Dominic Samuel Fritz, după ce primarul Robu s-a lăudat că transportul în...

Dominic Samuel Fritz, după ce primarul Robu s-a lăudat că transportul în comun e „din ce în ce mai bun”: „E o batjocură greu de suportat”

1
DISTRIBUIȚI

Dominic Samuel Fritz, candidatul USR la Primăria Timișoara, a ținut să îi răspundă lui Nicolae Robu, după ce edilul s-a lăudat, în urmă cu câteva zile, pe Facebook, că transportul în comun este ”din ce în ce mai bun”. Asta după ce a crescut numărul tramvaielor de pe liniile 1 și 2 de la patru la cinci.

„Pentru orice timișorean care nu umblă în Mercedes cu șofer plătit din bani publici, adică pentru copii și seniori și mulți dintre noi, cei care chiar folosim transportul în comun, afirmația că situația ar fi «din ce în ce mai bună» este o batjocură greu de suportat. Ca în multe alte cazuri, domnul Robu se laudă cu ameliorarea unei probleme create de el însuși.


(Ne amintim de mândria cu care am fost anunțați anul trecut că, după luni întregi fără salubrizare, administrația lui a semnat un contract cu o firmă de curățenie). Transportul public din Timișoara este la pământ. Dovada reală (fapte, nu vorbe!) se găsește, cu niște calcule simple, în rapoartele oficiale ale Societății de Transport Public Timișoara (STPT): în 2012, când candidatul comun PSD-PNL a câștigat Primăria, erau, în medie, 34 tramvaie pe traseu, pe parcursul unei zile. În 2018, după 6 ani de administrația Robu, au rămas doar 20”, a scris Dominic Samuel Fritz, pe pagina sa de Facebook.

Candidatul USR la Primăria Timișoara spune că orașul stă prost în ceea ce privește transportul în comun din cauza „neglijării intenționate” a acestui sistem.

„Avem nevoie de prioritizarea acestui tip de transport, avem nevoie de o viziune proaspătă pentru un sistem de transport în zona metropolitană, avem nevoie de investiții și atragerea mai multor fonduri europene (primele tramvaie noi din fonduri europene vor apărea la anul, pentru că ani de zile s-a dormit), avem nevoie de depolitizare și transparentizare radicală la STPT (fapt divers: «Gradul de realizare a obiectivelor de performanță» a conducerii STPT în 2018 – evaluat de Consiliul de Administrație politizat – a fost, atenție, de 133,49%!). Timișoara are toate ingredientele pentru a deveni un oraș în care mașina devine o alegere, nu o necesitate; un oraș european cu un sistem modern și prietenos de mobilitate urbană. Doar să vrem. Și să votăm”, este de părere Dominic Samuel Fritz.

1 COMENTARIU

  1. Exact! Tramvaiul 6 circula de exemplu pana la ora 16! Una din cele mai vechi linii de tramvai din Timisoara, dupa ce a si fost scos din circulatie o vreme! Rusine! Cei care ies la ora 18 de la servici? Iar afisajele sunt o ALTA rusine! La Sp.de copii suntem inca in anul 2000.

Dă-i un răspuns lui Ina Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.