Timișoreni înghesuiți ca sardelele, pe o linie expres importantă. De ce dă...

Timișoreni înghesuiți ca sardelele, pe o linie expres importantă. De ce dă vina Societatea de Transport Public tot pe călători

4
DISTRIBUIȚI

Înghesuiţi precum sardinele, aşa circulă dimineaţă de dimineaţă zeci de timişoreni care merg la serviciu cu vehiculele fostei Regii Autonome de Transport Timişoara, devenită Societatea de Transport Public Timişoara după trecerea de la regie la societate comercială. Un cititor PRESSALERT.ro ne-a trimis mai multe fotografii care arată condiţiile deloc decente în care sunt nevoiţi să călătorească cetăţenii capitalei Banatului. Culmea, reprezentanții Societății dau vina tot pe călători.

„Pe lângă faptul că se circulă cum se circulă, vreau să mă leg de un singur lucru: nu înțeleg cum la oră 7:07 când îmi ajunge expresul în stație (Dacia Service Cal.


Aradului) și în stație mai sunt 30 de persoane, majoritate elevi plus persoane care merg spre lucru, RATT-ul poate să își bată joc în ultimul hal de cetățenii timișoreni. Nu înțeleg de ce plătesc un abonament lunar și în fiecare dimineață văd aceeași situație. Nu înțeleg cum de niciun reprezentant RATT nu este curios de această problemă. Nu înțeleg de ce nu se mai poate suplimenta cu încă un Expres, având în vedere volumul așa mare de persoane la ora respectivă. Nu înțeleg cum de în anul 2017 în Timișoara, viitoare capitală culturală Europeană, se poate circulă în halul acesta. Vreau să știu dacă apare vreo nenorocire, Doamne ferește, în acel expres, cum ne vom putea mișcă având în vedere că stăm că sardinele în conservă. Azi dimineață am decis să fac niște poze, să le împărtășesc cu voi și să vedeți în ce hal se circulă pe Expresul 2, de la ora 7:07, de la stația Service Dacia Auto. Cum de nu se poate face nimic? Cât mai putem să ținem gură închisă și să înghițim în sec? Cum de nu se iau măsuri? Cred că aceste probleme ar trebui să iasă la suprafața pentru domnii care stau la birou și învârt hârtiile și statisticile considerând că au situația sub control”, ne-a transmis cititorul PRESSALERT.ro.

Repfrezentanții SPTP spun că vina este tot a călătorilor, că… nu validează tichetele de călătorie. Diana Pleşa, purtătorul de cuvânt al STPT, a declarat pentru PRESSALERT.ro, că „noi suplimentăm vehiculele în funcţie de cererea de pe linia respectivă. Dacă lumea nu validează titlurile de călătorie, nouă nu ne apare în sistem faptul că există cerere pe o anumită linie”.

4 COMENTARII

  1. La fel e si in E8. Exact aceiasi situatie! Si mai ceva!!! De ce se sare peste ture? Nu exieta scuze ca nu avem personal sau autobuze!! Asta nu e scuza. Nu e normal daca il pierzi pe cel de la 13.5 sa astepti zilnic 1-1.30 h expresul.

  2. Si pe linia lui 15 la fel se circula!! Dimineata dar si dupa-masa am avut neplacuta surpriza de a nu avea efectiv loc in troleibuz..
    O mare bataie de joc!

Dă-i un răspuns lui Claudia Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.