Secretul legat de podul Michelangelo, de care Primăria Timişoara ţine cu dinţii....

Secretul legat de podul Michelangelo, de care Primăria Timişoara ţine cu dinţii. Vezi care este lucrul „care nu contează pentru nimeni” după Robu

10
DISTRIBUIȚI

podul michelangelo varianta 1

Primăria Timişoara face orice pentru a bloca, sub orice formă, accesul la informaţiile legate de modul în care sunt utilizate fondurile publice. Costurile realizării rutei alternative pe care se circulă în intersecţia de la podul Michelagelo sunt ţinute la secret de municipalitatea timişoreană. Dei traficul în zonă a fost deschis de aproape o lună, nici şeful Direcţie Tehnice Culiţă Chiş, nici primarul Nicolae Robu nu doresc să facă publică suma folosită pentru amenajarea care trebuie spus este una temporară şi care nu este acoperită din fonduri europene.


Mai exact, municipalitatea a luat bani de la bugetul local pentru a asfalta, a trasa bezile de circulaţie şi pentru a monta mai multe indicatoare – amenajări care în doar câteva luni vor fi distruse. Deşi mai mulţi jurnalişti au solicitat informaţia respetivă Chiş susţine că încă se lucrează la stabilirea costurilor. Edilul şef nu se lasă mai prejos şi îi ţine partea, spunând că şeful de la Tehnic nu are timp de pierdut şi că este ocupat cu proiecte importante.

Deranjat că reporterul PRESSALERT.ro a insistat să afle suma cheltuită pentru amenajarea temporară, primarul Nicolae Robu a încercat de mai multe ori să ne lămurească de faptul că acei bani nu contează şi că sunt acoperiţi de la capitolul reparaţii. Ca de obicei, în loc să dea un răspuns concret,  Robu a sfârşit prin a răbufni că „dacă vă derajează şi că am deschis traficul în zonă, atunci scrieţi aşa, dar nu mai întrebaţi lucruri care nu contează pentru nimeni”. Aproape de finalizarea lucrărilor la subpasajul rutier, ruta amenjată va fi distrusă şi traficul va fi din nou închis pentru câteva zile.

 

10 COMENTARII

  1. cel mai mare secret este legat de BRD, care a inceput sa se incline din cauza lucrarilor de la pasaj si al izvoarelor termale. Vom avea in cateva lui un Turn de la Pisa la noi in oras.

    • BAI APOLLO , SEDIUL BRD SE INCLINA INCA DE LA TERMINAREA CONSTRUCTIEI, AU TRECUT CEVA ANI DE ATUNCI , NU ARE NICI O LEGATURA CU PASAJUL , S-A CONSTRUIT PROST ATUNCI STUDIUL GEO A FOST CATASTROFAL; IAR ROBU E BOIER PE MOSIA LUI DE CE SA DEA SOCOTEALA!!!

  2. Cand nu avem subiecte, scormonim rahatul… in europa de vest, asfaltarea temporara, trasarea si amplasarea indicatoarelor se fac si de 2 , 5 sau 10 ori, de cate ori este nevoie… chiar si pentru 2 saptamani… acel pasaj chiar era o necesitate pentru oras si inca mai este nevoie de cateva… dorinta de a avea drumuri ca in occident necesita sacrifici !!! In germania desi exista mii de km de autostrada, tot se lucreaza pe ele, se largesc , se reasfalteaza, etc dar nimeni nu comenteaza ca la noi…

  3. A facut bine primaria ca a amenajat calea asta de circulatie. Si daca a facut-o pentru Timisoara, nu e normal sa se si plateasca? Ce, fratii Cristescu, care patroneaza PRESSALERT, nu platesc ?

  4. Am stat in San Franscisco si mergand zilnic pe o strada am observat trei zile la rand cum au lucrat la in trotuar din fata unui magazin. Lucrau numai intre 8PM-10PM, spargeau bucata de beton, scoteau pamantul si imediat erau luate de la fata locului, la 10PM groapa era acoperita la loc cu beton, trei zile la rand, ca deranjul sa fie cat mai mic pt toata lumea, dar asa zisa jurnalista cauta nod in papura. Ajunge tanti, ajunge!!! Tot mai multi stim de razbunarea jurnalistilor pe Robu, dar ajunge!!!

  5. D-soara Codrut, restabilirea traficului pe relatia N-S in intersectia si pe podul Michelangelo este cel mai bun lucru care i s-a intimplat orasului, locuitorilor sai de Sarbatori. Repet, cel mai bun lucru intimplat. Numai daca nu sinteti soferita, sau locuiti si munciti de aceeasi parte a riului Bega nu puteti intelege acest lucru. Asta este punctul de plecare, premiza in procesul de evaluare. Traficul sustinut pe care il puteti constata pe parcursul intregii zile, dar mai ales suvoaiele de masini ce se revarsa in ambele directii la virfurile de dimineata si de seara stau marturie asupra utilitatii demersului, recte a sumei cheltuite ptr aceasta lucrare, intr-adevar cu valabilitate temporara. Dvs. doriti sa aflati suma cheltuita. Uitati, va dau eu o cifra, dupa estimarile mele de simplu cetatean 35.000 €. E ok ? Dupa aflarea sumei, ce anume credeti ca e contestabil in modul in care aceasta suma a fost cheltuita, in interesul orasului, din moment ce restabilirea traficului a pus capat COSMARULUI ZILNIC pe care orasul l-a parcurs luni de zile, cauzat de inexistenta acestei artere vitale a orasului ? Ce anume ?
    Sugestie: croiti articole la care sa nu se simta de la o posta ca sint vadit tendentioase, rau-voitoare. Ptr ca un cititor de quality-press (pressalert.ro nu e nici click, nici cancan, nici libertatea etc) automat face ca cititorul sa fie unul instruit, caruia nu-i poti vinde gogosi…

Dă-i un răspuns lui Flo Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.