Primăria Timişoara şi-a furat încă o dată bani din buzunar pentru binele...

Primăria Timişoara şi-a furat încă o dată bani din buzunar pentru binele United Media UPDATE Iniţiatorul Ciuhandu aruncă pisica la consilieri

4
DISTRIBUIȚI

Sub masca îndreptării unei erori, Primăria Timişoara a mai dat o mână de ajutor firmei United Media SRL, una dintre cele două afisaj traiti binesocietăţi favorizate de muncipalitate la contractele pentru spaţiile outdoor. PRESSALERT.ro a dezvăluit, anul trecut, faptul că prin două contracte de asociere cu primăria, firmele News Outdoor Media şi United Media au practic monopol pe panotajul outdoor din Timişoara. În contractul semnat cu News Outdoor România pentru cele 150 de refugii de călători din staţiile RATT şi cele 55 de backlit-uri şi bilboard-uri se prevede că, după cei zece ani de contract, durata “poate fi prelungită cu o perioadă egală cu cel puţin jumătate din durata sa iniţială”. Pentru United Media , care a primit 100 de refugii şi 50 de backlight-uri, perioada de contract poate fi prelungită cu încă un deceniu “dacă niciuna dintre părţi nu cere rezilierea contractului în scris cu 60 de zile înainte de data expirării acestuia”.

Pe motiv că s-a strecurat o greşeală în textul hotărârii anterioare, unde erau trecute 150 de refugii, în loc de 100, s-a umblat şi la condiţiile de plată.  Dacă în contractul iniţial se prevedea că pentru cele 50 de panouri firma va plăti municipalităţii 50 de euo lunar pentru fiecare panou „de la data semnării contractului”, această prevedere a fost modificată cu un alt termen „30 de zile de la data obţinerii autorizaţiilor de construcţie”.  În referatul semnat de primarul Gheorghe Ciuhandu se emotivează că „toată procedura privind obţinerea autorizaţiilor de construire necesită o perioadă îndelungată în care firma nu realizează venituri din exploatarea panourilor publicitare”.  Practic, după ce aprimit aceste locaţii fără licitaţie la un preţ extrem de mic, United Media poate ţine blocate aceste amplasamamente cât timp doreşte fără ca Primăria Timişoara să încaseze vreun ban.


Asta în condiţiile în care primarul gheorghe Ciouhandu vorbeşte despre luarea unor credite pentru a asigura activităţile municipalităţii. Proiectul a fost adoptat de consilierii locali cu o singură abţinere, atât puterea, cât şi opoziţia din Consiliul Local Timişoara votând pentru aceste modificări contractuale.

UPDATE După şedinţa de plen, primarul Gheorghe Ciuhandu, cel care a iniţiat proiectul şi a semnat referatul, a încercat să scape de orice responsabilitate, arucând pisica în curtea consilierilor locali. „Şi mie mi-ar fi convenit să plătească de la început, dar cei de la firmă au motivat că durează până obţin autorizaţiile pentru că statutul juridic al unor terenuir e incert”, a explicat Ciuhandu. Întrebat dacă aceste lucruri nu se ştiau şi când s-a semnat contractul de asociere, evitându-se licitaţia, primarul a susţinut că ” eu nu fac parte din comisia de negociere. Eu am vrut ca propunerea să se discute în consiliul local”.

4 COMENTARII

  1. Dragos,tu cunosti bine cine sunt „specialistii „de la aceasta firma de publicitate.Prosti sunt cei care dau bani pe asemenea panouri deoarece,ti-o spun eu, efectul publicitar este egel cu zero!

  2. Dragos… in primul rand mi-am permis sa copy/paste acest articol si la mine pe blog, la publicitari…

    Vrei sa stii care e mersul pe la noi prin Timisoara cu publicitatea outdoor ??? Chiar vrei sa stii ? Vrei sa stii despre cate zerouri discutam, in euro natural, iar noua, agentiilor locale ne mai este permis doar sa ciugulim doua firimituri cu care sa platim niste salarii ??

    Eu iti spun… insa nu cred ca publici !! :-))

  3. cosmine!baga documentele pe adresele tuturor ziarelor si televiziunilor locale sa vedem cine cu cine voteaza(incaseaza)!asa numai Bota poate sa faca un leut!

Dă-i un răspuns lui cornel popovici Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.