Se înființează Asociația pentru Promovarea Timișoarei. Cine sunt fondatorii și ce obiective...

Se înființează Asociația pentru Promovarea Timișoarei. Cine sunt fondatorii și ce obiective are

1
DISTRIBUIȚI

Consilierii locali au votat, marți, în favoarea înființării la Timișoara a Asociației pentru Promovarea orașului pe mai multe paliere: turistic, economic, cultural, educațional.

„Ultimii ani au demonstrat că acest uriaș potențial al orașului nu a fost suficient de mult exploatat. Timișoara a generat multe inițiative independente de promovare, neavând, însă, o voce suficient de puternică pentru ca orașul să devină mai vizibil și mai atractiv pentru oameni de afaceri, turiști, profesioniști de valoare etc. Promovarea orașului trebuie să fie rezultatul unui larg parteneriat între administrație, mediul de afaceri, mediul academic, societatea civilă și cetățenii Timișoarei, formând o punte între potențialul orașului nostru și utilizarea acestui potențial în beneficiul comunității locale. În acest sens, am propus constituirea Asociaţiei pentru Promovarea Timișoarei”, a declarat Dominic Fritz.

Primarul a mai precizat că Asociația pentru Promovarea Timișoarei va fi punctul central responsabil pentru promovarea orașului, pe plan intern și pe plan extern, prin dezvoltarea și implementarea unui concept integrat de marketing al orașului, dezvoltând o rețea extinsă de parteneri, voluntari și sponsori.

Membrii fondatori ai Asociației sunt: Municipiul Timişoara, Asociația Patronală Ho-Re (Hoteluri și Restaurante) Timişoara, Societatea Națională Aeroportul Internațional „Traian Vuia” Timișoara, Attrius Developments Srl (Iulius Town) și Asociaţia Breasla Ghizilor.


Acestora li se pot alătura, în timp, alte asociații sau firme care doresc să contribuie la îndeplinirea obiectivelor specificate în statut.

Pentru plata cotizației, propusă la valoarea de 250.000 de lei, Primăria Timișoara se va folosi și de taxa hotelieră, a cărei menire trebuie să fie chiar promovarea orașului.

Principalele direcții în care va acționa asociația, pe termen lung, orientat strategic, sunt:

1. Economic și de afaceri ‒ cu scopul de a influența deciziile companiilor de a se localiza în Timișoara, dar și de a sprijini economia locală cu oferte de promovare și consiliere;

2. Rezidențial ‒ cu scopul de a păstra și a atrage forță de muncă calificată, profesioniști bine pregătiți, proaspeți absolvenți de studii superioare, care să își dorească să locuiască și să lucreze în Timișoara;

3. Hub cultural – cu scopul de a promova Timișoara ca destinație culturală prin oferta culturală a anului 2023, dar și pentru a atrage organizarea în Timișoara de evenimente culturale de excepție.

4. Turism și gastronomie – cu obiectivul de a crește numărul de sosiri și de înnoptări ale vizitatorilor, de a furniza o ofertă de servicii turistice integrată și competitivă (servicii turistice, gastronomice, de transport, de organizare evenimente și congrese etc.)

5. Cercetare și inovare – cu obiectivul de a pune în lumină potențialul de centru de excelență și partener european în proiecte de cercetare, inovare și dezvoltare, al instituțiilor universitare, al centrelor de cercetare, al companiilor timișorene.

Potrivit reprezentanților municipalității, Asociaţia pentru Promovarea Timișoarei va depune eforturile necesare în promovarea oraşului ca destinaţie turistică atractivă; centru regional dinamic şi pol de dezvoltare economico-socială, care oferă multiple oportunităţi pentru investiţii; vechi şi renumit centru pentru studii, cercetare şi încurajarea iniţiativelor studențești; importantă poartă aeriană internaţională; centru cultural şi artistic activ şi creative și oraş deschis, multicultural, cosmopolit şi primitor, care oferă condiţii şi şanse foarte bune pentru locuit, muncă şi trai.

1 COMENTARIU

Dă-i un răspuns lui ani Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.