Marțea de dat, celebrată prima dată la Timișoara. Giving Tuesday, contraofensiva la...

Marțea de dat, celebrată prima dată la Timișoara. Giving Tuesday, contraofensiva la Black Friday, ajunge și pe meleguri mioritice grație unei companii timișorene. Cine, cum și de ce se implică

0
DISTRIBUIȚI

Salvati_Copiii1

Data de 3 decembrie este o zi internaționala a dăruirii aparută în 2012 ca reactțe la Black Friday și Cyber MOnday în SUA. Anul acesta evenimentul a ajuns și la noi. Firmele și comunitățile sunt invitate să facă acțiuni de caritate, după dorință și putință.

Salvaţi Copiii Filiala Timişoara, alături de 123ContactForm şi Quick Lunch, se alătură iniţiativei internaţionale Giving Tuesday pentru a încuraja contribuţiile caritabile. Concret, tinerii de la 123ContactFormau au pregătit daruri utile pentru 50 de copii. Cei 25 de tineri care fecventează zi de zi Centrul Educațional  deschis în cadrul Scolii Generale nr. 11 din Timișoara și care provin din familii cu situație precară din punct de vedere socio-economic, și cei 25 de copii de la Centrul Creștem Împreună, ce funcționează la Școala Generală nr. 1 Timișoara, ai căror părinți sunt plecați în străinătate, primesc azi pachete cu mâncare, rechizite, jucării. ”Sunt copii aflați într-un risc foarte mare de abandon școlar, copii care resimt un deficit de afecțiune familială sau copii care nu sunt hrăniți corespunzător vârstei, nu sunt îmbrăcați potrivit cu vremea de afară, nu sunt stimulați să se joace sau să învețe.


Campania îşi propune conştientizarea comunităţii locale cu privire la  importanţa contribuţiilor caritabile şi de voluntariat, adresate tuturor celor aflaţi în nevoie. Astfel, după un efort inaugural de succes care a avut loc în toamna anului 2012 în SUA, ideea Giving Tuesday a luat aploare, iar  într-un timp foarte scurt (un an) a devenit o mişcare globală la care din acest an adera şi Romania, la iniţiativa 123ContactForm, prin această primă campanie”, explică cei de la Salvați Copiii.

Ce este  Giving Tuesday? După isteria zilelor Black Friday și CyberMonday, când frenezia cumpărăturilor este pe primul loc, aceasta este iniţiativa  carităţii şi are ca scop încurajarea publicului de pretutindeni – firme, corporaţii, organizaţii, centre comunitare, persoane fizice şi familii să îi ajute pe alții, intr-un mod implicat prin contribuții caritabile și de voluntariat. “Când am auzit despre mişcarea Giving Tuesday din Statele Unite, ni s-a părut o idee extraordinară care ar merita impartaşită şi de societatea din România. Este o ocazie ca fiecare dintre noi să işi ia timp pentru a se gandi la ceilalţi. Credem într-o lume mai bună pe care ne-o putem construi singuri, de aceea vă invităm să vă alăturaţi Giving Tuesday”, ne-a spus Florin Cornianu, CEO al 123ContactForm.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.