Şeful PSD Timiş a aflat cine e trădătorul care l-a ajutat pe...

Şeful PSD Timiş a aflat cine e trădătorul care l-a ajutat pe Dan Diaconu să rămână viceprimar. Ce măsură promite

2
DISTRIBUIȚI

titu bojin nervos 11

Ancheta internă a PSD Timiş pentru depistarea persoanei care a votat împotriva schimbării viceprimarului Dan Diaconu a ajuns la final.

În urmă cu circa o săptămână preşedintele social-democraţilor din judeţ, Titu Bojin, anunța că „suntem în analiza a cine a trădat, sigur că nu ne vom opri până nu aflăm. Este mai delicat să vedem dacă nu este de la noi din partid, cine a fost şi ce măsuri se vor lua, dar indiferent de unde va fi va trebui să plătească.


Vom fi convinşi cu certitudine, pentru ca să nu păcătuim, să nu greşim. Când suntem convinşi, o vom face”. Acesta detalia şi că „eu cred că trebuie făcută o treabă foarte clară, o să avem discuţii cu toţi cei are au fost în mintea noastră şi cei care sunt din sursele voastre, să vedem cine a fost şi fiţi convinşi că dacă a fost oricare dintre cei care sunt la nivelul consiliului local, din punct de vedere al PSD va fi exclus fără probleme”.

Ei bine, atitudinea șefului pesediștilor din județ s-a schimbat la 180 de grade. Contactat pentru a oferi detalii legate de anchetă, Bojin ne-a spus că „trădătorul nu este din PSD. Atât vă pot spune. Nu are importanţă cine este, eu ştiu exact, dar nu vreau să mai creez animozităţi, îmi doresc ca alianţa PP-DD – UpT – PSD să funcţioneze bine”. Dacă în ipoteza în care trădătorul era un membru PSD Bojin a promis excluderea, în situaţia dată planul s-a schimbat. „O să am o discuție personală, între patru ochi, şi atunci o să vedem despre ce este vorba”, a conchis Bojin.

2 COMENTARII

  1. Și mostrele de management oferite de pesedistul Dan Idolu nu se opresc la SC Cago Globe SRL, întrucât, la data de 23 ianuarie 2013, directorul AIT anunță cu surle și trâmbițe, în MASS-MEDIA de casă, pe care o întreține cu contracte din bani publici, că Aeroportul Internațional „Traian Vuia” Timișoara ” are două autospeciale noi-nouțe, care vor acționa în caz de incendiu. Acestea pot interveni în mai puțin de trei minute.Cele două autospeciale PSI, specifice activității aeronautice, având tracțiune integrală 6×6, sunt dotate cu echipamente de descarcerare și au un sistem de intervenție rapidă, pe furtunuri de înaltă presiune, având în același timp două tunuri de refulare a apei și a spumei.Mașinile sunt atât de performante, încât, indiferent de intervenția necesară, aceasta se poate face în mai puțin de trei minute, ceea ce creste de la 7 la 8 categoria de protecție PSI a celui mai important aeroport regional din țară. În acest moment, parcul de intervenție rapidă numără cinci asemenea mașini. Creșterea la 8 a categoriei de protecție PSI nu înseamnă doar un grad mai mare de siguranță a pasagerilor și a aeronavelor, ci permite, conform reglementărilor internaționale, și aterizarea cu regularitate a avioanelor cu gabarit mai mare”. Cu ce nu se laudă, însă, Dan Idolu este că faptul că, atât de bine a fost întocmit caietul de sarcini pentru licitație, încât la start s-a prezentant o singură companie căreia, atât descrierea autoutilitarelor cât și capacitățile tehnice, i-au venit ca o mănușă: SC Compania Stingeri și Intervenții SA București! Cu atât mai mult cu cât vorbim de bani europeni, prețul contractului de închirere a celor două mașini de pompieri – cu volan pe dreapta – a fost omis, în declarația publică, de Dan Idolu. E de înțeles, atâta timp cît vorbim de o sumă fabuloasă de 2.700.000 RON, adică undeva în jur de 17.000 euro pe lună! Evident, cuantum în care statul român, recte AIT, ar fi putut lejer să cumpere două mașini similare și, cu siguranță, ratele de leasing ar fi fost mult mai mici. Unde mai pui că, la finalul ratelor, ”Traian Vuia” ar fi devenit proprietarul autoutilitarelor, nu doar un simplu chiriaș, care aruncă cu 600.000 euro pe fereastră!!!

Dă-i un răspuns lui Robu 2 Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.