Produsele „Made in Banat”, promovate într-un mall virtual. Cum îți poți înscrie...

Produsele „Made in Banat”, promovate într-un mall virtual. Cum îți poți înscrie afacerea

0
DISTRIBUIȚI

made in banat sursadevest_ro

În cadrul proiectului „Made in Banat” finanţat prin programul de cooperare transfrontalieră România – Republica Serbia, firmele care îndeplinesc condiţiile prevăzute în ghidul de acordare a acestei mărci sunt invitate să se înscrie în magazinul virtual dezvoltat în cadrul proiectului.

Această soluţie de e-commerce este o iniţiativă menită să sprijine firmele din regiunea transfrontalieră şi funcţionează ca un mall virtual cu mai multe magazine, fiecare având posibilitatea de promovare a minim 1.000 de produse şi/sau servicii şi de vânzare on-line. Într-o primă fază, această platformă oferă găzduire pentru 40 de agenţi economici care vor să-şi creeze propriul magazin online, aceştia având de urmat câţiva paşi care presupun înregistrarea pe platformă, autentificarea pe site-ul de prezentare al proiectului, crearea şi activarea magazinului online după înregistrarea cererii şi aprobarea ei de către administratorul platformei.


Ultimul pas este destinat cumpărătorilor, gestionarea produselor revenind în exclusivitate agentului economic. Perioada de sustenabilitate a platformei este de cinci ani de la finalizarea proiectului. Până în prezent, 19 firme din domeniul agricol şi al serviciilor s-au înscris pe această platformă virtuală.

Acest proiect s-a dovedit a fi unul de succes, fiind atinşi indicatorii stabiliţi pentru diferite etape. Termenul de finalizare pentru acest obiectiv – mall-ul virtual – este data de 23 aprilie. În cadrul proiectului s-a realizat deja o reţea de cooperare transfrontalieră, s-au stabilit condiţiile în care se va acorda marca „Made in Banat”, au fost organizate mai multe expoziţii în diferite localităţi din zona transfrontalieră şi workshop-uri pe diverse teme de interes la firmele aspirante la această marcă.

În zilele de 17 şi 18 martie, la Centrul Regional de Afaceri se va desfăşura cel de-al IX-lea workshop al acestui proiect, cu tema „Managementul şi eficienţa sistemelor de producţie. Studii de caz”, la care participă firme din regiunea transfrontalieră care realizează produse şi servicii specifice regiunii Banat interesate în a obţine marca „Made in Banat”. Programul începe marţi, la ora 16.00, cu prezentarea mărcii şi a procedurii de acordare a acesteia, şi continuă miercuri, de la ora 10.00, cu prezentarea şi promovarea magazinului virtual care va permite firmelor o mai bună promovare şi o sporire a vânzărilor şi prezentarea sistemului de producţie Toyota.

Sursa foto: sursadevest.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.