Ultima metodă Vodafone de umflat facturile – „abonament anual înregistrare domeniu” UPDATE1...

Ultima metodă Vodafone de umflat facturile – „abonament anual înregistrare domeniu” UPDATE1 Poziţia companiei „situaţia a fost deja rezolvată”

0
DISTRIBUIȚI

Companiile de telefonie mobilă scapă tot felul de „erori” în facturile clienţilor, care se trezesc că trebuie să plătească sume importante pentru servicii de care nu au beneficiat niciodată şi nici măcar nu le-au solicitat. Un timişorean, asociat într-o firmă, s-a vodafone-unhappy ptrezit că pe factura venită de la Vodafone i-a apărut un „abonament anual înregistrare domeniu” pentru care trebuia să plătească 105,84 lei plus TVA. Abonamentul fantomă era pentru perioada ianuarie 2010 – ianuarie 2011. „Această plată era strecurată undeva prin pagina 20 din cele 36 câte avea factura.


Nu am înţeles ce este cu acest abonament pentru că niciodată nu am avut vreun domeniu de la Vodafone. Când am sunat la relaţii cu clienţii, am stat vreun sfert de oră în aşteptare ca să-mi spună că nu ştiu ce este cu acel abonament, ce reprezintă şi că vor reveni cu un telefon a doua zi. Nu m-au mai sunat, în schimb mi-au trimis un sms prin care mă informau că pe următoarea factură se va regla situaţia financiară, în sensul că va fi scăzută suma pentru acest abonament. Acum un an s-a întâmplat la fel”, a povestit clientul nemulţumit.

Solicitat să comenteze situaţia, purtătorul de cuvânt al Vodafone România, Silviu Nicolescu a declarat pentru PRESSALERT.ro că va face o declaraţie pe acest subiect „îndată ce voi avea un răspuns”.

UPDATE 1 16,30 În urmă cu câteva minute , oficialii Vodafone au transmis un punct de vedere oficial „”această situaţie a fost deja soluţionată, în favoarea clientului, încă dinaintea notificării trimise de dumneavoastră”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.