Robu dă informații prețioase despre Timpark pe Facebook: cum parcăm prin SMS...

Robu dă informații prețioase despre Timpark pe Facebook: cum parcăm prin SMS și la ce numere sunăm

4
DISTRIBUIȚI

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A rămas mai puțin de o săptămână până la intrarea în vigoare a noului regulament de parcare Timpark, iar informațiile legate de acesta vin, mai mult sau mai puțin haotic, spre cetățeni, ba de la primărie, ba de pe contul de Facebook al edilului-șef. Într-o lungă postare, în care explică beneficiile “copilului” său, primarul face publice și numerele la care vor putea suna șoferii, după ce le reamintește timișorenilor că orașul se împarte în trei zone tarifare, specificând și prețurile pe oră în funcție de acestea Astfel, pentru zona roșie (zona centrală), șoferii vor plăti 1,5 lei pe oră, pentru zona galbenă (mediană), 1 leu pe oră, iar pentru zona albastră (periferică), 0,5 lei pe oră. Pe lângă vechile abonamente, timișorenii vor achita parcarea prin sms și prin telefon. “Trimitem un sms la numărul 7406, cu conţinutul: X01 pentru zona roşie, X02 pentru zona galbenă, X03 pentru zona albastră, urmat de un spaţiu şi apoi de numărul maşinii, unde în loc de X se pune 1 pentru a parca 1 oră, 2 pentru a parca 2 ore, …, 9 pentru a parca 9 ore. Vom primi imediat un sms de confirmare a înregistrării parcării. Taxarea se va face pentru X ore, prin factura telefonică sau prin consum din cartelă, după caz”, explică primarul pe Facebook.

Faceți loc în agenda telefonului pentru… patru numere Timpark

Atunci când vor dori să anunțe telefonic parcarea, șoferii vor trebui să fie atenți să anunțe atât începutul, cât și sfârșitul parcării.


Înainte de asta însă șoferul trebuie să se înregistreze în sistem, o singură dată. Iar pe Facebook, Robu explică în detaliu. “Pentru a notifica începutul parcării, sunăm la 0356 710 138 pentru zona roşie, 0356 710 139 pentru zona galbenă și 0356 710 140 pentru zona albastră, până când apelul ne va fi respins de robot. Imediat după ce ne respinge apelul, robotul ne trimite un sms de confirmare a înregistrării parcării şi pornirii contorului de timp. Pentru a notifica sfârşitul parcării, sunăm la 0356 710 141, pentru toate zonele, până când apelul ne fa fi respins de robot. Imediat după ce ne respinge apelul, robotul ne trimite un sms de confirmare a încheierii parcării şi opririi contorului de timp. În plus, sms-ul ne comunică câte minute a durat parcarea, cât ne-a costat (reamintim: primele 15 minute de parcare sunt gratuite o dată pe zi) şi câţi bani mai avem pe voucherul ataşat numărului nostru de telefon”.

Variante de plată

Înregistrarea în sistem se face simplu. “Trimitem un sms la numărul 1210, cu conţinutul: tm cont numărul maşinii pe care o vom parca. Vom primi imediat un sms de confirmare a înregistrării”. Robu prezintă însă două variante legate de alimentarea contului, din care se va plăti parcarea la minut prin telefon. “Varianta 1: Trimitem (evident: după ce ne-am înregistrat în sistem) un sms la numărul 7406, cu conţinutul: 5eur sau 10eur, în funcţie de valoarea cu care vrem să ne alimentăm contul de parcare. Vom primi imediat un sms de confirmare a alimentării contului, care va preciza suma totală de care dispunem, obținută prin însumarea soldului avut cu suma de alimentare”. A doua variantă este “cu răzuire”.
”Cumpărăm un voucher de la orice chioșc RATT, chioșc de ziare sau unitate comercială de operator de telefonie mobilă, alegându-ne valoarea dorită (5 eur, 10 eur, etc.). Răzuim voucherul şi trimitem codul pe care-l facem vizibil prin răzuire, prin sms la 1210 în formatul: tm incarca codul de pe voucher. Vom primi imediat un sms de confirmare a alimentării contului, care va preciza suma totală de care dispunem, obținută prin însumarea soldului avut cu suma aferentă voucherului”.

4 COMENTARII

  1. Din ambitie prosteasca s-a renuntat la tichetele razuibile ca varianta alternativa. Se cumpara un astfel de tichet din locurile de unde se procura si vocherurile (chioscurile RATT si chisocurile din statii). Eu fac pariu cu oricine ca incasarile vor scadea chiar si in conditiile in care Telpark-ul nu prea il mai platea nimeni.

    De ce nu incercam sa platim si impozitele doar prin sms si card? La cat ar ajunge gradul de incasare?

  2. Mai vezi-ti de treaba Brancovane ca esti prost sadea. Cine esti tu sa ti se explice de ce nu se mai poate parca cu tichete de hartie. Iti spun eu fraiere: pt. ca nu are rost sa se mai consume hartie si sa se plateasca un al doilea sistem cand e atat de simplu cu telefonul. Cine nu poate invata atat trebuie sa stea acasa ca inseamna ca e prea prost si s-ar putea sa puta in jurul lui.

  3. sistemul cu telefon exista si pe vremea telpark. Sunt aceleasi numere de telefon. A schimbat doar numele si, probabil pretul. Pe vremea aia nu puteai lua voucher decat de la adp, acum poti sa-l iei si cu sms, si de la ratt.

Dă-i un răspuns lui 1 Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.