Primăria Timișoara, nevoită să cumpere mai multe construcții pentru a putea realiza...

Primăria Timișoara, nevoită să cumpere mai multe construcții pentru a putea realiza podul Jiul

4
DISTRIBUIȚI

Nicolae Robu susține că Primăria Timișoara este la un pas de a realiza podul Jiul peste Bega, însă mai are un obstacol de trecut. Concret, potrivit edilului-șef, nu se poate da drumul la licitație pentru execuția lucrărilor deoarece trebuie cumpărate mai multe construcții private aflate pe un teren al primăriei, pe care va fi construit o parte din pod.

În aceste condiții, ieri, în plenul Consiliului Local Timișoara, a fost aprobat un proiect de hotărâre cu privire la „împuternicirea Comisiei de Negociere cu Terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara în vederea cumpărării construcţiilor situate în spl. Tudor Vladimirescu 16A afectate de construirea podului din str. Jiul”.

Nicolae Robu le-a explicat aleșilor locali faptul că „la podul Jiul avem tot ce trebuie pentru a da drumul la licitația de execuție, am primit proiectul ieri și ne mai lipsește o reglementare a terenului.


Pe malul stâng al Begăi este o bază sportivă cu câteva construcții. Podul trebuie să treacă, calea de acces trece exact peste o parte afectată de construcții. Terenul e al nostru, dar construcțiile sunt ale unui proprietar privat care are drepturi asupra terenului, atât timp cât există construcția. Noi am avut litigii, recent am avut și o discuție cu acel proprietar și am stabilit să soluționăm amiabil lucrurile, pentru că orașul are nevoie de noi poduri. Iar soluția este să cumpărăm construcția. Ce însemnă construcția mai bine zis, acel bazin care e nefolosit, construcție e și stratul de bitum rămas în paragină, care cândva a fost teren de joc, se cheamă construcție tot ce a fost făcut pe terenul respectiv de mâna omului. Este o suprafață mică, dar ne afectează o parte din traseu și dacă nu rezolvăm problema, nu putem să trece la execuție. Trebuie să mergem pe varianta asta. Comisia de negociere cu terții își va face datoria, este vorba de o suprafață foarte mică”.

Potrivit studiului de fezabilitate, construirea podului Jiul peste Bega costă aproape 23 de milioane de lei, inclusiv TVA, iar lucrările ar trebui finalizate în 18 luni, din momentul demarării lor. Podul Jiul va avea o lungime totală de aproape 120 de metri, iar sursa de finanțare va fi bugetul local al Primăriei Timișoara.

4 COMENTARII

  1. Cine este proprietarul ” constructiilor” si cat cere pe ele avand in vedere ca daca ar fi vrut sa construiasca ceva acolo trebuia mai intai sa degajeze terenul?

  2. ” lucrările ar trebui finalizate în 18 luni, din momentul demarării lor”

    nu a-ti fost in stare sa reparati un pod in 18 luni si acum vreti sa construiti unul de la zero in aceeasi perioada ?
    speram ca raspunsul il vom primi de la noul primar

  3. Un pod inutil. Milioane de lei aruncate pe Bega, trafic sufocat 18 luni! Bilanț asumat de Robu pentru un proiect inutil. Mai bine faceau pod și legătură cu cartierul Ronaț.

  4. Cea mai timpita idee pe care a fatat-o mintea oligofrenului trubadur ratat si vopsit de la Bocsig ! Cum si de ce sa faci un pod acolo, la 100 de metri de cel de la Maria si 500 de metri de cel de pe Dagalina, pe de o parte si pe de alta parte cum sa vii cu un bulevard cu 4 benzi, Jiul si sa il descarci intr-o starda cu sens unic, T. Vladimirescu si cu o singura banda si nici aia libera tot timpul, adesea sufocata de trafic ?Nici nu vreau sa ma gindesc cum va arata coada celor care vor sa coboare de pe podul ala pe Vladimirescu si care se va intinde pina dincolo de pasajul Jiul, chiar daca in nemasurata lui intelepciune, Roboul va dota si intersectia aia cu citeva semafoare ! Sigur va fi mult mai simplu si rapid sa o iei pe Titulescu la stinga si sa treci podul de la Maria sau la dreapta si sa treci pe Dragalina, in functie de unde ai treaba !

Dă-i un răspuns lui FC33 Renunțați la răspuns

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.