Lotul II al autostrăzii Timişoara – Lugoj, aproape pregătit pentru trafic. Ce...

Lotul II al autostrăzii Timişoara – Lugoj, aproape pregătit pentru trafic. Ce problemă amână momentul începerii circulației GALERIE FOTO

1
DISTRIBUIȚI
<


div class="press-in-article" style="margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: center; margin-top: 5px; margin-bottom: 5px; " id="press-1696875687">

autostrada8

Vizită importantă făcută astăzi pe cel de-al doilea tronson al autostrăzii Timişoara – Lugoj, de către ministrul Tranporturilor Dan Costescu. După ce a avut parte de o prezentare a indicatorilor tehnici, unde s-a pus accentul pe faptul că lotul va fi finalizat cu șapte luni înainte de termen, Costescu a mers să inspecteze tronsonul de drum, alături de prefectul județului Timiș, Eugen Dogariu, și constructorii de la Tirrena-Scavi, care se ocupă de realizarea tronsonului de 25 de kilometri.

Ajuns în fața camerelor, Costescu a declarat că „acest lot de autostradă, așa cum arată acum, este recepționabil. Evident că nu eu decid cine îl recepționează, dar din mașină arată bine. Am fost până în capăt, cred că nu mai e un secret că în afară de lucrările care nu țin de siguranța circulației, cele pentru opriri pentru refugii, restul ar putea fi finalizat odată cu marcajul. Marcajul, mi-au spus cei de la firma constructoare, mai trebuie făcut pe circa 30 de kilometri, pe ambele sensuri. Din păcate, asta nu ține de dânșii, pentru că sunt niște condiții de vreme, niște condiții tehnice care trebuie să permită realizarea unui marcaj, e vorba de umiditate redusă și de temperatură peste 4 grade. Avem și un termen relativ la data când va apărea soarele, dânșii au spus șapte zile, eu aș merge undeva la zece zile, dacă am avea zece zile uscate am putea să încheiem și să semnăm recepția pentru zona de rulare fără spațiile organizate în lateralul autostrăzii”.

Ministrul a exclus realizarea unui marcaj temporar pentru ca ruta să poată fi circulabilă cât mai repede, spunând că ar fi nevoie de costuri suplimentare cărora nu le vede rostul. Constructorul italian oferă o garanţie de patru ani pentru lucrările care au costat 423.356.307,32 lei (fără TVA).

1 COMENTARIU

Dă-i un răspuns lui Marius Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.