Vaca spaţiilor publicitare, dată la muls aproape gratis de Primăria Timişoara

Vaca spaţiilor publicitare, dată la muls aproape gratis de Primăria Timişoara

2
DISTRIBUIȚI

Două firme din Bucureşti au primit de la autorităţile locale, fără licitaţie, spaţiile publicitare din Timişoara pentru următorul deceniu, la preţuri mult subevaluate. Consilierii locali au aprobat în unanimitate, marţi seara, propunerea primarului Gheorghe Ciuhandu de semnarea celor două contracte de asociere cu firmele News Outdoor România şi United Media pentru majoritatea spaţiilor publicitare din municipiu.

PRESSALERT.ro a dezvăluit ,în premieră, manevra autorităţilor locale prin care cele mai bune spaţii pentru reclamă din zonele cel mai circulate din Timişoara au fost date fără licitaţie celor două firme, în baza unor simple adrese.

afisaj traiti bine

Ca şi acum o lună, când au avizat în principiu asocierea, consilierii locali au votat, ieri, în unanimitate şi fără nici un fel de comentariu sau amendament cele două contracte de asociere. Asta în condiţiile în care unele dintre prevederi dezavantajează clar municipalitatea, din punct de vedere financiar.

În contractul semnat cu News Outdoor România pentru cele 150 de refugii de călători din staţiile RATT şi cele 55 de backlit-uri şi bilboard-uri se prevede că, după cei zece ani de contract, durata „poate fi prelungită cu o perioadă egală cu cel puţin jumătate din durata sa iniţială”.


Pentru United Media , care a primit 100 de refugii şi 50 de backlight-uri, perioada de contract poate fi prelungită cu încă un deceniu „dacă niciuna dintre părţi nu cere rezilierea contractului în scris cu 60 de zile înainte de data expirării acestuia”.

Pe lângă  spaţii fără licitaţie, News Outdoor România şi United Media au primit şi nişte condiţii financiare mai mult decât convenabile. Pentru refugiile de călători, care vor fi refăcute de firme, nu vor plăti decât taxele de publicitate în primii 5 şi respectiv 6 ani. După aceea vor achita către bugetul local 40% din veniturile obţinute pe spaţiile respective. Pentru restul de panouri, News Outdoor va plăti 55 de euro pe lună pentru fiecare, iar United Media 50 de euro. În condiţiile în care un astfel de spaţiu este închiriat pe piaţa cu sume între 150 şi 400 de euro pe lună, în funcţie de locul unde este amplasat.  Profiturile celor două companii vor fi asigurate pentru următorul deceniu, în timp ce municipalitatea se va alege cu praful de pe tobă.

2 COMENTARII

  1. mai bota(nistule), tu ai fi vrut sa le ia mentorul tau Vanghelie si cu asociatul lui, Florin Salam, ca doar asa v-ati facut averile, furind totul, ca nici cu tine nu mi-e prea rusine…ti-ar fi scapat gherutele sa gestionezi si tu un panou,nu de alta, ci ca sa traiesti bine! Macar vreo doi trei anisori, pina te stabilizezi, ca dupa aia poti sa schimbi tabara. Dar daca tot esti curios de panotaj foloseste in continuare peretii WC-ului din Gara de Sud ca doar printre personajele din locul ala poti sa ai succes.

  2. Am aprobat spre publicare acest comentariu doar pentru a dovedi ce inseamna fanatismul dus pana la cretinism. Fotografia publicata(care da, este una din aceasta campanie), era intrebarea adresata tuturor consilierilor locali din Timisoara(taranisti, pesedisti, democrat liberali, liberali). Tuturror celor care au aprobat aceasta nemernicie. Nu a mai contact continutul articolului, ci doar fotografia, care a trezit instinctele politice in forma cea mai bruta. Si facem un pariu? Daca punem un milion de euro la impartit, Hrebenciuc si Videanu sau Vanghelie si Blaga se vor avea ca fratii pentru a-si imparti banetul. Ce s-a intamplat marti, la Timisoara, este un argument pentru cele scrise mai sus

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.