Motivul HALUCINANT pentru care programul „Laptele şi cornul” nu a fost licitat...

Motivul HALUCINANT pentru care programul „Laptele şi cornul” nu a fost licitat de CJ Timiş. Ce măsuri a dispus Sorin Grindeanu

0
DISTRIBUIȚI

laptele si cornul

O nouă dovadă de nepăsare crasă din partea funcționarilor CJ Timiș. După ce recent șeful instituției, Sorin Grindeanu, dezvăluia că nu au fost făcute demersurile necesare pentru pornirea construcției a patru blocuri finanțate de ANL, iar vicepeședintele Traian Stancu declara și el că patru ambulanțe bugetate nu au putut fi cumpărate pentru că oferta nu a fost postată pe SEAP, acum, Grindeanu vine cu noi dezvăluiri. De data aceasta scandalul se leagă de programul „Cornul şi laptele”.

„În sfârşit a fost postată pe SEAP licitaţia «lapte şi corn» pentru perioada următoare, ceea ce va însemna că se va intra în proceduri. În mod normal o să fim acoperiţi cu ceea ce înseamnă laptele şi cornul şi nu vor fi sincope în anul 2017, pentru că pe anul acesta suntem acoperiţi. Dar, vă repet, un ritm incredibil de lent cu un mod de lucru în ceea ce înseamnă achiziţiile publice, pe care l-am schimbat. Oricum a durat undeva în jur de două luni de zile până când s-a reușit a se pune caietul de sarcini pe SEAP și a putea să intrăm în procedurile licitației.


Voiam ca lucrurile să se desfăşoare mai repede, ca să ştim cum stăm. A durat două luni această procedură internă, asta este nemulţumirea mea. Au şi intrat unii în comisia de disciplină apropo de modul de lucru, pentru că sunt lucruri pe care orice instituţie le are ca şi pârghii”, a declarat preşedintele CJ Timiş.

După conferinţa de presă, Grindeanu a oferit detalii legate de situație. „Din ceea ce îmi spun cei de la Serviciul de Achiziţii Publice programul nu este în pericol, dar suntem la limită. De aici şi supărarea mea, dar am cerut inclusiv public, poate chiar la prima conferinţă de presă pe care am organizat-o la CJT ca toate problemele cu laptele şi cornul să fie rezolvate, eu nu înţeleg celeritate două luni pe proceduri interne. A fost o chestiune în care ca şi procedură internă sunt organizaţi de tipul următor: o singură persoană care e angajată la Achiziţii Publice se ocupă doar ea de achiziţii, dacă acea persoană pleacă în concediu o lună de zile, nu se ocupă nimeni, ceea ce este total anormal! Am impus schimbarea procedurilor interne, astfel ca mereu să existe un înlocuitor, că nu poate să fie cineva stăpânul inelelor în consiliul judeţean şi se gândeşte să plece în concediu, indiferent de ce domeniul discutăm, iar lucrurile să fie îngheţate până când se întoarce din concediu. Este un lucru anormal, odată cu noua organigramă va veni şi noul regulament de funcţionare, noi fişe ale postului. Lucrurile astea se vor clarifica cu 1 noimebrie, intrarea în vigoare a noii organigrame”, a explicat președintele CJT.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.