Probleme grave semnalate la inspecția Lotului 3 din autostrada Lugoj – Deva....

Probleme grave semnalate la inspecția Lotului 3 din autostrada Lugoj – Deva. Recepția lucrărilor a fost refuzată

0
DISTRIBUIȚI

Visul şoferilor de a putea circula, de Sfânta Maria, pe încă 43 de kilometri din Autostrada Lugoj – Deva s-a spulberat. Lotul 3 nu poate fi recepţionat, susţin reprezentanţii Companei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Luni a fost programată recepţia lucrărilor pe Loturile 3 şi 4 ale autostrăzii din vestul ţării, însă reprezentanţii Comisiei de recepţie, formată din oficiali ai CNAIR şi ai Ministerul Transporturilor, din angajaţi ai Inspectoratului de Stat în Construcţii, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, Poliţiei Române şi autorităţi locale, au avut parte de o surpriză neplăcută pe tronsonul Ilia – Holdea (Lotul 3).

Potrivit purtătorului de cuvânt al CNAIR, Alin Şerbănescu, începerea recepţiei Lotului 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva a fost refuzată. Acesta a declarat, pentru adevarul.ro, că nu au fost îndeplinite condiţiile de calitate a lucrărilor.

„S-a refuzat începerea recepţiei pe Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva.


Pe lângă neconformităţi la covorul asfaltic au apărut nişte ravenări spre taluze, nişte fisuri. Sunt probleme de calitate, iar consultantul a recomandat să nu se înceapă recepţia. În această situaţie, constructorii trebuie să corecteze neconformităţile. Oricum, ei sunt oarecum într-o situaţie fericită că nu a fost începută recepţia. Altfel puteam începe recepţia şi să o suspendăm. Atunci ar fi avut 90 de zile la dispoziţie să remedieze lucrările, iar în caz contrar le era reziliat contractul şi pierdeau garanţia de bună execuţie şi primeau şi certificat negativ”, a precizat, pentru adevarul.ro, Alin Şerbănescu. Lotul 4 va putea fi deschis traficului rutier, în cazul în care vor fi recepţionate lucrările la cei 22 de kilometri, dar şi două bretele de la Ilia, aflate pe Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva, acesta trebuind să fie recepţionate separat. „Sunt încă discuţii cu privire la deschiderea acestui lot”, mai spune Alin Şerbănescu.

Lotul 3, de 21 de kilometri, se întinde între Ilia şi Holdea şi a fost construit de Asocierea de firme Teloxim Con SRL, Comsa SA, Aldesa Construcciones SA şi Arcadis Eurometudes SA, care a obţinut contractul pentru derularea investiţiei, estimată iniţial la 580 de milioane de lei, fără TVA.

Sursa foto: adevarul.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.