Aflată în pragul falimentului din cauza datoriilor istorice, Colterm plăteşte bani către Facebook, pentru a-şi promova imaginea. Se întâmplă în aceste zile, când utilizatorii Facebook au putut vedea reclame prin care Colterm îşi promovează serviciile. Trebuie spus că în luna martie a acestui an, consilierii locali au primit rapoarte privind starea financiară a companiei.
Analiza a fost realizată de Deloitte România şi a scos la iveală detalii îngrijorătoare în acest sens. Conform analizelor făcute de experţi, societatea Colterm înregistra la finele anului 2016 un sold de 154.000.000 de lei datorii comerciale, dintre care 117.300.000 datorii restante.
PRESSALERT.ro a contactat Colterm pentru a afla câţi bani a plătit pentru postările sponsorizate pe Facebook şi mai ales dacă acestea sunt justificate, în contextul problemelor financiare ale companiei. Purtătoarea de cuvânt a Colterm, Ofelia Hergheliu, a precizat că societatea ne poate oferi astfel de informaţii doar în baza unei cereri scrise pe Legea 544. Asta în condițiile în care în lege există și posibilitatea de a adresa întrebări verbal. Conform surselor PRESSALERT. ro, acţiunea de promovare pe Facebook face parte dintr-o strategie mai mare şi mai costisitoare de schimbare a imaginii companiei.






