Asalt pentru Timișoara 2021: „Să vedem ce putem face de acum acolo,...

Asalt pentru Timișoara 2021: „Să vedem ce putem face de acum acolo, cum găsim soluții, nu să ne spânzurăm”

0
DISTRIBUIȚI
<


div class="press-in-article" style="margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: center; margin-top: 5px; margin-bottom: 5px; " id="press-204179821">

Asociația Timișoara 2021 Capitală Europeană a Culturii, Asociația Patronala Horetim, care grupează reprezentanții industriei ospitalității din Timișoara au organizat, astăzi, o dezbatere care a avut ca principal subiect problemele cu care se confruntă orașul în perspectiva evenimentului de peste doi. La întâlnire au participat aproximativ 80 de reprezentanți ai companiilor din industria ospitalității, agenții de turism,  ghizi, companii de transport, primărie, consiliu județean, cât și reprezentanți ai asociațiilor de turism din Caraș Severin, Arad și Hunedoara. Principalele probleme reclamate au dfost legate de curățenia din Timișoara, ilumniatul public sau locurile de parcare pentru autocare.

„Nu le putem rezolva pe toate în 2021. Sunt foarte multe de făcut până atunci și trebuie să le rezolvăm pas cu pas”, a explicat Corina Macri, președintele Horetim.

Timișoreanul Simion Giurcă, care este expert internațional în turism și care de mulți ani lucrează în Austria, a făcut un rezumat realist al stării actuale – „Din nefericire suntem rămași în urmă. Trebuie să galopăm puțin ca să recuperăm, dar nu este imposibil. Este important ca primăria și cpnsiliul județean, sub umbrela Timișoara 2021, să coopereze. Fără aceste două instituții nu poți să faci dezvoltare turistică. Din păcate nu există un brand de oraș, nu s-au făcut multe. Să ne apucăm și să vedem ce putem face de acum acolo, cum găsim soluții, nu să ne spânzurăm”. Acesta a explicat că până la problema cazării turiștilor trebuie să existe o strategie, inclusiv culturală, de atragere a acestora să viziteze Timișoara.

Horațiu Rada, președintele consiliului director al Timișoara 2021, a anunțat că există discuții ca, la nivel local, să nu se mai plătească taxă de publicitate sau să fie redusă atunci când se promovează Timișoara 2021, inclusiv de companii private. De asemenea, există un concurs pentru studenții Facultății de Arte pentru o mascotă a Timișoara 2021, care trebuie să se încadreze în caietul de branding existent. Săptămâna viitoare urmează să aibă loc o altă întâlnire de lucru.

Foto: Virgil Simonescu

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.