Ce spun reprezentanții Colterm despre reclama plătită pe care și-au făcut-o pe...

Ce spun reprezentanții Colterm despre reclama plătită pe care și-au făcut-o pe Facebook

1
DISTRIBUIȚI

Cu mesaje sponsorizate pe Facebook, aşa speră Colterm să îşi menţină clienţii fideli. Reprezentații companiei de termoficare susțin că au cheltuit o sumă infimă pentru promovarea pe rețeaua de socializare, pentru că, spun aceștia, „ne aflăm pe o piaţă concurenţială”. Având în vedere datoriile uriașe ale Colterm, care este „ținută la aparate” de câte vreo infuzie de bani publici, ar părea că fiecare leu ar trebui să conteze.

Mii de timişoreni s-au debranşat în ultimii ani de la sistemul de încălzire centralizată, optând să îşi monteze centrale pe gaz.


Principalul motiv de nemulţumire în rândul clienţilor companiei locale de termoficare îl reprezintă faptul că apa caldă fie nu e destul de fierbinte, fie că vine rece în primele minute de la pornirea robinetului. La finele lunii noiembrie a anului trecut, PRESSALERT.ro scria despre faptul că societatea locală de termoficare îşi plăteşte publicitate pe Facebook.

PRESSALERT.ro a contactat Colterm pentru a afla câţi bani a plătit pentru postările sponsorizate pe Facebook. Compania locală a răspuns la cererea noastră, transmiţând că „în anul 2016 nu a fost cheltuită nicio sumă pentru promovarea imaginii companiei pe reţeaua de socializare Facebook. În 2017, până la 28 noiembrie, au fost cheltuiţi 30 de lei pentru promovarea pe Facebook a paginii Colterm.SA. Având în vedere că ne aflăm pe o piaţă concurenţială, considerăm oportună promovarea în mediul online a serviciilor oferite de compania noastră”. Colterm a încasat în anul 2017 peste 10.000.000 de euro subvenții de la bugetul local al Timișoarei. Conform analizelor făcute de experţi, societatea Colterm înregistra la finele anului 2016 un sold de 154.000.000 de lei datorii comerciale, dintre care 117.300.000 datorii restante. Numai la finele anului trecut, Colterm acumulase datorii curente de 30.000.000 de lei.

1 COMENTARIU

  1. ca să fim cinstiți, cu 50 de lei îți cumperi un reach teoretic de 10-15 mii de perechi de ochi pe Facebook. Nu e o sumă colosală, mai ales în contextul unei investiții de marketing

Dă-i un răspuns lui ovi sirb Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.