc de a tăia veniturile românilor a fost „o greşeală pe care trebuie să ne-o asumăm ca partid”.

De asemenea, a anunţat că va lupta pentru regionalizare deoarece „una dintre motive este că nu îndeplinim din punct de vedere al regionalizării, condiţiile de eligibilitate” şi a dat ca exemplu Polonia pentru modul  în care a absorbit fondurile europene. „O să vă dau like-uri, ăăă, link-uri, ca să vedeţi că pe anumite programe au avut rată de absorbţie de 100%”, a promis candidatul. Sămărtinean a susţinut că nu ştie de ce Monica Macovei a votat personal împotriva candidaturii sale, însă a asigurat că, în privinţa contractelor pe care le-a semnat în calitate de director pentru spaţiile comerciale care au ajuns la firma vărului lui Alin Popoviciu, nu are ce să-şi reproşeze „dimpotrivă. Şi-mi asum când spun lucrul acesta”. După care conferinţa de presă s-a încheiat.

31 COMENTARII

  1. la fel a incercat si fenomenul aviatic si s-a vazut ca nu are ce cauta acolo. acum incearca cu politica. omul asta are o problema la mansarda. nu vrei sa incerci fenomenul imigrarii sa vezi daca nu ai ce face prin papua noua guinee sau insula pastelui? ar fi mai bine pentru toti .

  2. Bine bai destepptuole ca in sfarsit apare un om de afaceri care vrea sa faca ceva in orasul asta si e sincer cand zice ca vrea sa vada si tu repede sari cu litera., esti murdar pana poeste cap!!!

  3. Vom Castiga domnule Samartinean,le vom arata inca o data cum se face politica. Domnule Bota pacat de scoala pe care ati facuto… Si totusi vom castiga .

  4. Domnule Dragos Bota atata timp cat veti scrie pe banii unor lideri de partid, atata timp cat nu veti avea propriul argument despre orice om, atata timp cat veti slugarnici si va veti inchina banului – atata timp eu va voi transmite ca sunte-ti un jurnalist corupt si de rea intentie.
    Jurnalismul traspuns de dvs si de unii colegi nu fac decat sa desfigureze adevarul. Scriti adevarul si demonstrati ce scriti.

  5. Traficul de PAsageri de pe AIT 2009 – 973,624 , traficul de pasageri in 2012 -1,202,925.

    2011 se înregistrează în medie 75–80 de zboruri pe zi și o medie de 3.300 de pasageri, față de anul 2005 când se înregistrau în medie 20–25 zboruri/zi și o medie de nici 1.000 de pasageri

    2010, 3 noiembrie – a fost certificat ca aeroport internațional, întrucât lucrările la terminalul de zboruri non-Schengen au fost finalizate. Certificarea ca aeroport internațional este o condiție obligatorie pentru a putea opera zboruri regulate în statele non-Schengen

    Realizarea constructie terminalului non- Schengen.

    Capela CRestina

    Pe astea de ce nu le spuneti domnule Bota…. ? Pacat ca esti un mincinos.

  6. Mai animalule,tu chiar ca esti prost-prost!Du-te dracu cu experimentele tale,ne-ai plictisit destul in cele 30 de luni,de manageriatcacatcaraguicovasa!?!

  7. Domnule Bota ,
    Sunt ziarista si am fost acolo dar nu asta era mesajul transmis .Dumneavoastra ati scris cu totul altceva .Nu inteleg de ce daca un pd list spune ceva i se pune altceva in gura si unui psd ist sau unui pnl ist i se ridica statuie ?
    De ce nu scrieti exact ce a spus omul?nu trebuie sa il laudati ci trebuie sa va faceti treaba ca un adevarat jurnalist care transmite altora ce spune omul (mesajul)fara a fi denaturat .asa cum am invatat in facultate .
    Subliniez ca nu sunt sutinatoarea nimanui !
    Pentru cititori vezi ale articole pe aceeasi tema .

  8. Bai postacilor samartineni, nu mai injurati aiurea. Dragos Bota e unul dintre putinii ziaristi care au curajul sa scris in Timisoara. Azi la conferinta de presa o jurnalista l-a intrebat pe Cioraparul asta cum de nu a trecut testul Macovei! Singurul care a scris asta a fost Botza. asa ca, mucles!

  9. Dl controlor si programator sau tapinar ce esti te roade de galbejit sau rosu ce esti ca vine timpul sa mergeti ACASA.Ce daca Macovei nu la votat poate la votat altcineva cine trebuia.Mare scofala ,STIREA CARE RUPE TARGUL.FISSSSSSS

  10. sasha esti total depasit baiatule , numarul de pasageri care a crescut a fost negociat de idolu in perioada 2008 +2009 si multe alte contracte la care samartinean a venit de+a gata. aerogara non + schengen era in proiect si cu finantare din 2008 asa ca nu+i mai atribui lui samartinean niste cifre si cladiri care n+au nimic de+a face cu persoana lui. singurul lucru bun care l+a facut a fost sa plece si sa lase aeroportul sa se deyvolte in continuare fara firmele lui , ale lui popoviciu si ale lui ostaficiuc

  11. @ Aurel, invata cum se scrie corect in limba romana. Se vede ca esti asistenul Samartineanului pentru ca esti la fel de subtire la gramatica precum el. Numai bine va doresc tuturor! Plin de postaci tembeli toamna asta!

  12. mai baieti ce aveti voi cu SAMARTINEAN? nu va face contracte de sponsorizare asa cum ati fost obisnuiti de alti politicieni? sau candidati?????

  13. „Specialistii” lui idolu mustaciosu’-echipa inteligenta 1.capo di tuti capi nimeni altul decat marele maestrul al manipularii si diversiunii Dan Iulian Idolu! Specialitatea casei- contracte dubioase si comisioanele grase. Alte calitati:minciuna, labilitate psihica, alcoolul si bineinteles pregatirea: instalator-desfundator canalizare.
    2. Marian Chivu-locotenent al numarului 1, care timp de 2 ani si jumatate inainte sa revina la aeroport a lucrat casnic cu norma intreaga. 3. Stamatovici Daniel aka Nutzi-acest guru al aviatiei civilie dar si un fin cunoscator al domeniului comercial. Aceste calitati le-a dobandit la absolvirea facultatii de Filozofie si LItere, dar si in timpul exercitarii functiei de sef tura handling. 4. Valeri Dorosenco-un „mafiot” de „pieste” prut, pe care, datorita calitatilor personale, Petrov l-a dat afara de la carpatair,iar mister idolul l-a angajat de bun ce era. Terminand facultatea de istorie, o cerinta „obligatorie” pentru a lucra in domeniul aeronautic, acesta si-a folosit cunostintele dobandite de-alungul anilor de studiu pentru prosperitatea aeroportului. 5. Petre Reimer-ar putea juca usor intr-o pelicula intitulata „intoarcerea fiului risipitor”, dat fiind faptul ca este omul de casa al stapanului absolut, un „paravan” intre justitie si instalatorul cu atributii de director, alaturi de secretara-inginer Tamas. Pregatire in domeniul aviatiei: ZERO-NULA! 6. Calin Marinete-un „specialist” in domeniul securitatii aeroportuare care a facut facultatea la apelul de seara, intr-o perioada cand unii la acea varsta au copii de liceu care se pregatesc sa intre la facultate! 7. Lucian Taropa- fost agent de rampa la carpatair, a fost „uns” director de marketing probabil datorita cunostintelor de marketing pe care le-a studiat si aprofundat in pauzele dintre alimentarile cu apa ale avioanelor. 8. Jurita-numit sef serviciu handling direct de pe santierele de la drumuri si autostrazi. Clar un „punct forte” pentru domeniul aeronautic. Aceasta este echipa „inteligenta” propusa de instalator, care in aceste 6 luni au calcat pur si simplu in picioare legea, considerand probabil pe angajatii disponibilizati ca sunt prea slabi ori prea prosti ca isi apere drepturile!
    De ce nu spune ca a disponibilizat 30 de oameni, dar a angajat altii 40 in loc??!! Neamuri, cunostinte si obligatii!
    Oricum e (in)constient ca acolo sus e cineva si ca atarna de un fir de ata. Deja a simtit-o pe pielea lui…..

  14. „Grozaviilie” echipei inteligente conduse de catre „micul napoleon”:
    1.Cum a semnat Aeroportul “Traian Vuia” un contract în ianuarie pentru care cerea ofertă de preţ în martie
    26/03/2010
    Aeroportul Internaţional “Traian Vuia” Timişoara a fost transformat de fostul director Dan Idolu în sursă de profit maxim pentru firmele Saero, aeroportul traian vuia timisoara ppatronata de Cristian Chebuţiu şi UCM Reşita, reprezentată de Adrian Chebuţiu, naşul directorului. PRESSALERT.ro continuă seria dezvăluirilor despre contractele cu cântec semnate cu aceste firme de aeroport, dar care au fost trecute cu vederea de toate controalele din ultimii ani.

    În toamna lui 2004 se organizează o licitaţie pentru achiziţionarea a 40.000 litri lichid degivrant pentru pistă, firma Saero câştigând cu o ofertă de 60.000 de euro. În februarie 2005, se solicită, printr-un memoriu intern, suplimentarea contractului pe motiv că a fost o iarnă grea şi cantitatea de lichid comandată este consumată, aproape în totalitate. La începutul lui martie, Aeroportul Internaţional “Traian Vuia” trimite o adresă prin care cere în mod imperativ preţurile de la Saero pentru suplimentarea de lichid degivrant. Cu toate acestea, în documentele instituţiei, apare o anexă semnată în …ianuarie 2005 pentru o suplimentare de 60.000 l îm valoare de peste 97.000 euro. Asta în condiţiile în care, valoarea anexei nu avea voie să depăşească valoric jumătate din suma contractului iniţial. Ulterior, în toamna lui 2005, aeroportul se pregăteşte de iarna următoare şi în urma unei licitaţii cumpără tot de la Saero 100.000 litri de lichid degivrant pentru 183.260 euro plus TVA.

    UCM Reşiţa, reprezentată de naşul directorului Dan Idolu, a câştigat licitaţia pentru construirea de porţi de îmbarcare în zona aerogării de plecări externe, după ce s-a “războit” cu un singur contraofertant. Valoarea iniţială a afacerii – 330.681 euro plus TVA, iar durată de execuţie 5 luni. Ulterior termenul de finalizare s-a amânat de nu mai puţin de patru ori pe diverse motive „devierea canalizării pluviale şi menajere, modificarea unor elemente la scările metalice montate, acestea au fost redebitate pe şantier” sau „lucrări efectuate sub traficul de călători”. Conform tradiţiei, a apărut şi o anexă prin care s-au efectuat lucrări suplimentare de 159.489,75 euro.

    Un alt contract important primit de firma naşului de la finul director a fost cel de extindere aerogară curse interne, la licitaţie singura firma care s-a prezentat fiind UCM Reşiţa. A câştigat cu o ofertă de 484.140 euro. Se semnează, apoi, o anexă pentru lucrări suplimentare la contract în valoare de 237.073 euro- „datorită modificărilor proiectului tehnic”. Lucrările suplimentare au constat, printre altele, în construirea unei scări de acces pentru fluxul de pasageri de la etaj spre parter, în lateral, construirea de grupuri sanitare.

    Din 2004 şi până în 2008, Saero SRL a primit mai multe contracte de la Aeroportul Timişoara – în 2004 a livrat 7 cărucioare de platformă, în urma unei cereri de ofertă, pentru 23.596,76 euro şi 5 cărucioare pentru transportul bagajelor cu 7560 euro; în următorul an 5 cărucioare de platformă pentru 11.900 euro; în 2006 – 5 cărucioare platformă hand luggage pentru 9000 euro plus TVA. În 2005, aeroportul din Timişoara a achiziţionat o autospecială pentru stingerea incendiilor second hand de la Saero pentru 118.574 euro cu TVA, în 2006, în regim de urgenţă, un echipament de degivrare-antigivrare a aeronavelor” cu 65.000 euro şi în 2008 o staţie mobilă de distribuţie carburant cu 59.900 euro. Saero a semnat şi un contract service revizii periodice pentru cele 7 uşi glisante ale aeroportului în valoare de 8253 lei pentru tot anul 2006.

  15. Mai vreti?
    2.Taxa de securitate a Aeroportului Timişoara, pusă gaj pentru un contract câştigat de naşul fostului director Idolu
    19/03/2010
    Aeroportul Internaţional “Traian Vuia” Timişoara a fost transformat în ultimii ani în sursă de profit pentru apropiaţii fostului director Dan Idolu, care a dan idolu pieşt, însă, bine la toate controalele efectuate în cele trei regimuri politice în care a supravieţuit. Din 2004 si pana in 2009, firmele Saero, patronata de Cristian Chebuţiu şi UCM Reşita, reprezentată în relaţia cu Aeroportul Internaţional Timişoara de Adrian Chebuţiu, naşul lui Idolu, au fost principalele contracte de investiţii. În această perioadă cele doua firme au încheiat cu aeroportul din Timişoara 17 contracte , de la achiziţii de soluţie de degivrare, echipamente, construcţii până la contractul de service pentru uşile glisante de la aeroport. Multe dintre acestea au fost încheiate în urma încredinţării directe sau prin licitaţii fără prea multă concurenţă.

    Unul dintre cele mai suspecte contracte s-a derulat în 2005, când a fost organizată licitaţia pentru achiziţionarea a două unităţi autopropulsante pentru degivrarea, protecţia aeronavelor la givrare, patru tractoare pentru tractarea trenului de bagaje, un tractor pentru tractarea trenului de bagaje a aeronavelor. La licitaţie participă Saero SRL şi o altă firmă, care a fost “mână moartă” şi în alte licitaţii. În mod ciudat, pentru acest contract, Aeroportul Timişoara a ales ca variantă de finanţare creditul financiar de tip credit furnizor. Altfel spus, aeroportul se angaja să garanteze pentru câştigător un credit prin care firma respectivă să poată să achiziţioneze utilajele, care urmau să fie, ulterior, vândute celor de la “Traian Vuia”. Practic, câştigătorului i se asigura o afacere de succes fără să investească nimic şi fără să-şi asigure nici un risc. Saero cu o ofertă de 1.536.491,6 euro din care 1.192.660 euro plus 343.831,6 euro cheltuieli de finanţare a fost declarată câştigătoare. Ulterior, între Aeroportul Internaţional Timişoara, Saero şi BRD au fost semnate o serie de contracte. În aceste documente, s-a precizat faptul că pe lângă utilaje, Aeroportul Timişoara a garantat creditul de 5.294.340 lei cu “gaj pe sume de bani viitoare provenind din incasările viitoare ale AIT în valoare de 1.400.000 euro reprezentând taxa de securitate de 7 euro pe pasager la un volum estimat de 200.000 pasageri pentru 2006”. De asemenea, banca îşi rezerva în orice moment dreptul de a retrage sumele din contul respectiv, dacă nu s-ar fi achitat ratele. Conform normelor Ministerului Transporturilor, taxa de securitate poate fi folosită exclusiv pentru asigurarea măsurilor de siguranţă, fiind interzisă orice altă destinaţie. Fostul director Dan Idolu nu a putut fi contactat pentru a explica motivele pentru care au fost scoase la ruleta rusească fondurile de securitate ale Aeroportului “Traian Vuia”.

  16. 3. Misterul penal al contractelor secretizate
    19 martie 2010

    La aeroportul din Timişoara s-a deschis cutia Pandorei, tot mai multe dintre contractele ilegale încheiate de fostul director Dan Idolu cu societăţi ale unor prieteni sau apropiaţi fiind făcute publice. Aceasta în ciuda măsurii luate de ministrul Radu Berceanu, cel care a secretizat contractele comerciale din Aeroportul Traian Vuia şi diverse comapnii aeriene şi societăţi comerciale. Sumele care s-au scurs ilegal din conturile societăţii aeroportuare nu sunt cunoscute, dar estimările neoficiale făcute de foşti angajaţi avansează o fraudă de câteva milioane de euro.

    Jurnalul Naţional a prezentat deja contractul dintre aeroport şi compania low-cost Wizzair, prin care 1,6 milioane de euro au fost făcute efectiv cadou operatorului de curse internaţionale. Wizzair trebuia să plătească 2 milioane de euro, pentru anul trecut, pentru că operează pe Aeroportul Timişoara. În realitate, Wizzair a virat către aeroport doar 400.000 euro, iar restul de 1,6 milioane de euro i-a primit înapoi „cadou” din partea fostei conduceri a lui Dan Idolu, cu motivaţia incredibilă că Wizzair face publicitate aeroportului de aceşti bani.

    Verificările au dovedit însă că Wizzair îşi face de fapt reclamă propriilor zboruri din Timişoara pe vreo 70 de site-uri de internet, însă această operaţiune nu poate justifica suma de 1,6 milioane de euro. Mai mult, contractul încheiat în limba engleză a fost ţinut ascuns şi a apărut tradus cu multe greşeli abia în luna decembrie. Pus la colţ de investigaţiile şi dezvăluirile de presă, actualul director, Cornel Sâmărtinean, a recunoscut că există multe contracte care au adus pagube aeroportului, printre acestea fiind inlcusiv contracte cu centre de welness şi spa pentru relaxarea conducerii sau excursii la shopping în Dubai.

    „Conducerea aeroportului avea contracte la spa şi vizite la Dubai. Au fost multe datorii şi am reuşit să le scad negociind cu fiecare în parte. Voi organiza o conferinţă de presă în care voi spune toate aceste lucruri”, a declarat Cornel Sânmărtinean.

  17. FRĂŢIA CONTRACTELOR
    Mai multe contracte au fost încheiate cu firmele fraţilor Cristian şi Adrian Chebuţiu, acesta din urmă fiind naşul fostului director Dan Idolu şi director al UCM Reşiţa. Astfel, contractul pentru deszăpezire nu era semnat la 7 decembrie 2009, fiind ţinut „sub preş”, cu dedicaţie pentru firma SAERO SRL, controlată de Adrian Chebuţiu, director general al UCM Reşiţa, care este naşul fostului director, Daniel Idolu.

    La fel de controversată este şi semnarea unor contracte pentru diverse lucrări şi servicii tehnice, de securitate şi control cu UTI Group, firma omului de afaceri Tiberiu Urdăreanu. Terminalul non-Schengen, care este încă în construcţie, a fost deja achitat integral, deşi lucrarea e departe de a fi recepţionată. Contractul este cu o firmă de construcţii din Arad.

    Tot de numele naşului lui Dan Idolu se leagă şi un contract extrem de important care se referă la siguranţa aeroportului. Între 2004 şi 2009, firma Saero, patronată de Cristian Chebuţiu, şi UCM Reşita, reprezentată prin naşul Adrian Chebuţiu, au primit nu mai puţin de 17 contracte de investiţii, de la construcţii, echipamente, achiziţii de soluţie de degivrare şi până la contractul de service pentru uşile automate ale clădirilor.

    În 2005 au apărut primele zvonuri despre contractele suspecte, când a fost organizată licitaţia pentru achiziţionarea a două unităţi autopropulsante pentru degivrarea, protecţia aeronavelor la givrare, patru tractoare pentru tractarea trenului de bagaje, un tractor pentru tractarea trenului de bagaje a aeronavelor. Din două firme, licitaţia a câştigat-o firma Saero SRL, cu o ofertă de 1.536.491,6 euro din care 1.192.660 euro plus 343.831,6 euro cheltuieli de finanţare a fost declarată câştigătoare.

    Prin contract, aeroportul garanta pentru câştigător un credit prin care firma să poată cumpăra utilajele, pentru ca, ulterior, acestea să fie vândute celor de la „Traian Vuia”. Pentru a demara, între Aeroportul Internaţional Timişoara, Saero SRL şi BRD au fost semnate mai multe contracte. Una dintre clauzele contractuale este aproape incredibilă, pentru că stipula că, pe lângă utilaje, Aeroportul Timişoara a garantat creditul de 5.294.340 lei cu „gaj pe sume de bani viitoare provenind din incasările viitoare ale AIT în valoare de 1.400.000 euro, reprezentând taxa de securitate de 7 euro pe pasager la un volum estimat de 200.000 de pasageri pentru 2006”.

  18. omu nou mai ia o pauza ca nu te baga nimeni In seama, vezi sa nute arzi,……………………………… mai deconecteazate putin si mergi la un control, ca poate ajungi la JEBEL CU SMURDU………………….

  19. Mare tupeu!NU INCERCATI FENOMENUL POLITIC ,INCERCATI O CAMERA DE DOI PE DOI ,ACOLO VA ESTE LOCUL.SE APROPIE SARBATORILE,MERGETI CU DARURI LA MINISTER,CUM A¨-TI MERS DIN 2010 -2012?INCET,INCET VA PARASESTE ECHIPA:MEZIN M- A TURNAT TOATE CONTRACTELE ,ALEXA RODICA-AMANTA (CALIN MARINETE),CARE VA SCHIMBAT CU OANA MORAR(FATA DE COLONEL ).DIRECTOR ECONOMIC-URSU MARIUS,BIROU CONTABILITATE -BIROUL DIN MIJLOC,SA NE SPUNETI DOAMNA A CUI ESTE AMANTA?PREUNCA M-SAMARTINEAN CORNEL.UNDE A PLECAT DOAMNA STOICA?DOAMNA CARE TRADUCEA DUPA PROGRAM-CONTRACT 15.000 EURO.EXPERTU LUPU VALERIU(UNDE ESTE?. )-DEGIVREAZA?STIE LA CE MA REFER.DOAMNA LES VA-TI FURISAT(LASAND ANGAJATII FARA DIVIDENTE,PRIME ETC.IA TI VRAJIT PE TOTI)AJUNGE PT AZI……..VA VENI ZIUA CAND VOI PUNE PICIORUL IN PRAG.VIP MAI URMEAZA:CARAGUI,COVASA,LUCHIAN,DEAC,DOREL,CIOLAN 1,CIOLAN 2,DAN A,ETC:::::::::::MULTI SUNTETI::::

  20. Nume de cod”Martanul”ATENTIE:amalgamul impus de creierul tau uscat,bolnav(saero,chebutiu,cristescu,ucm resita,wizzair,uti,urdareanu,pandora.marinete,alexa,morar,amante)NU TINE SECURISTULE!?!mai incearca cu altceva mai spumos si mai bengos!?!NU TINE!?!

  21. Societatea Comercială JAURES – S.R.L. HOTĂRÂREA A.G.A. NR. 04/13.08.2010 Subsemnații, IONESCU BRIGITTE, SAMARTINEAN JANETTE-RENATE, SAMARTINEAN CORNEL-MIRCEA, IONESCU GABRIEL și IONESCU CĂLIN, asociați ai societății hotărâm: – Retragerea din cadrul societății a asociaților SAMARTINEAN CORNEL-MIRCEA și IONESCU GABRIEL prin cesionarea tuturor celor 18 părți sociale în valoare totală de 180 lei ce le dețin împreună în cadrul societății astfel: a) asociatul SAMARTINEAN CORNEL-MIRCEA cesionează toate cele 9 părți sociale în valoare totală de 90 lei către SAMARTINEAN JANETTE-RENATE, asociat al societății, b) asociatul IONESCU GABRIEL cesionează toate cele 9 părți sociale în valoare totală de 90 lei către IONESCU BRIGITTE, asociat al societății, conform contractului de cesiune al societății din data de 13.08.2010. – În urma cesiunii părților sociale, asociații societății sunt IONESCU BRIGITTE, SAMARTINEAN JANETTE-RENATE și IONESCU CĂLIN. – Capitalul social rămâne neschimbat la suma de 400 lei fiind împărțit în 40 părți sociale a câte 10 lei fiecare, iar aportul asociaților la constituirea lui este următorul: – IONESCU BRIGITTE deține 19 părți sociale în valoare totală de 190 lei, – SAMARTINEAN JANETTE-RENATE deține 19 părți sociale în valoare totală de 190 lei, – IONESCU CALIN deține 2 părți sociale în valoare totală de 20 lei, aport exclusiv în numerar depus la banca. -Retragerea calității de administrator a dl SAMARTINEAN CORNEL-MIRCEA și a dl IONESCU GABRIEL și numirea ca administrator a dnei IONESCU BRIGITTE și a dnei SAMARTINEAN JANETTE-RENATE, ambele cu puteri depline și nelimitate, putând lucra separat una față de cealaltă.

  22. IDOLIENILOR-omudinumbra si celalalt…. voi sunteti cel care ii piaptana mustata lui idolu, ii linge chelia lui nutzi si ii stergeti pantofii lui chivu! normal ca va deranjeaza cand adevarul este scos la iveala!!! cat mai stau amatorii astia, stati si voi pe acolo, cand pleaca….plecati si voi ca nu veti mai avea obiectul muncii, defapt ca majoritatea din astia 40 care i-a adus idolu pe post de specialisti.

  23. Este nevoie de un om cu initiativa in tara asta,care sa mai taie si de la politicieni,nu numai de la oamenii de rand.
    BRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!VA FELICIT DOMNULE DEBUTAT

  24. Parlamentul Romaniei are nevoie de oameni precum Cornel Samartinean.
    Cornel Samartinean este un om de cuvant, un om care a ajutat timisorenii prin crearea de locuri de munca.
    Cornel Samartinean este un om corect, afacerile sale nu se bazeaza pe contracte cu statul, afacerile sale sunt facute prin munca cinstita!

  25. Cornel Samartinean Deputat al colegiului 1 Timisoara.
    Indiferent ce o sa declarati Samartinean va castiga acest colegiu.

    Horia Cristian nu poate fi in continuare deputat. Nu a putut sa reprezinte nevoile cetatenilor din Timisoara.

Dă-i un răspuns lui gigi Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.